Arvelin, että täältä löytyisi topicceja, mutteipä ole. Viimeistä lukuunottamatta kummisedät ansaitsevat varmasti kärkipään rankingit imdb:n listalla. Ykkönen on oma suosikkini, hipoo täydellisyyttä! :O
Kummisedät!
6
525
Vastaukset
- don corleone
Puhut vähän, mutta asiaa!
- Irwin
Tosiaan
The godfather elokuvat on ainoat draama elokuvat mitä olen katsonut
(Melkein)
- Kummi täti
Eihä siin ees tapahu mitään :)
- Naze
... pidin vielä jokin aika sitten parempana, mutta viime katsomiskerran jälkeen on mieli muuttunut.
- Mr. Orange
Olen samaa mieltä, ensimmäinen osa on täydellinen. Tarinan kulku, tunnelma, musiikit, Al... parempaa ei voisi toivoa. Kakkososa on myös hyvä, perkeleen pitkä vain, mutta toimii kyllä erittäin hyvin. Kolmososa niin kuin yllä todettin on minunkin mielestä huomattavasti kahta ensimmäistä heikompi versio. On siinäkin kuitenkin omat hetkensä: " Just as I thought I´m out they pull me back in." Jotenkin noin...
- kummitus
kummisetä- elokuvat ovat kyllä parhaimpia elokuvia! pidin myöskin kolmannesta osasta, vaikka se on vaisumpi kuin edeltäjänsä!kolmannen pelastaa loistavat nuoret näyttelijät!
ensimmäinen on taas hyvä robert de niron takia!
elikkäs kakkonen on suosikkini!
kun aloittaa katsomaan elokuvaa, on pakko katsoa se kokonaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096