Miksi kukaan kirjota tänne mitään. Oikeesti hei koska anna julkasee uuden levynsä? miksei siitä oo uutisoitu mitään. hei oikeesti kertokaa!!!!!! mua huolestuttaa ihan sikana vaik mä tiedänkin et se tulee menestyyn kyl sit. mut hei kommentoikaa!!
KERTOKAAA!!
4
501
Vastaukset
- annnnnafannn
hyvin ansaittua taukoa syksyllä, sillä hänhän on työskennellyt valtavasti yli kolme vuotta putkeen lähes tauotta. Annan seuraava levy ilmestyy keväällä 2011. Lomailun lisäksi Anna keskittyy syksyllä Britannian ja muiden ulkomaiden valloitukseen.
- oe oe oeee
Aikas huimaa laskua nyt on ollut, täytyy sanoa. Britanniankin valloitus katosi kuin pieru Saharaan. Noo, noinhan se varmaan kaikilla Idols-laulajilla käy, harmi kyllä.
- ollut tosi
oe oe oeee kirjoitti:
Aikas huimaa laskua nyt on ollut, täytyy sanoa. Britanniankin valloitus katosi kuin pieru Saharaan. Noo, noinhan se varmaan kaikilla Idols-laulajilla käy, harmi kyllä.
tärkeetä tekemistä, ties vaikka tuosta uusi ura urkenisi: :)
http://www.youtube.com/watch?v=M1Y2WCMUmVA - entinen fani
hyvä vaan jos annalta tulee levy ens keväänä niin ei tarvii sietää annaa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358