Kämppistä jyväskylä TAI joensuu?

_olli_

Laitoin jo kaupunkien omiin keskusteluihin samat jutut, mutta nyt hoksasin että täällähän on ihan oma osio näille, niin laitetaan sitten tännekin.

Eli tosiaan viime kämppis oli niin p**seestä, etten enää usko soluasumisen onnistumiseen, mutta yksiöiden hintatason takia lienee pakko. Eli jos olet parempi kämppis kuin edellinen, eli siivoat edes kerran kuussa etkä huudata huoneessasi leffoja/musiikkia yöhön asti, ja luulet ettei juomaton, bilettämätön ja muutenkin hiljaista eloa viettävä 20v miehenalku ole liian tylsää seuraa, saatat olla kaipaamani henkilö.

Laita viestiä jos kiinnostaa niin jutellaan lisää. Todellakin minulla on opiskelupaikat (yliopisto, englannin kieli) molemmista kaupungeista, ja ajattelin valita sen kummasta saan paremman asunnon.

4

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmilohva

Moi! Olen 20-vuotias opiskelija Jyväskylästä ja myös asunto on hakusessa. Itse asiassa olen löytänyt mahdollisen asunnon, mutta siinä on niin runsaasti tilaa, että muitakin mahtuu! Nimeni on Emmi ja pidän kyllä asunnon siistinä! Kysele vain niin vastaan mielelläni!

• _olli_

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

• _olli_
        _olli_ kirjoitti:

Heipä hei

Voisit vaikka aluksi laittaa tarkempaa infoa tuosta mahdollisesta asunnostasi (osoite, koko, vuokra, jne.) osoitteeseen opoykio [at] gmail.com.

Elättelen vielä toivoa halvasta yksiöstä vaikka ylioppilaskylästä, mutta saa nähdä toivonko liikoja.

Sain JYY:ltä miellyttävän yksiötarjouksen, enkä siis tarvitsekaan kämppistä :)

• Aino

Tää keskustelu näyttää olevan jo melkein kolme vuotta vanha mut jos joku sattuu lukeemaan niin etsin kämppistä jyväskylään.Olisin sinne muuttamassa tänä syksynä ja koska vuokrat siellä on pilvissä niin tarvii kämppiksen.Olen kohta 20 vuotias nainen Oulusta,mutta tällä hetkellä asun Lontoossa.Jos on ketään jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä (tarvitsevat kämppistä) ottakaa yhteyttä minun s-posti osoitteeseeni annyi-@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe