Naiseni on liian hyvännäköinen + kaverit yrittävät iskeä

Mies35v

Pakko avautua tänne..kaverini yritti iskeä pitkäaikaista tyttöystävääni viikonlopun bileissä, lähes koko illan-. Loppuiltaan mennessä alkoi jopa koskettelemaan ja ehdottelemaan "niitä" juttuja. Naiseni kyllä kieltäytyi kohteliaasti kaikesta, mutta nyt en ole aivan varma provosoiko naiseni kaveriani, koska tiedän hänellä olevan flirttailevia luonteenpiirteitä varsinkin kun alkoholia on maisteltu.

Nyt en tiedä miten suhtautua kaveriini.

Naiseni on todella hyvännäköinen ja tietää sen kyllä tsekkin. Omituinen tilanne sillä, toivon välilä että naiseni olisi rumempi jolloin kukaan ei kiinnittäisi häneen niin paljon huomiota. En usko että hän voisi koskaan pettä minua, mutta en tiedä mitä tapahtuu jos hän jatkaa "tyyliään". Joku kerta joku ukko voi mennä liian pitkälle ja vaikka raiskata...

Kaikenlaisia ongelmia sitä kohtaakin....

199

26307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tonttu tomera

"Nyt en tiedä miten suhtautua kaveriini. "

Ihan oikeasti-tunnetteko te vielä toisenne? Allekirjottanut olis vetänyt pitkin seiniä moista perseilijää.

• tai sitten ei

tai sitten pitkin seiniä omaa akkaansa. On ollut satoja tilanteita, jossa varatut emännän flirttailevat ukkonsa selkänsä takana kaikille muille ukoille. Itsetunnon puutetta ja oman viehätysvoiman testausta eli rassukoita ovat nämä tapaukset olleet. Nämä akat on yleensä niitä pettäjiä loppupeleissä ja jotka yrittävät vierittää syytänsä milloin mihinkin asiaan.

• rantalehtori

minne haluat. Älä pullistele.

• Ole ylpeä

Älä ole tosikko tai mustasukkainen. Minunkin muijaani liehitellään jatkuvasti. Otan ssen itselleni kohteliaisuutena. Minä näet olen osannut valita ja sada sellaisen naisen, jota puolet maailmasta himoitsee. Mutta vain siis minä olen saanut.
        Ole sinäkin minun laillani ylpeä muijasta, joka kelpaisi kaikille.

• Yleensä toinen
        Ole ylpeä kirjoitti:

Älä ole tosikko tai mustasukkainen. Minunkin muijaani liehitellään jatkuvasti. Otan ssen itselleni kohteliaisuutena. Minä näet olen osannut valita ja sada sellaisen naisen, jota puolet maailmasta himoitsee. Mutta vain siis minä olen saanut.
        Ole sinäkin minun laillani ylpeä muijasta, joka kelpaisi kaikille.

puolisko kuulee juurikin viimeisenä siitä jos jokin muu/muut ovat saaneet.

"Mutta vain siis minä olen saanut."

• eweir

Hieman omituinen kirjoitus, mutta kommentoinpa silti

''En usko että hän voisi koskaan pettä minua, mutta en tiedä mitä tapahtuu jos hän jatkaa "tyyliään". Joku kerta joku ukko voi mennä liian pitkälle ja vaikka raiskata...''
      - Raiskaus ei koskaan ole naisen syytä. Ei ikinä.
      Pahoinpideltyä henkilöä ei koskaan syytetä, vaan pahoinpitelijää.
      Sama pätee ehdottomasti myös raiskauksiin.

• MisssImpossible

...paitsi jos raiskaaja on nainen. Ei pitä iskeä raiskaajan stereotypiaksi mies. Onhan noita nais raiskaajiakin tullut jo julkisuuteen.. :)

• nainen minäkin

Jokaisen pitää ottaa vastuuta itsestään, eli ei ole pakko flirttailla vähissä vaatteissa baareissa ja lähteä sen jälkeen yksin puistoon. Minua ei ole koskaan raiskattu koska en osaan käyttäytyä ja otan vastuun omista tekemisistäni. Eihän raiskaus oikein ole eikä siitä voi naisia syyttääkään, mutta kyllä minulla naisihmisellä herää monenlaisia kysymyksiä, tuttavani raiskattiin (käyttäytyi suoraan sanottuna lutkamaisesti) ja hävisi jutun oikeudessa, koska ei ollut näyttöä tarpeeksi.

Ja aloittaja voisi miettiä, onko tämä nainen tosissaan kanssasi, jos vähän päyhdyttyään alkaa flirttailemaan, pieni flirtti on paikallaan, mutta jossain se raja menee.

• koppelo8
        nainen minäkin kirjoitti:

Jokaisen pitää ottaa vastuuta itsestään, eli ei ole pakko flirttailla vähissä vaatteissa baareissa ja lähteä sen jälkeen yksin puistoon. Minua ei ole koskaan raiskattu koska en osaan käyttäytyä ja otan vastuun omista tekemisistäni. Eihän raiskaus oikein ole eikä siitä voi naisia syyttääkään, mutta kyllä minulla naisihmisellä herää monenlaisia kysymyksiä, tuttavani raiskattiin (käyttäytyi suoraan sanottuna lutkamaisesti) ja hävisi jutun oikeudessa, koska ei ollut näyttöä tarpeeksi.

Ja aloittaja voisi miettiä, onko tämä nainen tosissaan kanssasi, jos vähän päyhdyttyään alkaa flirttailemaan, pieni flirtti on paikallaan, mutta jossain se raja menee.

.. raiskatuksi voi tulla vaikka osaisi käyttäytyä ja kulkisi 'säkki' päällä,..tiedoks vaan.
        Onhan näitä jotka vähissä kuteissä kulkee ja flirttaa,.. mut sekös sitten oikeuttaa raiskaamisen? eikös se tarkoita väkisin makaamista? Jos flirttaa ja vaikka alasti kulkis, ei tarkoita että olisi heti jalat leväällään.

• Tasa-arvon aikakausi

...kyllä pahoinpidellyltä kysytään, miksi menit kerjäämään verta nenästäsi, juovuksissa horjumaan setelitukko näyttävästi rintataskussa hämärille kujille, joilla melko varmasti saa turpaansa ilman sitä setelitukkoakin.

Mutta sanopa naiselle, että mitä menit minihameessa ja napaan asti avoimessa paidassa hämärille kujille, joilla liikkuu ties minkälaista sakkia, niin siinä saa kysyjä vuorostaan turpaansa.

• sh-opiskelija

Siis oletko aivan täyskaheli?? tai joku hemmetin kiihkouskovainen.
        Siis eihän ihmisen nuppi ole kunnossa, jos ei kykene hillitsemään omia halujaan... vaikka nainen käyttäytyy kuinka "lutkamaisesti" tahansa, ei tarkoita sitä että se jotenkin lisäisi hänen "mahdollisuuksiaan" tulla raiskatuksi!!! raiskaajat ovat usein psyykeongelmaisia ihmisiä, ja raiskaaminen ei liity mitenkään seksuaaliseen haluun, vaan vallan ottamiseen/tuntemiseen, puolustuskyvyttömän ihmisen hallitsemiseen jne.. kannattaa lukea asiasta ennen kuin selittää tuommoista sontaa täällä..

• ........

pätkissä? Todella VAIKEA lukea.. Ei sitä enteriä nyt tarvii joka lauseen jälkeen painaa... Eikä ole mitenkään tyylikästäkään jos sitä yrität? Aina sinun kohdallasi (kun vastaat), niin hyppään yli kun en jaksa lukea pätkissä asioita.

• Ihmettelee kovasti

Olisi kiva kuulla perustelu ettei raiskaus ole koskaan naisen syytä ?????
        Mieti tilanne että nainen saa toisen osapuolen leikkeineen kiihottumaan niin että vain hetkeä vaille valmista liemen heittelyyn. Sitten ilmoittaakin että no oikeasti ei vaiskaan. Ei sitten ole naisessa mitään vikaa ????
        Perkuleen valopää oletkos lukenut milainen ihminen on ??? Ei se orikaan kun on selkään päässyyt lopeta kun tammalla yhtäkkiä tuleekin mieleen ettei nyt jaksakkaan....
        Onko täälä tapana heitellä ihan mitä vain kommentteja tutustumatta faktoihin ja tässä tapauksessa jopa lakiin...

• järkyttynyt

Olen todella yllättynyt kun itseäsi naiseksi väität!!?? Löytyykö vielä 2010 luvulla naista joka ajattelee tuolla lailla? Järkyttävää.. Ja todella häpeällistä meitä naisia kohtaan, että joku meistä vielä tuolla lailla ajattelee. Naisten tulisi pitää yhtä ja puolustaa toisisaan tässä vieläkin sovinistisessa maailmassa eikä lietsoa vihaa siskoaan kohtaan. Ja mitä on lutkamainen käytös???

• Sh
        sh-opiskelija kirjoitti:

Siis eihän ihmisen nuppi ole kunnossa, jos ei kykene hillitsemään omia halujaan... vaikka nainen käyttäytyy kuinka "lutkamaisesti" tahansa, ei tarkoita sitä että se jotenkin lisäisi hänen "mahdollisuuksiaan" tulla raiskatuksi!!! raiskaajat ovat usein psyykeongelmaisia ihmisiä, ja raiskaaminen ei liity mitenkään seksuaaliseen haluun, vaan vallan ottamiseen/tuntemiseen, puolustuskyvyttömän ihmisen hallitsemiseen jne.. kannattaa lukea asiasta ennen kuin selittää tuommoista sontaa täällä..

Hyvä nimimerkko Sh-opiskeljia. Raiskaus voi todellakin liittyä hallitsemattomaan seksuaaliseen haluun,eli suomeksi kiimaan. On toki totta että raiskaus voi liittyä ja usein liittyy valtaan ja hallintaan,mutta valitettavan usein suomessa puskaraiskarit haluavat vain panna ja heti.
        Kannattaa itse ottaa selvää näistä ennenkö alkaa huutelemaan.

On totta myös se että oikeudessa ei saisi yhtään painaa naisen vihjaileva pukeutuminen ja käytös.Harmi vain että kukaan ei voi lailla määrätä kuinka se vaikuttaa tekijään ennen tekoa.,
        Koitetaanpa samaa vesirajamekkoa ja flirttailevaa käytöstä vaikka Pakistanissa. Kauan menee ennenkö joku ottaa väkisin,ei hallinan takia vaan puhtaasta halusta.

• Just joo hei
        järkyttynyt kirjoitti:

Olen todella yllättynyt kun itseäsi naiseksi väität!!?? Löytyykö vielä 2010 luvulla naista joka ajattelee tuolla lailla? Järkyttävää.. Ja todella häpeällistä meitä naisia kohtaan, että joku meistä vielä tuolla lailla ajattelee. Naisten tulisi pitää yhtä ja puolustaa toisisaan tässä vieläkin sovinistisessa maailmassa eikä lietsoa vihaa siskoaan kohtaan. Ja mitä on lutkamainen käytös???

Ai että "mitä on lutkamainen käytös"...! Kylläpäs sitä ollaan nyt olevinaan niin tekopyhiä että voi hellanlettas sentään! Luulen että kun tuota kysyt niin taidat itse sen varsin hyvin tietää ja kai jopa taitaakin. Sitten täällä vain hurskastellen kysytään tuollaista. Kirjoitus jota mollaat oli todella realistisella tavalla järkevä. Sinä itse tidat olla joku minihameessa kiekaloiva bimboblondi...?

• Ai et vaikeeta?
        ........ kirjoitti:

pätkissä? Todella VAIKEA lukea.. Ei sitä enteriä nyt tarvii joka lauseen jälkeen painaa... Eikä ole mitenkään tyylikästäkään jos sitä yrität? Aina sinun kohdallasi (kun vastaat), niin hyppään yli kun en jaksa lukea pätkissä asioita.

Vastaan ao:n puolesta: miten niin muka "Todella VAIKEA lukea"..???
        Luetko koskaan sanoma- tai muita lehtiä? Onko niitäkin SINUN mielestäsi
        "todella vaikea lukea", kun niissä teksti on "PÄTKITTY" kamalan lyhyiksi
        pätkiksi PALSTOITUKSEN takia... Kirjoita seuraavan kerran sitten kun sinullakin on
        OIKEASTI JOTAIN SANOTTAVAA AIHEESEEN! Jookos?
        Hyvää Kesää vaan sinullekin!

• 6+9
        ........ kirjoitti:

johon vastasit, ei ole mitenkään pätkissä kirjoitettu. Jos tarkoitit alkuperäistä, niin oletko kuullut kappaleenjaosta? 4 kappaletta on ihan hyvä aloitusviestin pituiseen kirjoitukseen, vaikka toisaalta yhden lauseen kappaleita ei yleisesti ottaen kannata kirjoittaa. Teksti on kuitenkin paljon helppolukuisempaa, kun kaikki ei ole yhdessä pötkössä.

Anteeksi, tämäkin viesti taitaa olla sinulle "todella VAIKEA lukea", kun on jaoteltu kahteen kappaleeseen. Täällä suoli24:ssa korrektimpi tapa taitaa olla se, että koko jumalattoman pitkä teksti on yhdessä pötkössä, ilman välimerkkejä ja välilyöntejä ja isoja kirjoituksia, mieluiten paljon yhdyssanavirheitä. Ne viestit OVAT vaikealukuisia.

• kuten haluaa

Ymmärän mitä tarkoitat, mutta siitä huolimatta Naisen pitää saada pukeutua miten haluaa. Ei siinä syyllisyys naisella pitäisi kasvaa, jos hieman vilahtelee torilla. Syy on aina raiskaajassa, kuten eräs valveutunut totesi hieman ylempänä.
        Vaatetuksella ja käytösellä kasvattaa riskia joutua raiskatuksi, mutta syyllisyyttä se ei kasvata yhtään.

