Olen aina kuvitellut, että kesäkurpitsa on vihreä, mutta voiko se olla myös keltainen? Ostin nimittäin taimen ja kurpitsa senkun kasvaa, on kohta jo mielestäni liiankin iso, mutta se on keltainen? On minulla ennenkin ollut niitä kasvamassa, muttei ne koskaan ole ollut keltaisia? Vai missä on vika?
Jos niitä on myös keltaisia, niin mitä niillä on eroa ja miksi myyjä ei joudu valistamaan ostajaa mitä hänelle myydään?
kesäkurpitsa
joko syön
2
472
Vastaukset
- Ähmäri
maussa eroa olla. Tässäpä sulle ohjeita:
http://www.iltalehti.fi/ruoka/200609045022293_t4.shtml - on yksi keltainen
Minä laitoin kesäkurpitsaa, koristekurpitsaa ja squashia (valkoinen avaruusaluksen näköinen vihannes) ja yksi niistä on keltainen! Näyttää olevan kesäkurpitsasta yksi tuotos, muut siinä valkoisia. Mulla oli about 9 tainta yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319