Meille on tulossa heinäkuun lopulla kaksostytöt, nyt heille olemma pähkäilleet nimiä. Monet nimet kuulostavat kivoilta mutta haluaisimme ehkä harvinaisemman nimen mutta ei kuitenkaan liian harvinaista.
Olemma ajatelleet nimiä Elle ja Enna... Enna-nimi on vielä vähän auki, emme oikein ole vielä oikein varmoja tästä nimestä, sen takia päätin laittaa tänne viestiä jos osaisitte auttaa keksimään etunimen että toiset nimet. Nimen ei ole pakko alkaa E-kirjaimella ja ei ole väliä onko nimessä 2 vai 3 toista nimeä. Kunhan saamme nimet pian valmiiksi että tyttärillämme olisivat nimet valmiina. Help me! (:
Kaikenlaisia saa ehdotella, kommentoin sitten nimiä jos haluatte...
E:llä alkavia tyttöjen nimiä (:
14
11878
Vastaukset
- jenna.
Okei no tässäpä muutamia ehdotuksia:)
Ealia
Ebba
Eden
Edita
Edith
Eeda
Eeva
Eevi
Eliida
Elin
Elise
Ellina
Elsa
Elsi
Enni
Erika
Erin
Essi
Evita- Äiti-92
Ehdottamistasi nimistä parhaat ovat:
Eden (mutta tulee mieleen kylpylä ja puutarha)
Eeva
Elsa
Enni
Erika
Essi
- sibyllavon
Enja Elise, Inna Isabella tai Silva Iiris Linnea
- lallamalla
Enja nimi olisi kiva muunnos mummini nimestä, mutta näyttää paremmalta kuin kuullostaa.
Inna Isabella on yhdistelmänä kiva Ja Silva Iiris Linnea, muuten oikein toimiva mutta Silva on ehkä vähän liian harvinainen makuumme.
- Primrose
Ellen siskolle Eimi, Eini tai Essi?
- NimiNimi
Elle Isadora ja Ebba Eleonora.
Elle Wilhelmiina ja Ester Aleksandra.
Elle Livia ja Esti Onerva. - coccinella septemp.
Elle Mia Natalie
ja
Elena Nia Marissa
Erika Nia Marissa
Elsa Nia Marissa- Äiti-92
Ihana nimiyhdistelmä tuo Elle Mia Natalie mutta siskon tyttöni nimi on Mia /:
Pitääpä keksiä joku muu kiva nimi tohon väliin.
Noista Kolmesta paras on Elena Nia Marissa (:
Lisää nimiä! (:
- Täti
Seela ja Saini
Liana ja Leini
Elle ja Assi
Enna ja Iina
Isla ja Inka
Aini ja Asta
Tessa ja Nella
Noona ja Netta
Vaula ja Viola
Tinka ja Taika
Eimi ja Erna- eliela
Enni Daniela ja Elle Marlena
Sonia Anna Erika ja Silvia Emma Maria
Tilda Emmi Ilona ja Aada Jenni Sofia
Elle Ronja Linnea ja Inna Miira Alina
Nanna Loenoora ja Enna Teresa
Elli Matilda ja Lilli Melina
Sofi Juulia ja Siri Elina
- Anonyymi
Onko kukaan laittanut Ellen se on mun nimi😟
- Anonyymi
Erite
- Anonyymi
Vaikka on rosi myöhässä tää nii minun mielestä tosi ihana nimi on Elvi. Mitkä nimet kaksosille loppujen lopuksi tuli?
- Anonyymi
tässä on nimiä joita satuin keksimään:)
enna
ellen
eerika
eini
emilja
emmi
elsa
essi
eevi
elina
tässä on sitte nimipareja:)
eerika ja elviira
elsa ja emmi
erin ja eevi
elisa ja elma
siinä oli kaikki mitä päähän pälkähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748