Jos nainen ja mies on yksissä tuupin päättäneet rakastella, ja mies on juuri asettamassa m..aa p...uun. kun nainen tulee katuma päälle ja sanoo ettei käy. Jos mies sen jälkeen vielä työntääkin sisään se on jo raiskaus, vaikka nainen olisikin alunperin halunnut aktia. En tiedä miten oikeus näkisi tämän, mutta jos sanoo ei, niin se on ei, vaikka nainen olisi jalat levällää paikat näkösällä.

Minä muuten olen mies kirjoittaja;)

• Kissanluoto
        sh-opiskelija kirjoitti:

Asiasi kanssa.Se vaan on niin,että me ihmiset olemme erilaisia,ja erilaisia "ärsykkeitä" kestämme erilailla.
        JK."nuot Lypsyniemen savuMuikut saa mun valtoihinta".Meni överiks miul.

• Alkuperäsen viestin luoettuani odotinkin milloin tulee ensimmäinen "raiskaus ei ole naisen syytä!" kommentti :) Eikä siinä, se on aivan totta! Ei alkuperänen kirjoittaja käsittääkseni sitä naisen syyksi laittanutkaan.
        Mutta mietitäänpä nyt, että sairaita ihmisiä, joita raiskaus kiihottaa, on jokatapauksessa olemassa. En ole tarkemmin tutkinut kiihottaako heitä enemmän hyvännäköinen nainen tiukassa minihameessa vai tuulipukulenkkeilijä, mutta voisin olettaa, että se minihamenainen on seksuaalisesti kiinnostavampi ja saa tämän sairaan ihmisen aivoissa aikaan voimakkaamman reaktion.... Joten, on perusteltua uskoa, että jos on hyvännäköinen ja varsinkin jos flirttailee jokasuuntaan on suuremmassa vaarassa joutua raiskaajan uhriksi kuin "hillitysti" käyttäytyvällä. Loogista....
        Ja EN missään nimessä yritä sanoa, että naisten velvollisuus olisi pukeutua ja käyttäytyä siten, etteivät viekottele miehiä mihinkään riettauksiin. Mutta tosiasia vain on, että maailmassa on mätiä ihmisiä, sille ei voida mitään. On perusteltua olettaa, että tietynlainen "väärä" käytös voi herättää raiskaajan mielenkiinnon, vaikka feministit kovasti yrittävätkin huutaa ettei näin ole. Ihmeellistä miten joka nurkalla kuulee tämän saman kommentin, siitä miten raiskaus ei ole naisen syytä, vaikka kukaan ei ole niin väittänytkään....
        Anteeksi kun meni nyt sivuraiteelle tämä keskustelu.
        Alkuperäiselle kirjoittajalle: Monet naiset nauttivat flirttailusta vain saadakseen kehuja ja itsetunnolle kohennusta. Silti heillä ei välttämättä ole mitään halua viedä hommaa flirttiä pidemmälle. Toisaalta mahdoton tietää kuka menee pettämiseen asti, varmaan täytyy ajan kanssa ottaa selvää kuinka uskollinen tyttöystäväsi oikeasti on. Kaverisi kyllä mokasi melko pahasti, ja kannattaa varmaan miettiä onko kaveruutesi arvoinen.

• paskkkkaaa

Ja himojen herättämiseen riittä joku minihame, kun mies on niin v*tun elukka ettei pysty itseään hillitsemään kun näkee hyvännäköisen naisen, niin sehän on naisen vika silloin että se on pukeutunut minihameeseen 30 asteen kuumana päivänä, eikä johonkin saatanan kaapuun. Vetäkää runkut hanskaan

• BIMBOBLONDI :D
        Just joo hei kirjoitti:

Ai että "mitä on lutkamainen käytös"...! Kylläpäs sitä ollaan nyt olevinaan niin tekopyhiä että voi hellanlettas sentään! Luulen että kun tuota kysyt niin taidat itse sen varsin hyvin tietää ja kai jopa taitaakin. Sitten täällä vain hurskastellen kysytään tuollaista. Kirjoitus jota mollaat oli todella realistisella tavalla järkevä. Sinä itse tidat olla joku minihameessa kiekaloiva bimboblondi...?

realistisella tavalla sovinistinen tarkoitat varmaan :D
        Kannattaisiko käydä puhumassa ammatti auttajalle tuosta sinun raivostasi vaalea hiuksisia naisia kohtaan?
        Ja minihameita?? Kyllä näitä naisia vihaavia naisia näköjään riittää vielä.. Valitettavasti.. Ehkäpä vielä opit elämässäsi kunnioittamaan erillaisia ihmisiä, onnea vain jatkoon :D

• Äitiiii!!!!!!!!!!
        6+9 kirjoitti:

johon vastasit, ei ole mitenkään pätkissä kirjoitettu. Jos tarkoitit alkuperäistä, niin oletko kuullut kappaleenjaosta? 4 kappaletta on ihan hyvä aloitusviestin pituiseen kirjoitukseen, vaikka toisaalta yhden lauseen kappaleita ei yleisesti ottaen kannata kirjoittaa. Teksti on kuitenkin paljon helppolukuisempaa, kun kaikki ei ole yhdessä pötkössä.

Anteeksi, tämäkin viesti taitaa olla sinulle "todella VAIKEA lukea", kun on jaoteltu kahteen kappaleeseen. Täällä suoli24:ssa korrektimpi tapa taitaa olla se, että koko jumalattoman pitkä teksti on yhdessä pötkössä, ilman välimerkkejä ja välilyöntejä ja isoja kirjoituksia, mieluiten paljon yhdyssanavirheitä. Ne viestit OVAT vaikealukuisia.

Jos ootki ite lukihäiriöinen?
        Käske äitis suomentaa...heh heh..

• Anniterttuli
        paskkkkaaa kirjoitti:

Ja himojen herättämiseen riittä joku minihame, kun mies on niin v*tun elukka ettei pysty itseään hillitsemään kun näkee hyvännäköisen naisen, niin sehän on naisen vika silloin että se on pukeutunut minihameeseen 30 asteen kuumana päivänä, eikä johonkin saatanan kaapuun. Vetäkää runkut hanskaan

eli minihameko syy jos joutuu vaaraan..kyllä jokaisella oikeus kävellä ja olla ..ilman pelkoa ja pukeutua mihin haluaa jo 70 luv pukeuduttiin minihameeseen ja siitä asti ...eli ei se ole syy...kyllä omassa päässä heittää raiskaajalla...raiskaus on jos osapuoli ei halua eikä sitä saa ylittää mistään syystä...ain akahden kauppaa nää jutut eli molemmat haluaa...jos ei se on RAISKAUS

• Pliis!!!
        Jones kirjoitti:

Alkuperäsen viestin luoettuani odotinkin milloin tulee ensimmäinen "raiskaus ei ole naisen syytä!" kommentti :) Eikä siinä, se on aivan totta! Ei alkuperänen kirjoittaja käsittääkseni sitä naisen syyksi laittanutkaan.
        Mutta mietitäänpä nyt, että sairaita ihmisiä, joita raiskaus kiihottaa, on jokatapauksessa olemassa. En ole tarkemmin tutkinut kiihottaako heitä enemmän hyvännäköinen nainen tiukassa minihameessa vai tuulipukulenkkeilijä, mutta voisin olettaa, että se minihamenainen on seksuaalisesti kiinnostavampi ja saa tämän sairaan ihmisen aivoissa aikaan voimakkaamman reaktion.... Joten, on perusteltua uskoa, että jos on hyvännäköinen ja varsinkin jos flirttailee jokasuuntaan on suuremmassa vaarassa joutua raiskaajan uhriksi kuin "hillitysti" käyttäytyvällä. Loogista....
        Ja EN missään nimessä yritä sanoa, että naisten velvollisuus olisi pukeutua ja käyttäytyä siten, etteivät viekottele miehiä mihinkään riettauksiin. Mutta tosiasia vain on, että maailmassa on mätiä ihmisiä, sille ei voida mitään. On perusteltua olettaa, että tietynlainen "väärä" käytös voi herättää raiskaajan mielenkiinnon, vaikka feministit kovasti yrittävätkin huutaa ettei näin ole. Ihmeellistä miten joka nurkalla kuulee tämän saman kommentin, siitä miten raiskaus ei ole naisen syytä, vaikka kukaan ei ole niin väittänytkään....
        Anteeksi kun meni nyt sivuraiteelle tämä keskustelu.
        Alkuperäiselle kirjoittajalle: Monet naiset nauttivat flirttailusta vain saadakseen kehuja ja itsetunnolle kohennusta. Silti heillä ei välttämättä ole mitään halua viedä hommaa flirttiä pidemmälle. Toisaalta mahdoton tietää kuka menee pettämiseen asti, varmaan täytyy ajan kanssa ottaa selvää kuinka uskollinen tyttöystäväsi oikeasti on. Kaverisi kyllä mokasi melko pahasti, ja kannattaa varmaan miettiä onko kaveruutesi arvoinen.

Etsikaapa kasiinne infoa.. Muunmuassa hyvat tutkimuskohdat ovat haastattelut, joita raiskaajat ovat antaneet jaatyaan kiinni. Niita on netissa, mutta myos poliisitv on niita nayttanyt joskus.. Aika suuressa prosentissa raiskaajat vastaavat hyvin samallalailla etta heilla ei ollut mitaan tietoa kuinka vanha, minkanakoinen, mitka vaatteet uhrilla oli paalla jne.. He olivat ainoastaan tietoisia etta uhri on nainen, perustaen taman johtopaatokseen pituudesta, vartalonmallista, kavelysta.. Ja sitapaitsi miksi minihameet yms vaatteet ovat niin tuomittuja, eika kukaan urputa lenkkeilijoista kireissa hikitopeissaan ja minishortseissaan..

Raiskaus ei ole koskaan naisen syy. Nainen saa flirttailla aivan samallalailla kuin mies ja naisella on myos aivan sama oikeus kieltaytya kuin miehella. Kukaan ei saa pakottaa toista mihinkaan. Eiko ihmiskunnan sivistyneisyys myos tarkoita, etta "elaimelliset vaistot" pitaa pystya hallitsemaan? Jos nain ei ole, niin ei ihminen ole sitten yhtaan kummempi/tarkeampi kuin elain.

• vcxvcxvcxvcx
        järkyttynyt kirjoitti:

"Naisten tulisi pitää yhtä ja puolustaa toisisaan tässä vieläkin sovinistisessa maailmassa eikä lietsoa vihaa siskoaan kohtaan."

Ihanaa feminismiä. Joko telaketjut on vaihdettu?

• vcxvcxvcx
        sh-opiskelija kirjoitti:

"vaikka nainen käyttäytyy kuinka "lutkamaisesti" tahansa, ei tarkoita sitä että se jotenkin lisäisi hänen "mahdollisuuksiaan" tulla raiskatuksi!!! "

Tottakai oma käytös lisää mahdollisuuksia tulla raiskatuksi. Oletko täysi idiootti?

• argh...

aikuinen mies? Ei tuossa ole yhtikäs mitään epäselvää: kaveri, joka yrittää toisen tyttö- tai poikaystävää, ei ole mikään oikea ystävä!
      Onko naisesi syy, että hän on kaunis?! No ei todellakaan!
      Ehkä on parempi, että jätät naisesi ja pysyt poikaporukassa, koska omaat noin kypsymättömän katsantokannan!

• ggnf

naisena vastaan että missäs sinä olit????Kyllä minä odotan että mieheni olisi puuttunut peliin ja sanonut kaverilleen että anti olla tai alkaa tulla naama kipeeksi..toden näköisesti daamisi oli vaivautunut ja yritti kohteliaasti sanoa sille kaverillesi että ei vois vähempää kiinnostaa....ja mikä kaveri..prkl...meillä ei sotkeuduta entisii.nykyisiin eikä tuleviin!!!!

• se semmonen

joka yrittää emäntääs vikitellä? Tunti turpaan tauotta ja jos vielä tuo turpansa näkyville sama uudelleen.Saatana että vituttaa tuommoset "kaverit",ei niihin muu pure kun nyrkki ja välien poikki paneminen.

• kowa jannu
        se semmonen kirjoitti:

joka yrittää emäntääs vikitellä? Tunti turpaan tauotta ja jos vielä tuo turpansa näkyville sama uudelleen.Saatana että vituttaa tuommoset "kaverit",ei niihin muu pure kun nyrkki ja välien poikki paneminen.

vetässä kunnolla lättyyn jotakin lähentelijää, niin sen jälkeen on kaveriporukassa semmonen maine, että harva uskaltaa yrittää. tiedän omasta kokemuksesta että toimii.

kylä miehen pitää olla valmis tappelemaan naisestaan. jos nainen ei ole sen väärtti, niin kyllä kilpakosijaa pitää lyödä turpaan jo pelkästä periaatteesta.

• Markaer

Juttua lukiessani tuli mieleen, missä Mies? Jossain nurkan takana kyttäilee, kun "kaveri"iskee tyttöystävää, huh huh..mikä nyhverö! Kyllähän tosimies olisi puuttunut heti asiaan ja vetänyt vaikka lättyyn, jos muu ei olisi auttanut.
        Olen nainen 45v.

• paavalopaksukanki
        Markaer kirjoitti:

Juttua lukiessani tuli mieleen, missä Mies? Jossain nurkan takana kyttäilee, kun "kaveri"iskee tyttöystävää, huh huh..mikä nyhverö! Kyllähän tosimies olisi puuttunut heti asiaan ja vetänyt vaikka lättyyn, jos muu ei olisi auttanut.
        Olen nainen 45v.

vitun vuotta, oikeesti kaverin akka on tabu..mulla ikää vasta 53 ja kolmas liitto menos, mutta niin sen täytyy olla. Jos se ei päde, kaveri ei ole kaveri, vaan perskyylä..miettikkää itse mitä se tarkoittaa, keksittiin joskus "riksus" kiva nimike näille avustajille, mitkä tapetaan, kun ovet aukeaa...

• henkevää...
        kowa jannu kirjoitti:

vetässä kunnolla lättyyn jotakin lähentelijää, niin sen jälkeen on kaveriporukassa semmonen maine, että harva uskaltaa yrittää. tiedän omasta kokemuksesta että toimii.

kylä miehen pitää olla valmis tappelemaan naisestaan. jos nainen ei ole sen väärtti, niin kyllä kilpakosijaa pitää lyödä turpaan jo pelkästä periaatteesta.

