Kämppistä jyväskylä TAI joensuu?

_olli_

Laitoin jo kaupunkien omiin keskusteluihin samat jutut, mutta nyt hoksasin että täällähän on ihan oma osio näille, niin laitetaan sitten tännekin.

Eli tosiaan viime kämppis oli niin p**seestä, etten enää usko soluasumisen onnistumiseen, mutta yksiöiden hintatason takia lienee pakko. Eli jos olet parempi kämppis kuin edellinen, eli siivoat edes kerran kuussa etkä huudata huoneessasi leffoja/musiikkia yöhön asti, ja luulet ettei juomaton, bilettämätön ja muutenkin hiljaista eloa viettävä 20v miehenalku ole liian tylsää seuraa, saatat olla kaipaamani henkilö.

Laita viestiä jos kiinnostaa niin jutellaan lisää. Todellakin minulla on opiskelupaikat (yliopisto, englannin kieli) molemmista kaupungeista, ja ajattelin valita sen kummasta saan paremman asunnon.

4

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmilohva

Moi! Olen 20-vuotias opiskelija Jyväskylästä ja myös asunto on hakusessa. Itse asiassa olen löytänyt mahdollisen asunnon, mutta siinä on niin runsaasti tilaa, että muitakin mahtuu! Nimeni on Emmi ja pidän kyllä asunnon siistinä! Kysele vain niin vastaan mielelläni!

• _olli_

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

• _olli_
        _olli_ kirjoitti:

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

Sain JYY:ltä miellyttävän yksiötarjouksen, enkä siis tarvitsekaan kämppistä :)

• Aino