Moikka!
Olen lähdössä elokuussa Kaliforniaan, ja tarkoituksena on lentää ensin Tukholman kautta New Yorkiin, ja sieltä jatkan Kaliforniaan, mutta kysymys kuuluukin että onko matkalaukun painoraja tosissaan vaan se 23kg turistiluokassa? Lennän SAS:lla.. tutkiskelin SAS:n sivuja ja siellä mielestäni luki että saisi ottaa vaan 23kg mukaan.. mutta eikö käsimatkatavaroiksi meneviä laukkuja saa USA:han menevillä olla kaksi kappaletta (yksi laukku 8kg)?
Kiitos jos joku osaa auttaa. :)
Terv, girl -88
Matkalaukun painosta.
California gurl
2
439
Vastaukset
- näin on
ja saa olla vaikka 8 laukkua mutta niistä menee vain maksu. Ja vain 1 kpl käsimatkatavaroita ja ruumaan siis niin monta kuintarvitsee mutta 1 menee vain "ilman".
- California gurl
Okei. Kiitos vastauksesta.. pitää yrittää ehkä pärjätä sillä yhdellä, jos tulee vähän ylipainomaksua laukusta niin tulkoot. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882