Niin kovin henkevää...Lyö turpaan! Sehän auttaa aina. (Huokaus) Mistä näitä taulapäitä riittää..?

• po. todennäköisesti

"...toden näköisesti daamisi oli vaivautunut..."

Mistäs sinä sen tiedät? Tunnen naisia, jotka vastaavassa tilanteessa miehensä huomaamatta iskevät silmää vieraalle miehelle.

• Herrasmies 53 v.
        Markaer kirjoitti:

Olen nainen 45v.

...mutta edelleen luolamiesten asteella. Peikon näköinen hirvennahkan verhoama uros kalauttaa nuijallaan tainnoksiin toisen urokseen, joka havittelee hänen naarastaan. Niinkö?

Herrasmies ei vedä ketään lättyyn. Siitä on rikoslaissa säädetty rangaistus, ja teon nimi on pahoinpitely. Sivistynyt nainen ei myöskään avoimesti flirttaile vieraiden miesten kanssa.

Riippuu tietysti myös siitä, millaisissa piireissä liikutaan.

• Ratto-Rebekka
        Markaer kirjoitti:

Olen nainen 45v.

Tehä työtä on annettava persettä

• Sitä mitä tilaa
        henkevää... kirjoitti:

Niin kovin henkevää...Lyö turpaan! Sehän auttaa aina. (Huokaus) Mistä näitä taulapäitä riittää..?

Yleensä en kannata väkivaltaa, mutta tässä tapauksessa olen sikäli samaa mieltä, että ei tuollaiset toisten naisia lähentelevät ja iskemistä yrittävät todellakaan ansaitse muuta kuin saada oikein kunnolla pataan siitä hyvästä. Eikä se että sitä tehdään kännissä, ole mikään puolustus, ei todellakaan. Harmi vaan että täällä suomessa ollaan aivan liian suvaitsevaisia, näitä jokapaikan pukkeja kojhtaan kun niitä on lähes joka lähtöön. Aivan liian harvoin niitä näkee, niin että olisivat silmä mustana tai muuten sen näköisenä, että olisivat saaneet sitä mitä koko ajan ovat tilaamassa...!!!

• she-ridan
        Sitä mitä tilaa kirjoitti:

Yleensä en kannata väkivaltaa, mutta tässä tapauksessa olen sikäli samaa mieltä, että ei tuollaiset toisten naisia lähentelevät ja iskemistä yrittävät todellakaan ansaitse muuta kuin saada oikein kunnolla pataan siitä hyvästä. Eikä se että sitä tehdään kännissä, ole mikään puolustus, ei todellakaan. Harmi vaan että täällä suomessa ollaan aivan liian suvaitsevaisia, näitä jokapaikan pukkeja kojhtaan kun niitä on lähes joka lähtöön. Aivan liian harvoin niitä näkee, niin että olisivat silmä mustana tai muuten sen näköisenä, että olisivat saaneet sitä mitä koko ajan ovat tilaamassa...!!!

Jotka tunkemalla tunkevat itteesä tykö varatun äijän syliin? Jos niiden naamat uudelleenmuotoilee
        niin kyseinen omaansa puolustava nainen saa syytettä niskaan jotta rosis jytisee.

Pahemmin muuten tulee tuomioo kuin raiskarille...

• gdfs

Sulla ei ole tarpeeksi itseluottamusta seurustella noin hyvännäköisen naisen kanssa. Sunhan pitäisi olla ylpeä että olet saanut tuollaisen namun ja nyt teet ongelmia tälläsestä...

Ja näin naisena, olisin todellakin olettanut ja odottanut että miesystäni tekisi tollasessa tilanteessa jotakin, eli puolustaa naistaan, sä vaan katoit vierestä kun muka kaverisi vikittelee naistasi ja sitten yrität kääntää sen vielä naisesi syyksi kun hän sattuu olemaan niin kaunis ja flirtti.
      Naisesi yritti olla kohtelias eikä tehdä draamaa juhlissa, ehkä hän kaipasi juuri sitä että SINÄ miehenä ja miesystävänä autat häntä pääsemään eroon kaveristasi.

Sä et ollut, anteeksi vaan, tossa tilanteessa MIES, oikea mies olisi sanonut että lopeta tollainen, kohteliaasti, jos se ei olisi auttanut, sitten olisit ottanut kovemmat keinot käyttöön tai lähtenyt bileistä pois tms.

Se että ihmiset flirttailee toisilleen ei ole mitään pahaa, pahaa on jos se menee jo kosketteluksi ja muutenkin pidemmälle joten ehkä sun pitäs miettiä kuka on sun oikea kaverisi...

Suosittelen kysymään naiseltasi että oliko hän toivonut sun apuasi tossa tilanteessa.

• No, koita nyt

Uh, mitä "miehiä". Kaikki (Varmaan lasten raiskauksetkin, vai löytyykö sitä rajaa? Mieti.) selitellään niin, ettei miehessä mitään vikaa ole, vaan on ihan normaalia "reagointia" vain. Tommoset jätkäporukat pysyykin tyhminä.

• Bööbyy

Hahhah, kyllä naurattaa nää naisten "olisin todellakin olettanut ja odottanut että miesystäni tekisi tollasessa tilanteessa jotakin"-kirjotukset. Ihan oikeesti. Jos mä seurustelen jonkun kanssa, niin mä seurustelen. Jos se kaipaa toisten miesten hiplailua ja vielä toivoo, et mä rupeisin jotain mesoamaan, niin painukoon helvettiin tommonen ämmä. Ihan ku sulla ei olis omaa tahtoa sanoa ei tai sitten kikkailet miehen tunteilla, ku "isin pikku prinsessa (joo joo, voit olla 40v)" haluaa vähän huomiota. No, onneks mun ei tartte pyörii noin idioottimaisissa ihmissuhteissa olevien ämmien kanssa.

Toki, jos mun naisystävän kimppuun kävis joku äpärä, niin aivan varmasti sais tuntea sen nahoissaan, mut kyllä aikusen ihmisen on aivan ite tehtävä heti alkuun liikaa flirttaileville, et "hei, mä oon varattu. Painu toki vittuun!". Voi voi...

• ....................
        Bööbyy kirjoitti:

Hahhah, kyllä naurattaa nää naisten "olisin todellakin olettanut ja odottanut että miesystäni tekisi tollasessa tilanteessa jotakin"-kirjotukset. Ihan oikeesti. Jos mä seurustelen jonkun kanssa, niin mä seurustelen. Jos se kaipaa toisten miesten hiplailua ja vielä toivoo, et mä rupeisin jotain mesoamaan, niin painukoon helvettiin tommonen ämmä. Ihan ku sulla ei olis omaa tahtoa sanoa ei tai sitten kikkailet miehen tunteilla, ku "isin pikku prinsessa (joo joo, voit olla 40v)" haluaa vähän huomiota. No, onneks mun ei tartte pyörii noin idioottimaisissa ihmissuhteissa olevien ämmien kanssa.

Toki, jos mun naisystävän kimppuun kävis joku äpärä, niin aivan varmasti sais tuntea sen nahoissaan, mut kyllä aikusen ihmisen on aivan ite tehtävä heti alkuun liikaa flirttaileville, et "hei, mä oon varattu. Painu toki vittuun!". Voi voi...

Vaan mites sitten, ko sanoo miehensä kaverille tuon sun "hei, mä oon varattu. Painu toki vittuun!" ja sit sen vuoksi saa oman miehen haukut kerta 'eihän se nyt tosissaan, etkö sä leikkiä ymmärrä'... O.o Jos mun kaveri ahdistelee miestäni niin on mun velvollisuus sanoo sille kaverille et lähtisikö menemään jos kerta oon sen kaverini raahannut mieheni kiusaksi paikalle. Tässäkin tapauksessa nainen on moneen otteeseen kieltäytynyt kaikesta, mutta mies ei oo voinut olla puolellaan mitenkää.

• sahalina
        Bööbyy kirjoitti:

Sinä Bööbyy nyt vaan olet kirjoituksesi perusteella hiukan eri piireistä. Jos olisit sivistynyt ihminen niin varmasti ymmärtäisit miten tilanteen voisi hoitaa fiksusti.

• Bööbyy
        sahalina kirjoitti:

Sinä Bööbyy nyt vaan olet kirjoituksesi perusteella hiukan eri piireistä. Jos olisit sivistynyt ihminen niin varmasti ymmärtäisit miten tilanteen voisi hoitaa fiksusti.

Ole sinä sahalina hiljaa. Varmasti on parru pyllyssä tälläkin hetkellä ja siks itket näillä sivuilla. Sitku saat sen vehkeen pyllystä, ni mee vaikka kävelyllä. Vois helpottaa oloa ja saattaisit löytää elämän. Sä oot kateellinen, ku mä keksin paremman nickin ku sä. Miten joku voi olla nickistä noin katkera? Taidatkin olla täti, joka onkin setä, vai mitä?

• Mies 76

Anteeksi nyt, mutta hiukan hämmästelen että olet ikäiseni mies etkä ole vielä selvittänyt itsellesi elämän tosiasioita: 1. kukaan nainen ei voi koskaan olla sinulle "liian" kaunis 2. Kaveri joka iskee sun naista ei ole sun kaveri. 3. miehen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista naisen silmissä on itsetunto. Jos sinä epäilet kykyäsi pitää nainen itselläsi, niin satavarmasti et siihen sitten pystykkään.

Ja lopuksi: rintaa kaarelle ja päätä pystyyn. Ole naisesta ylpeä ja sopivan omistava. Pidä huoli reviiristäsi ja seuraavan kerran kun se sun "kaveri" yrittää iskeä sun muijaa niin lyöt niin kovaa naamariin että muistaa. Seuraava kaveri ei todennäköisesti yritä iskeä enään sun naista.

• Noku vaan

Kyllä kaverin mopolla saa ajaa jos on hyvä tulppa

• paperipussipäähän?

Oman mieheni kaverit ovat ihastuneet minuun useampaan kertaan. Minusta se on kamala tilanne. Olen avoin ja ihan mukava luonne ja porukassa ollessa ilmeisesti nämä ovat iskeneet silmänsä sitten minuun. Ja kas, useinmiten vähän ajan kuluttua, kun olen nuo ihastumiset hoksannut ja alkanut "viilentämään" äijiä (kohtaamisten välttelyä, "viileän asiallista" käytöstä) on nuo (ukko)miehet(kin) löytyneet jonkun toisen sylistä. Eli käytös on vain ennakoinut tulevaa, olleet haku päällä...
      Mielestäni tuollaiset ihastumiset ovat oman parisuhteen ongelmia, jotka sitten ilmi tulevat pian jotakin muuta kautta. Olennaista on luottamus. Eli puolisoni kyllä tietää, että voi luottaa minuun 100%, vaikka kavereihin ei näköjään ole luottamista. Edelleen kavereita ovat, koska ongelmahan on noiden miesten, ei meidän. Ei kai se meidän ongelma ole, jos aikaansa tuhlaavat varattujen perään katseluun turhaan.
      Viimeksi mieheni kaveri alkoi soittelemaan minulle...Olisi halunnut kertoa jotain, jota en olisi saanut kertoa miehelleni. Sanoin heti, etten halua kuulla, eikä hänen kannata sanoa mitään mitä joutuisi katumaan ja lopetin puhelun lyhyeen. Jatkossa en vastannut puheluihin. Ajan myötä on tullut liiankin varovaiseksi ja varoo vähän jo paljon porukoissa ollessa miehiä. Joskus tuntuu, ettei voi olla oma itsensä, ettei vaan joku ihastuis.
      Mukavat ja kauniit naiset saavat aina jotkut yrittämään vaikka olisi varattujakin. Anna naisesi saada sinulta riittävästi ihailua, niin ei tartte ihailua muualta haikailla.

• Jos on nainen ystävällinen luonne ja osaa olla tavalliseen tervehenkiseen tapaan sosiaalinen miesten kanssa, niin siitä kaikki miehet pitävät, ja kun ystävällisissä väleissä ollaan, niin flirttailevatkin. Ei se tarkoita, että nainen olisi paria vaihtamassa, mutta mies voi kyllä saada niin paljon ystävällistä vaikutetta, että löytää uuden mukavan oloisen ihmissuhteen muualta, ja sitä suhdetta sitten kestää sen aikaa, kun on edelleen väleissä sen ystävällisen naisen kanssa.

• 555555555

Naiset!!!!

Nyt on ihan pakko sanoa teille naisille jotka ootte kommentoinu tätä juttua. Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että ei se asia ihan noin yksinkertasta ole että mies tulee siihen väliin ja kertoo että tää on muuten mun nainen....

Katsokaas peiliin ja sanokaa mulle että jos tulen väliin ni olen kusipää ja mustasukkanen koska te vain juttelitte eikä mies yrittänyt edes iskeä sua... käsi "vahingossa" koskettaa sun reittäs... toisaalta taas... Jos ei tulla väliin ja keskeyttämään ja sanomaan et toi on muuten mun nainen ni jo on taas piru irti. Sillon oon taas kusipää enkä rakasta naistani...

Ihan vaan haluun tietää että mikä PRKL siinä mättää???????

• yks kaunis nainen

Jos olet kauniin naisen kanssa, niin sun pitää vain "tottua" siihen, että hän saa erilaisia huomionosoituksia myös muilta miehiltä. Ja luottaa siihen, että naisystäväsi itse vetää rajan siihen, mikä on "sallittua" käytöstä ja mikä ei.
        Muista myös itse kehua ja huomioida naistasi riittävästi. Ja toisaalta myös muistaa, että ei siitä ulkonäöstä kannata niin suurta numeroa tehdä. Nauttia vaan :)
        Joskus kaunis ulkonäkö voi olla tai muodostua "rasitteeksi" ihmiselle itselleenkin, varsinkin silloin jos on huonolla itsetunnolla varustettu kumppani vierellä. Saa olla jatkuvasti todistelemassa asioita.
        Flirttailussa ja avoimuudessa ei ole mitään pahaa ja se on ihan luonnollistakin, mutta, jos se on susta häiritsevää, niin toki kannattaa asiasta sanoa ihan suoraan.
        Osotat vaan oman rakkautesi siihen ihmiseen (eikä ulkokuoreen) riittävän selvästi, niin kyllä se siitä :)

• lksdghaslkudhgaskjd

Miten ois pojat, jos siinä kysyis sitten ihan suoraan tai vaikka pienellä huumorillakin kysäisis naiselta että häiritseekö tämä herra neitiä!!?? Ei se aina mee niinku elokuvis mut joskus vois yrittää..

• Saman kokenut
        lksdghaslkudhgaskjd kirjoitti:

Miten ois pojat, jos siinä kysyis sitten ihan suoraan tai vaikka pienellä huumorillakin kysäisis naiselta että häiritseekö tämä herra neitiä!!?? Ei se aina mee niinku elokuvis mut joskus vois yrittää..

Juuri näin. Ei mitään kukkoilua ja nyrkit ojossa huutoa "tää on MUN naiseni" (aiheuttaa ainakin itsessä lähinnä sääliä ja myötähäpeää), muttei sitä naista saa toisaalta hylätä oman onnensa nojaankaan (vaikuttaa siltä, ettei sinua naisesi edes oikeastaan kiinnosta). Eli huomioi diskreetisti mutta varmasti, puuttumalla tilanteeseen ja kysymällä naiseltasi, onko kaikki ok. :)

• Tasa-arvoisempi kuin

...että naisten kanssa pelatessa naiset muuttavat sääntöjä kaiken aikaa mieleisekseen. Jopa 180 käännös käy heiltä näppärästi. Asia on osuvasti kiteytetty seuraavassa:

Jos mies lyö naista, mies on sika. Jos nainen lyö miestä, mies on sika, koska nainen on joutunut lyömään.

• kuokjo

Kun tulet siihen väliin, voit silti käyttäytyä ihan rauhallisesti, ilman että siitä tulee mitään numeroa. Pyydät esim. naistasi tulemaan hetkeksi kanssasi kahden syrjemmälle ja kysyt mitä on meineillään. Sitten hän saattaa sanoa että kaipasikin sinua pelastamaan hänet lähentelevän miehen seurasta, muttei halunnut aiheuttaa draamaa. Sitten jos mies vielä jatkaa peliään, sanot hänelle suoraan että lopettaa tai esim poistutte naisesi kanssa paikalta. Ja se kaveri ei sitten ole oikeasti sun kaveri enää.

• LINNA_KUNDI&KOVIS

Hyvännäkönen giltsi ei sovellu nörtil.. se soveltuu ainoastaan LINNAKUNDILLE joka on KOVIS!!! linnakundit osaavat pitää naisensa lähes 24/7 orgasmis.... LINNAKUNDI on miehisin mies mnitä on.. KUKAAN ei uskalla koskea KOVIKSEN naiseen.. lihaksikas tatskattu kroppa ja hurja maine pitää siitä huolen! uskallatko koskea LINNAKUNDIN naiseen? vastaus: ET!!

• LINNANI KUNINGAS

LINNAKUNDIN nainen monesti näyttää siltä, ettei siihen uskaltaisi koskea, vaikkei sillä edes olisi miestä. Tupakoiva, kiroileva, monesti jopa NAAMA on osittain tatuoitu ja jonka hauis on leveämpi kuin monen nörtin reisi. Nainen jolla on enemmän munaa ja joka NÄYTTÄÄ miehisemmältä kuin moni mies. Eihän siihen lähelle uskalla PETOLINNUN poikasetkaan, saati joku vieras mies, jonka käden löydätkin todennäköisesti enemmin toisen miehen PERSEELTÄ, kuin linnakundin naisen reideltä, jos jonkunlaista itsesuojeluvaistoa löytyy.

• -Fiksu&Nöyrä-
        LINNANI KUNINGAS kirjoitti:

LINNAKUNDIN nainen monesti näyttää siltä, ettei siihen uskaltaisi koskea, vaikkei sillä edes olisi miestä. Tupakoiva, kiroileva, monesti jopa NAAMA on osittain tatuoitu ja jonka hauis on leveämpi kuin monen nörtin reisi. Nainen jolla on enemmän munaa ja joka NÄYTTÄÄ miehisemmältä kuin moni mies. Eihän siihen lähelle uskalla PETOLINNUN poikasetkaan, saati joku vieras mies, jonka käden löydätkin todennäköisesti enemmin toisen miehen PERSEELTÄ, kuin linnakundin naisen reideltä, jos jonkunlaista itsesuojeluvaistoa löytyy.

Jos linnakundi, niin onpa heti automaattisesti kova mies, voi luoja.. erittäin KOVAA touhua jos naama tatuoitu ja hauis suuri.. Säälittävää..

Kyllä fiksuun naiseen tehoaa enemmän fiksu mies, toki ulkonäkökin vaikutta.. MUTTA ETTÄ LINNAKUNDI..nainen saa idiootti olla jos linnakundin haluaa itselleen..

• JOSKUS LUSINUT

Kyllä sitä siviiliaikaan ollaan normaaliisti mut ku häkki heiluu ni johan on eukko jakanas rasiaa muille!

• munaton mies
        LINNANI KUNINGAS kirjoitti:

En koskisi linnakundin naiseen sormellanikaan, mutta EN SEN TAKIA, että pelkäisin linnakundia vaan siksi, että todennäköisesti naisella on joku aids tai hiv tai joku muu hepatiittitippuri, joita kaikilla pikkunarkeilla on. Ällöttää jo ajatuskin, että joku tatuoitu hepatiittikulli on nussinut piripäissään naista ja ainakaan mulla ei seiso edes jonkun linnakundin morsiammen kanssa... että tästä lähdetään.

• Nikita Muranen
        -Fiksu&Nöyrä- kirjoitti:

Jos linnakundi, niin onpa heti automaattisesti kova mies, voi luoja.. erittäin KOVAA touhua jos naama tatuoitu ja hauis suuri.. Säälittävää..

Kyllä fiksuun naiseen tehoaa enemmän fiksu mies, toki ulkonäkökin vaikutta.. MUTTA ETTÄ LINNAKUNDI..nainen saa idiootti olla jos linnakundin haluaa itselleen..

Aika moni kylläkin haluaa linnankundin. Tietysti se kertoo että suuri osa naisista on idiootteja.

• mis8584

No onneks jätkäö on linnas ni sitä muijaa voi ihan huoletta käydä hoitaas. :)

• kaamos III

suomessa on jo ammoisna aikoina ollut vanha sääntö joka koskee kaverin tyttöystävää ja vaimoa.
      Ja se sääntö on, että kaverin siippaan ei kajota. Johtunee siitä, että aikoinaan tapahtui paljon tappoja,tappeluita ja puukotuksia tämän takia. Puhu "kaverisi" kanssa.Taitaa olla entinen kaveri jos ei tajua

• Isofaija

Vain hullu iskee kauniin naisen. Sen hölmökin ymmärtää, että sellainen viedään heti sopivan paikan tullen. Kysyntää kauniista nahasta on! Tiedän kokemuksesta!
      Kehottaisin hankkimaan ruman ja rikkaan. Silloin ei kukaan vie ja voit paremmin. Ei tarvitse "Elvistellä" kauniilla naisella. Ulkonäkö on kuitenkin vain nahkaa ja sitä voi sitten myöhemmin muokata rumastakin!

• EI KYSYTTY

Kysy kaveriltasi, jos hän on hyvä sellainen, mitä hän oikein meinaa. Ja sen jälkeen tyttöyystävältäsi, jos saat kulla flirttailusta (totta tai ei), mitä HÄN puolestaan puuhaa ja haluaa. - Jos kaunis naisesi on taipuvainen muualle vilkuilemiseen, mieti onko suhteenne ihan ok ja hän sellainen, että todella rakastat ja jaksat tuollaista.

Vahtiessa menee elämä sivu suun.

• valoisayö

yrittäisit ymmärtää, ettei sun tyttöystävällä ole myöskään helppoa.....esim. naiset ovat niin äärettömän kateellisia (lue naistappelut) et tekevät mitä vaan saadakseen toiselta pois jotakin, vaikka sut...sitähän kateus on, jollakin on enemmän kuin minulla...se pitää riisua pois....ihmisten täytyy olla tosi terveitä ettei mitään juonittelua synny.....ole siis tarkkana...on vaativaa elää ihmisen kanssa joka saa huomiota (kauneus)....mutta aina on joukossa myös patologiaa...naista huomio ilahduttaa ja jos on heikko itsetunto myös tarvitsee sitä ...
      olen kaiken itse kokenut... ja olen nyt yli 50 v. saan edelleen huomiota....liiaksi - joten haluan olla yksin.....joissakin on vaan on se jokin...sellaisen elämä ei toden totta ole helppo....useimmin toistama lause elämäni aikana on: Luojan luoma sitä minäkin!

• ,-.,

Jos et anna kavereille tuon takia turpaa, niin olet surkimus, etkä edes ansaitse kaunista naista.

• ALIBAABAA

SUOMESSA EI OLE KAUNIITA NAISIA.

• bdfdbfbdf

Noh, tee ämmästäs rumempi

• JUSTIINSA JOO

PROVO

• itke sitten kun on jotain ihan oikeita ongelmia,,,

näin yksinäistä ja kroonisesti sairasta ihmistä ei oikeen jaksa kiinnostaa tällaset....

• hunamainen

Miten aloittajan ongelma on vähäpätöisempi kuin oma ongelmasi? Jos olet sairas ja yksinäinen niin mikset parannu sitten ja lopeta tuollaisten typerien kommenttien jakaminen. Pitäisikö aloittajan ajatella, että "minulla ei ole mitään ongelmia ikinä, koska joku vitun hunajainen on sairas ja yksinäinen"...???

• mikko444

todella hyvä provo!!!!!

• mies2345

Pidän suurempana vaarana, että naisesi lopulta pettää sinut ja ajattelee itsestään liikoja ja lähtee menemään.
      Monesti naisten oma pukeutuminen vetää jo miesten huomion, koska se on nykyään niin seksikästä ja vauhti vaan kiihtyy. Muoti esittelee ja tekee nuo vaatteet ja naiset pukevat ne päälleen, eivätkä ajattele mikä on säädyttömyyttä. Monet säädyttömyyden rajat vain höllentyvät, naisten muodissa.

Miesten pukeutuminen on edelleenkin fiksua ja tyylikästä.

Miehet voisivat miettiä, että kuinka monella todella hyvännäköisellä naisella on myös hyvä luonne. Onko hän miehen kanssa, sen takia, että miehellä on komeutta tai rahaa.
      Kyllä minua rupeaisi harmittaa jos tyttöystävä olisi kuin mallilehti ja peilin edessä menee yli 20 minuuttia.

Ottakaa miehet niitä tavallisen näköisiä naisia, niin voitte saada mukavan ihmisen vierelle, eikä tarvitse pelätä, että toinen mies vokottelee.

• sillälailla..

Peilinkö edessä ei saa mennä enempää kuin 20 minuuttia? :D toivottavasti tuo oli vaan joku "suunnilleen"-heitto eikä tosissaan sanottu, koska mitä se miehelle kuuluu kuinka kauan peilin edessä menee jos ei kuitenkaan näytä joltain meikkimainokselta. Ei sen pitäisi olla poikaystävän ongelma että kuinka kauan peilailee, jos lopputulos on kuitenkin ihan nätti. Itelläni ei kyllä kauaa mene ja sen sitten huomaakin.
        Ja mitä nyt Suomessa ympärilleen katselee niin suurin osa naisista pukeutuu ihan hyvin eikä kovin rivosti. Tai no itse asiassa monet naiset voisi pukeutua vähän paremminkin.

jajaja.. Älä ole turhan mustasukkainen. Se on vaan rasittavaa ja rikkoo suhdetta. Jos naisesi on kovinkin flirtti niin muiden miesten imartelu varmaan tuntuu ihan mukavalta. Voit varmaan huomauttaa asiasta sille itselleen jos noin paljon vaivaa. Itsekin kyllä sanoit että kohteliaasti kieltäytyi kaikesta, joten enpä suosittelisi naisystävääsi syyttämään siitä kun omat kaverisi yrittää iskee sitä. Kasvata vähän selkärankaa mutta älä ole liian omistushaluinen.

• vaan luonne

Ei kaunis ulkonäkö ole synti. Mutta jos flirttailee eikä ota sinun tunteita huomioon, se on paha vika jo se. Turha kauneutta syyttää, kauniskin voi olla sisältäkin kaunis.

Itse en ole mikään kaunotar (ihan ok näköinen vain) ollut koskaan, mutta flirttaillut kyllä aina tilaisuuden tullen. Seksikkyys kun on mielentila. Ei tarvitse olla missi, että tuntee itsensä seksikkääksi. Monet suhteet tuli pilattua luonteeni takia... Onneksi löytyi mies, joka teki heti selväksi, ettei hänen kanssaan pelleillä. Nyt olen onnellinen, vihdoin. Vain onneton ihminen tarvitsee osakseen mielettömät määrät ihailua ja onnellisuus löytyi vain omasta itsestä, ei muista ihmisistä.

• nätti syntyessään

Juha-Tapion "kelpaat kelle vaan" niin saat toisen näkökulman

• Satakunta

Juu kaikenlaisia ongelmia sitä kohtaakin....

• mielenkiinnosta...

"En usko että hän voisi koskaan pettä minua, mutta en tiedä mitä tapahtuu jos hän jatkaa "tyyliään"."

Mikä mahtaa olla tämä "tyyli", jota tyttöystäväsi ei saisi jatkaa? Haluaisitko hänen ehkä yrittävän rumentaa itseään, luopuvan itsensä laittamisesta ravintolaan, omaksuvan epämiellyttävämmän käytöksen, rupeavan hauskanpidon asemesta murjottamaan ravintoloissa tms?

Mahdatko nähdä mitään vikaa niiden kavereidesi "tyylissä", jotka yrittävät iskeä sinun naistasi?

• Ieppu

Ei hätää, jos voit luottaa ystävättereesi. Kiusallinen tilanne kuitenkin on.
      Ei myöskään tunnu mukavalta, jos esim mieheni yrittää olla oikein läheistä tuttavaa ja jopa unohtaa vaimon olemassaolon sen jälkeen, kun ystävättereni oli eronnut ja kävi meillä kyläilemässä. Käytös vaikuttaa jopa ystävättereni ja minun pitkäaikaiseen ystävyyteen. En halua kutsua häntä meille, kun tiedän miten mieheni käyttäytyy. Asiasta on kyllä viime aikoina puhuttu ja toivottavasti hän on huomannut käytöksensä vaikutuksen avioliittoomme. Tuntuu myös, ettei liittomme taida ollakaan rakkausavioliitto!?

• aikuinen nainen

Minä olen kyllä sitä mieltä ,että jos on parisuteessa vakavalla pohjalla niin pitää kunnioittaa kumppaniaan.
        EI OLE SOPIVAA jos kaverisi koskettelee tyttöystävääsi oli humalassa tai ei!!!
        Pieni flirtti sopii mutta jos kaverisi on noin tunkeileva kysy häneltä miksi hän kättäytyy noin????
        KESKUSTELE MYÖS TYTTÖYSTÄVÄSI KANSSA ASIASTA

En itse naisena käytäydy niin,että flirttailisin toisen miehen kanssa.(olen itsekkin kaunis ja siitä saa kuulla
        kun kulkee vaikka kadulla mutta en ajattele sitä,että olenko kaunis vai en)

• vinkki2vinkki

tuo lähentää teitä ja tulee enemmän tehtyä kaikkea sitten perheen kesken. Ja noin saat itsellesi aikaa olla kauniin naisesi kanssa

• kalapuikkokeitto

Järjen riemuvoitto ruveta lapsia tekeen. Siitä tulee vaan lisää yksinhuoltajia!

• paksuks vaa
        kalapuikkokeitto kirjoitti:

Järjen riemuvoitto ruveta lapsia tekeen. Siitä tulee vaan lisää yksinhuoltajia!

joo.. hyvä idea.. akkaki rumenee samalla, ni ei tuu niitä iskuyrityksiä enää nii paljoo.

• ...........

Itseäkin ärsyttää ku on monta "ylimääräistä" miestä sotkemassa kuvioita. Saattava olla yllättävän kieroja mm. kertoa poikasystävälle minun muka pettäneen ym. suosittelee jättämistä ja kappas vaa kuka se sitten pyytääkään ulos kun on taas sinkku. Rumilla on helpompaa.

• lghguigbj

kysymys milloin se sun akkas hoksaa et nurmi on vihreempää aidan toisella puolella... akkoja tulee akkoja menee mut oikeita kavereita ei noin vain saa... eli jos kaveris oikeesti on kaveri nii ei se silloin tuollaista tee... ja jos akkas yhtään oikeesti sust välittää nii ei se kikkaile tuollaisia... kansii ehkäpä puhuu et etkö piisaa sille.. oma kohtaista kokemusta... 6vuotta olin yhden kans ja koulukaverin mukaan lähti kun olin niin sinisilmäinen.. noh ei tartte mun näkösälle tulla kummankaan enään koskaan... niin ja tuohon viel et jos on valmis flirttaileen ni ajan kysymys kun on valmis tekeen jotain muutakin..

• Kontorolli

Pistäisin pysyvästi välit poikki tuollaisen "kaverin" kanssa.

• Olokorjaajat

Pesää Ilkka Kanervalle yhteisötaide tapahtuma Kiasman edustalla Mannerheim ratsastajapatsaan takapuolen alla lauantaina 31. heinäkuuta 2010 alkaen kello 14.00. Kaikki mukaan mokaan. Marskin polle nostaa häntää! http://www.pyllykirja.fi/
      Pesää Ilkka Kanervalle tapahtumaan osallistuvien toivotaan valmistavan etukäteen Pesää Ilkka Kanervalle tekstillä koristetun lippiksen tai t-paidan, julisteen, plakaatin, banderollin. Ihan miten itseäsi miellyttä. Paikalle voi saapua myös ilman etukäteisvalmisteluja. Yhteinen ilo on kuitenkin "Pesää Ilkka Kanervalle". Tervetuloa. Tapahtuma on maksuton. Omat eväät mukaan. Tilaisuuden järjestää harrastajataiteilijaryhmä Olokorjaajat - Tukiainen http://www.pyllykirja.fi/

• rgtawrgaerghaerghaer

vitut

• ystävän neuvo

sille saatanan ketaleelle.se yleensä tepsii.

• ja miesten myös

Hiihtokilpailuissakin on naisten takaa-ajokisa. En tiedä onko Ilkka K osallistunut sellaiseen virallisesti, mutta kyllä on ainakin epävirallisesti, ja hyvin on pärjännyt. Suosittelen kaikille alan harrastajamiehille myös kesäaikaan tällaista piristävää naiten takaa-ajoa. On kunnioitettavaa saada naista sekä kesällä että talvelle. Jos nainen antaa ymmärtää, että antaa, niin silloin pitää ottaaa vastaan! SEhän olisi epäkohteliasta jättää tilaisuus käyttämättä jos sellainen saati kohdalle tuppaa.
        Kyllä sitä naisetkin harrastaa, nimittäin miesten takaa-ajoa. Paljaan pinnan näyttö ja flirtti on juuri sitä.
        Raiskauksesta puheenollen, jos nainen oikein flirttaa niin on ymmärrettävää, että silloin on annettava. Jos tarjoaa, mutta lopulta meinaa kieltäytyä, niin silloin saa kyllä ottaa mitä on tarjottu. Ei siinä sen kummempaa viisautta tarvita.

• eräs n

On sullakin ajatukset. Toivottavasti kerrot naiselle ajatuksesi. Itse en viitsisi olla miehen kanssa, joka ajattelee noin. Ainoa ongelma oli kyllä kaverisi, ja yleensä miehen kaverit saattavat himoita juurikin sitä kaverin kumppania. Että sellaista.

• janna-maaria

Älä kyttää vaimoas ...itsenäisty ja hengitä omaa ilmaasi.

• hlaamanen

Kyllä miehenkin kuuluu puolustaa naistaan.

• Herrasmieslordi

Riippuu naisesta kuuluuko, ja varsinkin kannattaako miehen puolustaa. Jos on ihana ja kaikin puolin miestä miellyttävä nainen, niin silloin kannattaa, muuten on epävarma asia. Siksi toiseksi nainen saa itsekin sanoa vieraalle liehittelijälle, että kiitos ei, jos tykkää omasta miehestään.

Tässä keskustelussa on semmoinen vastenmielinen sävy yleisesti, että naiselta ei odoteta mitään vastuuta teoistaan, mutta mieheltä odotetaan naisenkin puolesta. Miehen pitäisi olla kiihotuksen kohteena mutta ei saisi kiihotuttuaan saada naista. Nainen odottaa saavansa vain kiusaamalla kiihottaa, mutta ei ole sitten velvollisuutta tyydyttää kiihotustaan.
        Itse näen, että jos nainen tahallaan kiihottaa miestä, niin silloin on annettava myös tyydytys. Jos ei anna niin sen saa ottaa.

• selvinnyt

keskustelkaa avoimesti asiasta, ja kuunnelkaa Juha-Tapion surullinen tarina " kelpaat kelle vaan" ihmisten (toisten naisten) kateudesta, siitä kun on syntynyt nätiksi

• syystä.

Pidät itseäsi niin rumana,että kuvittelet muiden miesten olevan komeampia kuin sinä,jolloin he vievät tyttöystäväsi? Sinulla on aika outo ajastusmaailma ja perin heikko itsetunto.

• susu...

Mut on pari kertaa jätetty koska mies ei kestä sitä huomioo jonka muilta miehiltä saan. Kasvata hieman itseluottamusta ja luota naiseesi.

• Siru26-v

Tästä ei selkene minkä ikäisestä naisesta on kyse. Mies on 35-vuotias, mutta juhlii ilmeisesti kuten teini-ikäiset, kuten myös naisystävänsä ja kaverinsa. Yleensä tällaisia ongelmia on 15-25-vuotiailla, ja yli kolmekymppisillä on vakavampaa pohdittavaa. Jos nainen on miestä 10-15 vuotta nuorempi, ei hän voi odottaa tältä saman tasoista käyttäytymistä kuin ikäisiltään.

Ukonäkökysymykset ovat aina suhteellisia. Kaikki (?) miehet näkevät oman tyttöystävänsä kauniina, ja toisaalta rumakin nainen voi saada miehiltä huomiota, kun pukeutuu riittävän paljastavasti/huomiotaherättävästi. Tässä tuskin on mikään suuren luokan kaunotar kyseessä, vaan ehkä suhteellisen hyvävartaloinen pubiruusu, joka kerää katseita lähinnä siltä lähipubin kanta-asiakaskunnalta, mutta miehen subjektiiviselta kannalta hän on upea kaunotar.

Ehdotukseni: Tapaile ikäisiäsi, koulutettuja naisia, vähennä alkoholinkäyttöä, sitoudu ja mene naimisiin TAI katso peiliin ja ota vastuu itse aiheuttamistasi ongelmista.

• vai että kaunis.

Kaikille se jakaa, aina kun silmä välttää.
      Suomalaisen miehen kuuluu oitis pieksää moinen epeli, varmaan olet jo tehnytkin?
      Aikanaan se siitä kuitenkin lähtee niin pääset noista mustasukkaisuus ongelmista.

• Vit*t "kavereista"

Onko kaveri enää kaveri jos tuon virheen tekee?... Ite ainakin tehnyt tuossa tilanteessa niin että olen sanonut "kaverille" suoraan että: yritä toisen kerran niin on edessä turpakäräjät.

• paremminkin

Ihmisten pahoinpitely ja hakkaaminen onkin paras ja oikea ratkaisu ongelmiin. On sitten varmaan tosi hyvä mieli kun pahoinpitelee ihmisen jota on pitänyt hyvänä ystävänään sairaalaan, leuka murtuneena pilliruokintaan kahdeksi kuukaudeksi, kun se yrittää iskeä omaa tyttöystävää. Huonot on ystävyyssuhteet ja ihmistuntemukset porukoissa, joissa tälläistä tapahtuu ja kannattaisi ensiksi katsoa peiliin ennenkuin mätkii ketään turpaan, että mitenköhän ylipäätään on moiset tyypit päätyneet ystäviksi.

• waheli

ollut aikoinaan myös ongelmani, vanhempana ei tuo mustasukkaisuus enään ole vaivannut. Nyt on jo vakaa tämä suhde,kaikin puolin olihan se rasittavaakin ennen kun ei pystynyt luottaan,mutta olisiko parempi että et funtsi taillaista että pettääkö vai eikö sillä et voi mitään muuta kuin pahentaa asiaa??!!

• >:/ ni

"tiedän hänellä olevan flirttailevia luonteenpiirteitä varsinkin kun alkoholia on maisteltu."
      Mitä sitten valitat jos tiesit tuon jo valmiiksi ja kaiken lisäksi alkoholia pelissä mukana? Nainen kyllä vetää itse omat rajansa siinä mikä on sallittua. Älä ainakaan naisesi niskoille heitä syytä siitä jos kaverisi yrittää iskeä, pahennat vaan tilannetta. Jos hän on tosissaan kanssasi niin tuskin alkaa heittämään itseään kaverisi syliin!
      JA huvittaa kaikki omistushaluiset juntit jotka tähän sanovat "Vedä kaveria turpaan!!" Se ei todellakaan ole läheskään kaikkien naisten mielestä mitenkään ritarillista tai kiihottavaa, jos miesystävä on kovin mustasukkainen/vainoharhainen/omistushaluinen. Enemmänkin noloa ja saa naisen näyttämään avuttomalta ja typerältä naikkoselta joka ei osaa pitää puoliaan.

Se voi tuntua hyvinkin imartelevalta jos poikaystävän kaverit tai jotkut muut miehet osoittavat kiinnostustaan ja ihailevat, etenkin jos on vähän flirttiluonne. Älä ota pikkujuttuja liian tosissasi. Hyvin harvat hyvännäköiset naiset ovat sellaisia, että piiloutuvat vain huonolla itsetunnolla varustetun miehensä kainaloon heti toisten lähestyessä.

Voisin sanoa näin ihan nyt yleisesti kaikille turhan mustasukkaisille miehille enkä vaan sinulle.

• gr boy

Tuota sattuu kaikille ikäluokassa 15-20. Se on sitten yksilöstä itsestään kiinni, mitä haluaa tehdä. Antaako periksi, vai mitä tekee. Aika moni tyttöystävä jossain vaiheessa vähän kokeilee poikaystävän kaveria. Ehkä se on luonnonlaki. Sitten joko saa tarpeekseen tai haluaa muiltakin. Mä en kyllä ole ikinä koskenut kaverien naisiin, mieli on kyllä tehnyt, mutta ei se ole normaalia?

• Siru26
        gr boy kirjoitti:

Tuota sattuu kaikille ikäluokassa 15-20. Se on sitten yksilöstä itsestään kiinni, mitä haluaa tehdä. Antaako periksi, vai mitä tekee. Aika moni tyttöystävä jossain vaiheessa vähän kokeilee poikaystävän kaveria. Ehkä se on luonnonlaki. Sitten joko saa tarpeekseen tai haluaa muiltakin. Mä en kyllä ole ikinä koskenut kaverien naisiin, mieli on kyllä tehnyt, mutta ei se ole normaalia?

ikäluokassa 15-20, mutta jos katsot tuon nimimerkkiä, niin se on 35-vuotias. Varmaan vielä 40-vuotiaanakin "bilettää" "tyttöystävän" ja kavereiden kanssa. Mikä vois enää olla säälittävämpää. Ei tuollaista voi vakavasti ottaa, normaalit tuon ikäiset ovat jo vakiintuneet elämässään. Jotain roskaväkeä täytyy olla.

• Nounou,
        Siru26 kirjoitti:

ikäluokassa 15-20, mutta jos katsot tuon nimimerkkiä, niin se on 35-vuotias. Varmaan vielä 40-vuotiaanakin "bilettää" "tyttöystävän" ja kavereiden kanssa. Mikä vois enää olla säälittävämpää. Ei tuollaista voi vakavasti ottaa, normaalit tuon ikäiset ovat jo vakiintuneet elämässään. Jotain roskaväkeä täytyy olla.

on totta, että "oppirahat" maksetaan yleensä nuorena ja toilailu tapahtuu pääosin nuoruudessa, mutta ihminen on aina ihminen ja käyttäytyy sen mukaisesti. Tuollaista omasta kuormasta syöntiä tapahtuu ihan kaikissa ikäluokissa katsomatta sosiaaliluokkaan, virkaan tai koulutustasoon. Tällöin voi syynä olla vaikkapa, että siihen omaan partneriin on vuosien saatossa kyllästytty seksuaalisesti, vaikka hänestä muuten pitäisikin.

Osa ihmisistä osaa hallita kiimaansa, osa ei tai ei edes halua. Osa ihmisistä ei välitä tunteista, moraalista tai hyvänä pidetyistä käyttäytymissäännöistä pätkääkään. Nämäkään ominaisuudet eivät ole sidottu mitenkään ikään, koulutustasoon yms.

Yhtä idioottimaista on väittää muita roskaväeksi sen perusteella, jos itse käyttäytyy eri tavalla.

• my lady :)

Opettele olemaan riippuvainen ja tiedosta itsesi. Veikkaampa että kun kaveri näkee että olet "oman elämäsi herra" niin kiinnostus säilyy eikä ole tarvetta kovin katsella muihin pöytiin. Ihmismieli vaan on sellainen että kun janoat joitain kovasti niin todellisuudessa työnnät toista vaan poispäin. Taas kun tiedostat omat vahvuutesi ja et ole liikaa riippuvainen toisesta oli tämä sitten milainen hyvänsä niin homma toimii paremmin.

• Liian kaunis, mutta

Jotenkin niin tuttu juttu, olin itse nuoruudessani se "liian hyvännäköinen" ja nyt tyttäreni joutuu kokemaan saman. Jopa ihan vain ruokakaupassa perheelliset miehet tuijottavat perään ja olen jopa muutamalle sanonutkin valitut sanat.
      Jos tyttäreni menee iltaa viettämään miesystävänsä kanssa, käy siinä pöydän vieressä milloin mitäkin ehdottelijaa ja tämä on myös joskus ollut ongelma. Nyt kuitenkin puhut sinun kavereista, en nyt oikein kavereiksi kutsuisi heitä, jotka eivät selvästikkään arvosta suhdettanne tai edes sinua. On todella halveksittavaa yrittää iskeä kaverin tyttöystävää ja pitäisi kuulua ihan perus sääntöihin, ettei kaverin heilaan kosketa oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
      Luottamus on suhteen a ja o, jos sitä ei ole, kehoitan vaihtamaan joko kaverit tai sitten sen tyttöystävän. Aina kannattaa puhua nämä asiat myös keskenään ja kertoa mikä sinua häiritsee/huolestuttaa.

• mainostus pois täält

ei taida oikein kuulua tähän ketjuun että.................

• Puhu sun neidille asiast, et ei kannattais flirttailla kaikkien kans etenkin sun kavereitten kans jos se häiritsee sua. Tietyst voi olla mukava ilman et flirttailee.
      Useesti on käyny nii et neitokainen on jättäny jätkän kaverin takii..
      Voi ne jätkät olla kiinnostuneit vähän rumemmistakin, se riippuu ihan henkilöst millanen se on.
      Ja sanoppas kavereille et hankkii oman neitokaisen eikä yritä sun, ku se onpi jo varattu kuin näkyy.

• hyväveli:)

jätä tuo liian hyvännäköinen "naisesi" jollekin hyvännäköiselle miehelle joka osaa pitää flirttailevan akan järjestyksessä. Ei oo kamalampaa kumppania kuin omaa viehätysvoimaansa peilaileva nainen, elämä on pelkkää draamaa ja siihen kuule väsyy. Panosta naiseen jolla on luonnetta ja älliä päässä, vaikka oliskin hyvähkön näköinen. Hyvännäköinen ex-naiseni on nykyään viinan ja villin menon turvottama silikooniluomus.

• per...le..

se on just näin

• jorma tapio

sen kuva tänne niin nähdään miten hyvän-näköinen se sitten oikein on!

• ISO-V

Niin se on ihan normaalia, etta hyvalta nayttaville ihmisille heitetaan jotain pienta. Mutta se on kanssa sitten yksi asia, etta mita naisesi teki asiassa. Mutta se on ainakin ettei se kovin hyvin mene jos tuollaista on jatkuvasti. http://mattiviikate.newsvine.com/

• Setä neuvoo

Kaverisi ei ollut fiksu, ei. Mutta oliko tyttöystäväsi osaltaan aiheuttamassa ko. happeningia. Ehkä. Ja varmaan alkollakin oli osansa tässä sopassa. Mutta näitä juttuja on maailma pullollaan.
      Hyvä, jos tunnet heilasi niin hyvin, ettei voi pettää. Ja muista, että tilanne tekee varkaan.
      Sitten lopux: On niitäkin miehiä ja naisia ja kauniitakin, jotka eivät petä, eivätkä käyttäydy edes kuten yllä mainitsit. Tsemppiä!

• 30+

Ei olisi kannatanut sitten rupea seurustelemaan liian hyvännäköisen kanssa, jos se nyt häiritse.

• njet tissiposki
        30+ kirjoitti:

Ei olisi kannatanut sitten rupea seurustelemaan liian hyvännäköisen kanssa, jos se nyt häiritse.

olet munaton mikkihiiri jos et tee mitään ja silloin sun muijas viedään ja sitä NUSSITAAN kerrankin niin että se nauttii. olet tissiposki, etkä ansaitse sellaista naista.

• itse tiedät

No niin, jos olisi ollut ystäväsi joka yrittää iskeä naistasi, sillä olisi ollut merkitystä.
      Kaverit tulee ja menee, ystävä tietää toisen oman.
      Naisesi on hyvän näköinen, mutta onko kuorien sisällä mitään sinulle merkittävää?

Älä tee itsellesi turhia ongelmia, muuten naurettavaa tulla avautumaan tänne, miksi et selvitä tilannetta "kaverisi" ja natusi kanssa, olisit ainakin viisaampi

• iina-anneli

Mielestäni sinun tulee tehdä täysin selväksi ystävällesi, että nainen on sinun, etkä siedä ystäväsi puolelta tuollaista käytöstä. Jos et tee selväksi, tämä ystävä jatkaa käytöstään ja yrittää jatkossakin iskeä tyttöystävääsi. Sinun tulee asettaa rajat hänen käytökseensä ja puhua käytöksestä, että se loukkaa sinua.

Myös voit jutella tyttöystävällesi hänen käytöksestään. Ei ole mukava, että jos hän todella provosoi, että hän tekee niin. Siitä tulee pitkässä juoksussa todella ongelmia teidän parisuhteessa, vaikka hän ei pettäisikään. Jos nainen jatkaa vain käydöstään, kun olette jutelleet asiasta, niin harkitse uutta tyttöuystävää. Anna naiselle kuitenkin aikaa muuttaa käytöstä, sillä opitut tavat eivät hetkessä lähde.

Tarvittaessa käykää juttelemassa vaikka parisuhdeneuvojalla. Tyttöystäväsi ei varmaankaan ehkä tiedä, miten paljon hänen käydöksensä voi loukata sinua. Hyvännäköisyys ei oikeuta voimakkaaseen flirttailuun. Jos on sitoutunut, täytyy olla sitä kunnolla. Jos hän ei pysty sitoumaan kunnolla, niin harkitse vakavasti suhteen jatkamista. Tulet varmasti löytämään sellaisen tyttöystävän, joka ei flirttaile ja jonkan kanssa olet onnellinen. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.

• bret5

.........anna lukee tää ketju ;) sitten talk her!

• koppelo8

.. ollut mies ja puuttunut asiaan. Ja onkos sellanen kaveri joka sun naistas koittaa? flirttaa se muija tai ei... ei anna lupaa kaverin naista kopeloida tai vastaavaa. Ja todellakin itse naisena tykkäisin että mun ukko puuttuis sellaiseen eikä vaan vierestä seuraa ja mieti et mahtasko se pettää vai ei,..
      Teeppä kaverilles asia selväks,.. jälkeen päin on turha kiukutella..

• Sattuu kun yksin jää

Vaara poistuu ajan kanssa.
      Voi jättää kaverien seuraksi joskus, niin ei tarvitse enää pelätä :-)

• Kaverille kans

On se kumma, onhan se sananparsi että "kaverille annetaan" jotkun ei anna kaverille.
      Kyllä moni on antanut kaverille, on jopa eronneita :_-))

• nimimerkki X

"toivon välilä että naiseni olisi rumempi jolloin kukaan ei kiinnittäisi häneen niin paljon huomiota"

Huomasin jo vuosia sitten että kannattaa skipata ns hyvännäköiset naiset. Rumakaan ei ole oikea valinta koska sellainen taas pettää jos sattuu kohdalle joku muukin joka kiinnostuu tästä. Järkevä kompromissi on sellainen tavis.

• 38v mies

Tyttösi on lutka tai keskenkasvuinen teini.
      Ystäväsi ei ole oikea ystävä.

Monoa molemmille.

Itse en kannata mitään turpaan veto-linjaa. Turpaan vetäjät on kans juntteja punaniskoja.

Puhu naisellesi, ja jos hän vähättelee tapahtumia tai puolustelee tekemisiään - vaihda seuraa.

• lonkerokii

ulottuisi miullakii!. Kerro missäpäin oleilette, tuon juomat mukanani.

• naisesi on

tyhmä jos flirttailee ja on hyvin epävarma itsestään. Kaikki flirttailijat, varsinkin varatut on typeriä.

• pappa neuvoo

Nuihan se mänöö. Niinko vanaha sanonta sanoo: jos otat nätin, et sua ite pitee ja jos otat ruman, nii pennuttii pelekee. Onhanse vaikeeta valita. Nuorela iälä tarjontoo ois vaikka kui ja sittä meikäläesen iälä liia vähä. valinnavaikeus ei lopu iän myötäkää. vuan sen sanon. elä alasyyllistee naisystävees, vuan luota hänee ja etennii luota ihtees ja siihe että out se ainu ja oikee naiselles. näitä jos käyt epäilemään nii huomoot yks kaks joutunees kierätykseen. Uso sie minuu mie oun vanahempi ja kokeneempi.

• on

VIENO HUTTUNEN

• tallin kulmasta

Ei, vaan Viivi Lettunen.

• johny boy

How do I correct, Do I trust, love handles, only heaven knows and I, can I change, I do, I do not .. no matter how I cry, I cried out to other than to love and expect something like what I might be because ...

• näin se menee

kokeiluja

• heikki häntä

me pannaan sitä porukalla, fuki fuki fuki fuki

• näyttää
        heikki häntä kirjoitti:

me pannaan sitä porukalla, fuki fuki fuki fuki

hyvältä niin valitettavasti alapää on kaukana siitä.

• viinie_paul

Sun KAVERIT yrittää pokailla sun tyttöystävää?????
      Jos nyt et muuta keksi, ni vaihda vaikka frendejä, tai vedä pitkin korvia.
      Edes kaverin entistä ei pokata ennen keskustelua, saati sit nykyistä!
      Huh huh, mikä meno...

• Lopeta

masturbointi.

• kaunotar minä

Uskoisin, että muijas flirttailee ja antaa ymmärtää jotain, todennäköisesti pönkittääkseen itsetuntoaan. Vaikka muijas ei olis niin hyvännäköinenkään niin sellaisella käytöksellä sun kaverit alkais sitä iskemään joka tapauksessa.

Hyvännäköinen järkevästi käyttäytyvä nainen, sitä kunnioitetaan eikä silloin aleta suoraan kaverin muijaa iskemään. Kun taas oli muija sitten hyvännäköinen tai ei niin niin jos se antaa ymmärtää jotain niin silloin kaveritkin helpommin alkaa sitä iskeä.

Äläkä usko, ettei voisi jotain tehdäkin, jos kerta flirttailee muiden kanssa, yleensä se on niin, että se joskus johtaakin johonkin toimintaan jossain vaiheessa.

Naisena tiedän miten käyttäytyy uskollinen ja uskoton nainen. Ja miten miehet käyttäytyvät erilaisten naisten seurassa ;)

• *

Antaako kakkoseen?

• Jeps Jeps

Mielestäni sellanen "kaveri" joka yrittää sun naistas iskeä tai ehdottelee sille EI ole kunnon kaveri! En enää luottaisi kyseiseen ihmiseen! Jos on kunnon kaveri niin kaverin naiseen/mieheen EI kosketa, eikä edes ehdotella! Tietysti sit ehkä sun naisenkin pitäis vähän miettiä käytöstään, mutta kuitenkin ole ylpeä siitä että naises kieltäytyi! :)

• matsouman

olet aisankannattaja ja se on sulle ihan oikein. jo sä itse panet sitä kunnolla ja pidät muutenkin hyvin, se ei kattele muita. mut jos olet tuhkamuna, muut vie sen. luulen siis että sulle jäänyrkki-kyllikki.

• rantalehtori

Jos on noin paljon itsetunnon kanssa ongelmia kannattaa mennä apteekkiin ja ostaa itsetuntoa parantavia pillereitä. Ja noi seinille nostot ja turpaan vedot voi tulla mun luo tekemään, jos joku menee heikompaansa pahoin pitelemään niin voin sanoa että olet törppö.

• mölli2

se kaveri ei enää kuulu minun kaveripiiriin ja otti turpaansa samalle iltaa enkä kadu pätkääkään

• piutiful kööl

Ja sinäkö seurasit koko illan jostain takanurkasta etkä tehnyt elettäkään puuttuaksesi kaverisi toimintaan.

Koska tyttöystäväsi tuskin teki mitään väärää: jutteli ja nauroi kaverisi kanssa, koska tiesi hänet sinun kaveriksesi ja ajatteli olevansa kohtelias.

Kyllä minä sinuna olisin mennyt ja sanonut jotain huumorimielessä tyyliin "Eipäs huudella vieraisiin pöytiin" ja mennyt istumaan heidän seuraansa.

Myöhemmin kenties sanonut tyttöystävälle, että anteeks jos tuo kaveri kävi liian tuttavalliseks, mutta eihän se mikään ihme, kun olet noin kaunis kultaseni =)

Jos naisesi on sanonut sinulle, että häneen voit luottaa ja on kieltäytynyt muiden miesten lähentely-yrityksistä, mikä tässä siis mättää.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos baarissa tapaan mieheni kavereita, juttelen ja nauran heidän kanssaan ja saatan puhuessani koskettaa heidän käsiään/harteitaan/reittään, mutta sillä ei ole sen kummaisempaa merkitystä kuin se, että tuppaan toisen kanssa jutellessani niin tekemään, olipa kyseessä mies tai nainen, jos hänen kanssaan on kiva ja hauska jutella.

Se on vain sellainen tapa, eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisuuden tai iskuyritysten kanssa :)

Itse ainakin rakastan omaa kultaani kuin aku piimää, vaikka hänen kavereidensa kanssa on hauska jutella jos jossain vastaan sattuvat :)

Mutta jos ite huomaan, että joku mies, olipa mieheni kaveri tahi ei, tuppaa liian tuttavalliseksi, muutan käytöstäni juurikin kylmän viileään suuntaan joko kohteliaasti tai sitten sanomalla suoraan, että voitko lähteä lätkimään siitä, mikäli toinen käy ihan kiinni.

Se on tehonnut, ja sillä olen ehkä hankkinutkin ITELLENI sen maineen, että olen varattu ja on aivan turha tulla käpälöimään :)

Kanssani voi toki jutella ja vitsailla, mutta miehet taitaa jo ainakin "paikallisessa" tietää missä se raja kulkee :)

Näin on ihan hyvä...

• sh

Voi luoja mitä soopaa!!! Siis samaa mieltä kirjoittaijien kans että säkö vaan katosit johonkin nurkkiin ku akkaas yritettiin iskeä. Olisin itse antanut kenkää omalla miehelleni jos ei olisi tullut puolustamaan mua...Meillä on ollut tilanteita myös että minua on yritetty iskeä mutta osaan kyllä puolustaa itseäni sen verran että tyypit jättävät rauhaan kerran sanomisesta. Tosin mieheni on tullut aina väliin vaikka puolustusta en tarvitsisikaan. Se kertoo vain että hän todella puolustaa reviiriään ja välittää minusta. Ja tuollainen kaveri joka yrittää iskeä ei ole mikään kaveri siis hei haloo!!!!! järki päähän nyt!!!!

Ja raiskaus ei ole koskaan naisen syy vaikka olisi yrittänyt vikitellä miestä ensin ja vienyt tilanteen pitkällekkin. Naisella on aina oikeus kieltäytyä eikä koskaan ole liian myöhäistä sano ei!! En yhtään ihmettele miksi tapahtuu niin paljon raiskauksia kun jotkut miehet ajattelee että jos homma lähtee liikkeelle nainen ei voi enää kieltäytyä, siis mitä V*****a!!! Mieskö voi kieltäytyä koska vaan mutta naisella ei ole siihen oikeuksia!!?? Hohoijaa näitä sivistymättömiä!!!

• ösdfjlöjasfld

Ongelma on siinä ettette ole naisesi kanssa oikein tasavertainen pari. Itsetuntosi ei kestä kauniin flirttailevan naisen kanssa seukkailua. Sellainen nainen tarvitsee rinnalleen vähän eri kalibeerin miehen, eikä mitään vinkuvaa hiiripoikaa. Eli suhde poikki ja etsit itsellesi tavallisen tallukan.

• miko+

Suurin ongelma taidat olla sinä itse...

• ikikikikikikikiki

Ei ole mitään yksiselitteistä syytä sille miksi joku nainen käyttää paljastavia vaatteita, kulkee pimeillä kaduilla tai kieltäytyy seksistä viime hetkellä. Kyseessä on aina persoona jolla on tekemisilleen omat syynsä. Siksi ei voi mitenkään syyttää raiskattua siitä että hän "kaivoi verta nenästään".

Kuvitellaan tilanne: 18 vuotias neitsyt, huonon itsetunnon omaava tyttönen itkee kamalaa elämäänsä. Kamala elämä voi johtua mistä syystä vaan, yksinäisyydestä, kiusaamisesta tai vaikka läheisen kuolemasta. Hän päättää mennä baariin tyhjentämään päätään, sattuu törmäämään siellä johonkin kuolaavaan mieheen, ja päätyy tämän kanssa lopulta sänkypuuhiin. H-hetkellä tyttö havahtuu, ettei haluakkaan. Hän ei ole sellainen ihminen joka harrastaisi yhdenyön juttuja, ja hän haluaa menettää neitsyytensä tulevaisuudessa rakastamalleen ihmiselle.
        Mies ei välitä kielloista. Oliko raiskaus tytön vika? Eikö hän olisi saanut enää kieltäytyä?

• 2+1

Lopeta tuollainen mustiksena olo!! Nainen uskaltaa ihan selvästi flirttailla kaverillesi sinun nähtesi. Kaverisi on mukana pelissä ja molemmat ovat jo yhdessä varmaankin supisseet että 2 1 toimisi loistavasti. Ole avarakatseinen! Kuitenkin sinä naisen "omistajana" määräät tahdin!! Huudat vaan: Mun vuoro kakkoseen ja heti ykköseen ja taas kakkoseen. Sotket leikkisästi koko rakkauden rytmin. :) Pistät vielä lopuksi katalan kaverin nuolemaan yhdessä naisesi kanssa sinun komeaa sarvea, jossa näkyy kakkosen tummuttavat vauhtiraidat!

Elä, nauti ja mökötä haudassa!!

• atte87

vedä turpaan tommost jätkää ku olisit vetäny jo. ei kavereitten..varsinkaan pitkä aikaisten kavereitten muijii ruveta iskemää ja ehdottamaa et jos mentäis panol. melkoisen mulkeroit kavereit löytyy sielt päin näköjään

• 2+1

Lopeta tuollainen mustiksena olo!! Nainen uskaltaa ihan selvästi flirttailla kaverillesi sinun nähtesi. Kaverisi on mukana pelissä ja molemmat ovat jo yhdessä varmaankin supisseet että 2 1 toimisi loistavasti. Ole avarakatseinen! Kuitenkin sinä naisen "omistajana" määräät tahdin!! Huudat vaan: Mun vuoro kakkoseen ja heti ykköseen ja taas kakkoseen. Sotket leikkisästi koko rakkauden rytmin. :) Pistät vielä lopuksi katalan kaverin nuolemaan yhdessä naisesi kanssa sinun komeaa sarvea, jossa näkyy kakkosen tummuttavat vauhtiraidat!

Elä, nauti ja mökötä haudassa!!

• nimim. kokemusta on.

olisit kuule tyytyväinen, että sulla on hyvännäköinen tyttöystävä, ja näytä ja sano se myös hänelle, niin hän tietää että arvostat häntä. Älä esitä mitään marttyyria ja mustasukkaista. Tuskin tyttöystäväsi edes miettii pettämistä, jos sinulla on muuten kaikki kunnossa ja välinne ovat hyvät. Toisen huomioiminen päivittäin ja se että sanoo että välittää toistesta ja kehuu toisen ulkonäköä myös huonoina päivinä hitsaa teidät yhteen ja teillä on jotain mitä muilla ei.

• Isofaija

Hanki rikas ja ruma niin ei kaverit kadehdi eivätkä vie.
      Rikas siksi, että voit hyvin ja taloudellisesti huoletta. Ruma siksi, ettei kukaan himoitse muijan lihaa!
      Kouluta ja kasvata kunnon siippa ja rakasta häntä aidosti ja rehellisesti. Saat pitää hermoilematta ja voit elää huoletonta elämää. Kaunista nahkaa on vaikea pitää omana!
      Kokenut ja koittanut

• Pöljälle asiaa

Tyttösi on ollut luonnollinen ja pitänyt hauskaa. Kaverisi on kuumentunut ja on sitä tyyppiä, että kännissä tekee tuollaista ehdottelua.

Ongelma on korviesi välissä. Sinua nimittäin häiritsee. Mietit, mahtoiko hän flirttailla liikaa? Oliko hän syyllinen kaverisi käytökseen? Jospa hänet raiskataan, kun on näin estoton flirttailija ja hyvännäköinen!

Tahtoisin sanoa tytöllesi: jätä se. Syytä tähän kehotukseen et ymmärrä, koska olet niin helvetin tyhmä, epävarma ja itseriittoinen narsisti.

• piupaukulkija

teillä pitää olla keskinäinen luottamus niin suuri ettei profokaatiot toimi. Älä anna köyhälistön häiritä kun itselläsi on kruunua olla. Puhu tyttöystäväsi kanssa peli selväksi. Monia liian hyvän näköisiä kiusaa se että saa aivan liian paljon huomiota vain ulkonäkönsä perusteella. Kun oikeasti sisin sen sanoo, kenen kanssa on hyvä olla.

• Yö valvoja joskus :)

....viimeinen viesti hmm olikohan ;)

• paukahdus

Tyttösi on tainnut jakaa penaaliaan jo ennen sinua, vaikuttaapi vähän siltä.

• molo00

ota ruma ja lihava ni saat olla rauhassa

• molo minäkin

Olen seurustellut joskus aika karseennäköisen ja lihavan naisen kans. Petti muutaman kuukauden sisällä kahdesti, ja kertoi tämän vasta toisen kerran jälkeen. Syyksi sanoi että se oli niin otettu siitä kun joku mies tuli baarissa ehdottelemaan. Ehdotin sille että saa jatkossa olla nin otettu kuin tahtoo ehkä ole sen jälkeen edes kussut rumien läskien perään.

• J.m.

Etkö tiennyt että " Akka pitää olla niin ruma ettei se kelpaa edes kavereille", paljon vähemmän ongelmia ja mielenharmia kun näin on. Se on todettu monta kertaa.

• Tomppa83s

Joo, tuttu tilanne. Itselläni oli tuossa pari vuotta sitten vähän samanlainen tilanne.
      Lopputuloksena oli se, että mä jätin sen. Tietty oon hiukka mustasukkaista tyyppiä ja vaadin sitoutumista seurusteluaikana puolin ja toisin. Luottamus on kaikkein tärkeintä.
      Hyvännäköisten naisten kanssa kannattaa olla tarkkana. Vaikka ulkonäkö ei kaikkea merkkaakaan.

Itse Urheilin tuolloin aikalailla ja osallistuin eri kisoihin ja olin jonkinverran myös pois kotoa.
      Se tuntui olevan ihan ok.

Kun tulin kotiin yhdeltä leiriltä, niin olin todella halukas sänkyyn naiseni kanssa, mutta huomasin, että
      naiseni ei ollut mukana hommassa kunnolla ja sitten lopulta itki. Mä yritin kysellä mikä on?
      "Ei mikään"-kuului vastaus.

Meni viikko kun kuulin korviini, että nainen oli ollut yhtenä viikonloppuna kaveriporukan kanssa bileissä, jossa hän oli reilun alkoholin vaikutuksen alaisena suudellut jotain työkaveriaan...useamman kerran.

Otin asian puheeksi ja kyselin, et pitääkö asia paikkansa. Kielsi, mutta lopulta tunnusti pettäneensä mua.
      Ja se riitti mulle.

Nyt voin sanoa, että tällä naisella oli huono itsetunto. Kävi kuntosalilla, jotta näyttää hyvältä..ol loppujen lopuksi tuollinen "minä,minä-tyyppi. Flirttailu on ihan ok, mutta tyylejä on monenlaisia. Useimmiten se johtaa vääriin tulkintoihin esim. jos alkoholia on mukana ja epäilemättä saattaa jonkinlaiseeseen seksiin.

• Ali Hätzii-amul

antaa neuvon: vaimolle burgha ja piiskaa. koraani.

• pus_cat_

tyylinsä
      koska muuttaa voit ainostaan omaa tapaasi ajatella

aluksi
      vaikka naisesi on hyvännäköinen ei välttämättä tarkoita sitä hänelle
      ei se hyvä näkö eteenpäin vie tässä elämässä vaikka jonkin verran voi auttaa
      ei meistä tee meitä pelkkä ulkokuori

ja toisaalta nyt tiedät minkälaisia kaverisi ovat
      koska oikeassa kaveripiirissä kukaan ei syö kuormasta
      ja mätä omena fimpataan yli laidan

tärkeintä ehkä
      liikutte yhdessä mutta, myös yksin
      omaa aikaa ja yhteistä
      jostainhan se on aloitettava luottamus

opetella myös kuuntelemaan
      tässä oli omasta mielestä jotain evästystä.

• Boldenone

Itse naisesi parhaiten tunnet, hetkeksi kun heität tunteet nurkkaan ja ajattelet ajatuksella niin huomaat kyllä millainen naisesi on ja ansaitseeko se kuinka paljon luottamusta ja arvostusta...
      Itse oppinut et jokainen pettää jollain tavalla jossain vaiheessa joten ihan tuoreissa alle parin vuoden suhteissa ei kannata liian sinisilmäiseksi heittäytyä..
      mutta ei kannata olla mustasukkainenkaan, sillä pilaat vaan oman päiväsi eli pää kylmäks vaan ja nautit siitä mitä teillä on minkä aikaa se kestääkään...

Ja mikä tohon kaveriis tulee, opettele lemppaa paskat ihmiset elämästäs.. Ne ei koskaan kumminkaan tule mitään "hyvää" tekemään muiden puolesta.. pääset paljon helpommalla jo heti alussa..
      Ps. "dont ged mad, get even" =D

• F4U

Voit olla aivan 100% varma, että akkas antaa pesää jollekkin toiselle, kun silmäsi välttää. Joten pane nyt niin paljon kuin kerkiät..

• sfdsdfksdf

Mulla on samanlainen ongelma kuin sulla. Vituttaa kun jopa semmoiset kaverit, joita on pitänyt luotettavina, menee sekaisin ja alkaa käyttäytymään niinkuin idiootit, heti kun ne näkee mun "pirtsakan" tyttökaverin. Olis helpompaa seurustella ruman, läskin ja ärsyttävän naisen kanssa, kuin tämän nykyisen, jonka kanssa ei voi mennä mihinkään, etteikö joku iskisi häntä. kaupat, kirjastot, etc.... baareista puhumattakaan. Joku kirjoitti, että olisi vetänyt "perseilijää" turpaan... mieli tekisi monestikkin, mutta päivät täyttyisivät siitä, kun pitäis hakata (teineistä - vanhuksiin) porukkaa pitkin päiviä. Ironisinta tässä on vielä se, että hän on erittäin mustasukkainen minusta, jota tullaan "iskemään" noin kerran viidessä vuodessa. Kun taas hänelle tullaan tekemään suoria ehdotuksia parikymmentä kertaa baari-illan aikana. Oon monesti miettinyt, että minkä takia kaikki haluaa mun muijan, vaikka omasta mielestä kaupunki, suomi ja todennäköisesti koko maailma, on täynnä hyvännäköisiä ja vielä paremman näköisiä naisia. Vituttaa!

• totuus111

Ei miehet tule ehdottelemaan jos nainen ei anna selviä vinkkejä että näin on lupa tehdä.

• fefefef

ehkäpä sun naisen pitää etsiä mies joka arvostaa todellista kauneutta eikä salli hänen muutettavan. eli siis komea mies?

• Rahaa?

Halutako tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4 mainosta, joten päivässä 40$ -> 10pv 400$.

Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 850€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon.

Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

http://www.allstarbux.com/?ref=vilz

Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

Kun olet sivulla paina register, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti), sen jälkeen paina hyväksy ja olet rekisteröitynyt. Tämän jälkeen paina log in ja laita omat salasanasi ja tunnuksesi. Kun olet sisällä paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN.

• Ole ihan huoletta kauneus katoaa ja rumuus senkun lisääntyy .Ja tee kaverille selväksi ettei sun tyttöäs käy vainoamaan ja kosiskelemaan itselleen .Lopet vystävyys moisen ääliön kanssa .Liekö tuo kauneus vai yksi ominaisuus ihmisessä .Itse arvostan myös älykkkyyttä ja monia muita ominaisuuksia ? Tietysti moraalisuus on myös hyve ja kyllä naisetkin liehittelevät varattuja miehiä ja kun silmä välttää ovat tissejään esittelemässä ja suuhun työntämässä . Ja muutenkin varattuja vonkaamassa joka paikassa .

• **totuus esiin **

aivan varmasti , ketä varten nainen muka pukeutuu viettelevästi/seksikkäästi ja laittaa sotamaalit naamaansa?
        Ei ne ainakaan toisia naisia varten ole laitettu !!! Nainen haluaa olla ihailtu ja hän nauttii kun miehet katsovat perään. Itsetunto nousee kovasti. Mutta naisen pitäisi ottaa huomioon että hän lähettää samalla sellaista signaalia miehille että on halukas. Sitten ihmeteellään ja itketään kun ollaan jouduttu tukaliin tilanteisiin miesten kanssa tai jopa raiskatuksi.
        Olen siis itsekin nainen vaikka ehkä moni luuli mieheksi kirjoituksen perusteella. Jos haluan vietellä miehiä niin ihan varmasti laittaudun niin että se onnistuisi. Jos taas miehet eivät ole mielessä niin en sen kummemmin kiinnitä ulkonäkööni huomiota.

• kokkoli

Ihan oikeesti, onko näistä vastauksista nyt sitten tullut ratkaisu "ongelmaasi"? Jos et ole näitä vaihtoehtoja jo etukäteen itse käynyt pienessä päässäsi läpi, niin morjens..... Tä on tätä nykyajan pullamössöuusavutonta porukkaa, jonka suurimmat ongelmat elämässä liittyy ulkonäköön.

• Oisit ottanut hiiren itsellesi......minkä kukaan ulkonäölleen voi.Mut jos aiot ahistaa tyttöystäväsi häkkiin
      huomaat pian et hän kuivuu kokoon ja sitten et sinäkään hänestä välitä.Nosta itsetuntoasi äläkä ole roikkuva matti
      onnea elämääsi

• yks akka vaan

Miettikää ihmiset tarkkaan mitä siitä seuraa jos seurustelee jonkun missin tai misterin kanssa. Ihan varmasti siinä saa olla AINA hermo kireänä siitä kun oma rakas onkin kaikkien unelma !!! Valtava rasite siitä että kumppani on todella hyvännäköinen! Pitää olla todella pitkä pinna jos aikoo kestää jopa vuosia sitä että aina joku yrittää iskeä kumppania. Onhan se upeata jos voi seurustella jonkin upean ilmestyksen kanssa mutta varmasti erittäin raskasta.

• jeps...
        yks akka vaan kirjoitti:

Miettikää ihmiset tarkkaan mitä siitä seuraa jos seurustelee jonkun missin tai misterin kanssa. Ihan varmasti siinä saa olla AINA hermo kireänä siitä kun oma rakas onkin kaikkien unelma !!! Valtava rasite siitä että kumppani on todella hyvännäköinen! Pitää olla todella pitkä pinna jos aikoo kestää jopa vuosia sitä että aina joku yrittää iskeä kumppania. Onhan se upeata jos voi seurustella jonkin upean ilmestyksen kanssa mutta varmasti erittäin raskasta.

"Miettikää ihmiset tarkkaan mitä siitä seuraa jos seurustelee jonkun missin tai misterin kanssa. Ihan varmasti siinä saa olla AINA hermo kireänä siitä kun oma rakas onkin kaikkien unelma !!! Valtava rasite siitä että kumppani on todella hyvännäköinen! Pitää olla todella pitkä pinna jos aikoo kestää jopa vuosia sitä että aina joku yrittää iskeä kumppania. Onhan se upeata jos voi seurustella jonkin upean ilmestyksen kanssa mutta varmasti erittäin raskasta."

Tuossa on ihan jotain perääkin. Mutta kauneus on katsojan silmissä, eikä pidä ihastua ihmisen ulkonaköön
        mutta miehillä se usein on enemmän visuaalista.

Mutta toisaalta toiseen pitää luottaa, ja jos ei luota niin silloin varmasti suhde on juuri raskasta, oli kumppani sitten jokaisen unelmanainen/mies tai ei. Ja molempien tulisi olla myös luottamuksen arvoisia.

• hellys

Onkohan sinulla sitten ystäviä oikeita, jos yrittävät tyttökaveriasi iskeä. Mieti sitä!
      Hyvää kesän jatkoa teille!

• w.c.fields

Juhli sivistyneemmässä seurassa ja harvemmin. Ota etäisyyttä henkilöihin jotka käyvät liian läheisiksi.

• päivä kerrallaan

Joka tapauksessa naisella on tarve pönkittää omaa itsetuntoaan tai olet luulosairas. Kuitenki jotenkin näyttää siltä, et naisella on jo mielessä saada vierasta tai fiilikset on kääntynyt susta poispäin koska nauttii saamastaan huomiosta ja provosoi sitä vielä itsekin. Eipä mene enää kauaa kun on jonkun sängyssä! Itse olen seitsemän vuotta selannut läpi tätä samaa temppuilua ja tiedän miten se menee.

• isot on ongelmat

... olen ruma ja lihava , miehet jättää rauhaan , jopa karttaa! Ei ole tuollaisia "ongelmia"...

• vaikeeta on! Huoh!

Kyl mul on taas sitte niin vaikeeta, kun mä oon niin kaunis ja siro simpsakka pakkaus!
        Illat pitkät pitää vatteita pestä, kun miesten tassujen jälkiä on persusta täynnä! Ja Tissit!
        Mites saa rasvaiset näpinjäljet silkistä irti?

• Siru26
        vaikeeta on! Huoh! kirjoitti:

Kyl mul on taas sitte niin vaikeeta, kun mä oon niin kaunis ja siro simpsakka pakkaus!
        Illat pitkät pitää vatteita pestä, kun miesten tassujen jälkiä on persusta täynnä! Ja Tissit!
        Mites saa rasvaiset näpinjäljet silkistä irti?

Kaikki vaikuttaa ihan ottavan täydestä tämän, että kyseessä olisi joku oikeasti hyvännäköinen nainen. Muistan, kun joku mies joskus kehui entisen tyttöystävänsä ulkonäköä. Piti olla sellainen, mitä kaikki miehet katsoivat kadulla ym. Osoittautui karmeaksi norsuksi. Ulkonäkö on tosiaan subjektiivinen asia. Todella kauniit naiset saavat millaisen miehen haluavat. Kuka oikeasti kaunis nainen haluaisi 35-vuotiaan miehen, jonka elämä pyörii "bilettämisen", alkoholin nauttimisen ym. teinijuttujen ympärillä? Oikeasti kauniit haluavat taloudellisesti menestyviä itsevarmoja ja elämässään eteenpäin päässeitä, eikä neljääkymppiä lähestyviä bilettäjiä.

• missityyppinen

on tärkeintä ei se mitä joku tekee tai sanoo..vai hoitaa syhdettasi sillai ettei naisesi tartte muita..ei missään mielessä tai suhde kariutuu ja haluu muita vaikk kaveriasi koska on milenkiintoisempi...hoida nyt suhdettasi ..kaunotar on silloin taatusti sinun rakaasi eikä juokse toisen syliin...ahdisti tuolainen tyyppi karkasin..nyt hän yksin ja kaverit syyttää mustasukkaa..eikukaan jaksa tuollaista sinun pitää se tietää ennneko myöhäistä...kauniita tai ei..ei se siitä riipu parisuhde, itse oli missi tyyppii mutta rakkastin ja luulisi sen riittäneen mutta alko kyttää ja lähdin..en jasksanu ja hön rakaani tärkein elämässäni jot aen ikinä ois voinu pettää rakastin vain häntä miks oisin ollu muuten hänen kanssa...suhteesi laatu ratkasee ei se onko hön kaunis jota muutkin haluaa...se mitä sanot ja teet ja naisesi on se TÄRKEIN...EI SE ETTÄ ON KAUNIS JA MUUTKIN HALUU JA KEHUU...EI SE!

• se missityyppinen

ja myös kaverille kannattaa kertoo kuinka rakastat ja kuinka hän vain humalassa sortui moiseen ...selvänä ei koskaan noin tekisi ja näytä kun olette yhdessä että huomaa kuinka naistasi rakastat ehkä hoksaa että on vain kolmas pyörä ..mutta suhteen hoito ja välittäminen nyt tärkeintä ..mitä puutuu jos puuttuu naiseltasi...kysy onko kaikki hyvin,rakastaako ja haluaako olla kanssasi..se on vaikeeta mutt kannattaa pitkän päälle...älä ole itsestään varma siitä sillä jotain voi olla huomaamatta jos noin naisesi käyttäytyi kaverillesi ja jos flirtaa yl muillekin ..jokin voi olla pielessä eli juttelun paikka teillä. SUHDETTA PITÄÄ HOITAA KUIN KUKKAMAATA nyppii joskus rikkaruohot

• zasuit
        se missityyppinen kirjoitti:

ja myös kaverille kannattaa kertoo kuinka rakastat ja kuinka hän vain humalassa sortui moiseen ...selvänä ei koskaan noin tekisi ja näytä kun olette yhdessä että huomaa kuinka naistasi rakastat ehkä hoksaa että on vain kolmas pyörä ..mutta suhteen hoito ja välittäminen nyt tärkeintä ..mitä puutuu jos puuttuu naiseltasi...kysy onko kaikki hyvin,rakastaako ja haluaako olla kanssasi..se on vaikeeta mutt kannattaa pitkän päälle...älä ole itsestään varma siitä sillä jotain voi olla huomaamatta jos noin naisesi käyttäytyi kaverillesi ja jos flirtaa yl muillekin ..jokin voi olla pielessä eli juttelun paikka teillä. SUHDETTA PITÄÄ HOITAA KUIN KUKKAMAATA nyppii joskus rikkaruohot

Kerron omasta kokemuksesta joka on vertaansa vailla elämässä. Minulla on aina ollut parhaimman näköiset naiset kun meen juhliin, olen vain sen luonteinen että naisen tulee olla kaunis ja naisellinen. Mitään tasa-arvo höpötystä en jaksa, ja ei jaksa oikee nainenkaan. Minun ja naisen välillä on vallinnut aina suuri luottamus, joten ei ole ollut mitään hätää vaikka joku onkin yrittänyt iskeä häntä. Hän osaa kyllä ajaa ne pois. On mahtavaa kun oma nainen on aina paikan kaunein. Ja kysymys onko se Suomalainen, ei ole!! Vain Slaavilainen nainen tietää miten miestä rakastetaan ja vain sellaiselle minäkin annan kaikkeni. Olenkin ihmetellyt että miten helvetti tuo raja tuossa tekee niin suuren eron naisiin?? Suomalainen nainen on niin valju ja kalpea aina.
        Laittakaa Googleen haku Slavicwoman, niin mitä sieltä tulee :)))))) Paras rakastaja maailmassa. Olen samaa mieltä.

• Kauneuden kiroja

Olen kaunis nainen ja ymmärrän yllättäen ongelmaasi! Miehet ovat toisinaan aika petollisisa toisilleen mikäli ihastuvat/pitävät kaverinsa gimmaa vetävänä. Toiset miehet osaavat olla lojaalisia kavereilleen, eivätkä iske tai katsele ihaillen ystäviensä naista vaikka kasvot ja rinnat miellyttäisivät kuinka omaakin silmää.
      Erosin kerran pitkäaikaisesta poikaystävästäni, minulle riitti tyrkylle asti yhteydenottoja hänen kaveripiiritään tod.pitkäksi aikaa eron jälkeenkin. Päätin kuitenkin heti, että yhdenkään kanssa en rupea millekään, edes flirttailun tasolle, ja pikkuhiljaa sainkin olla rauhassa. Eräs tyyppi oli jopa kysynyt ex-mieheltä "lupaa" kysyä mua treffeille kanssaan...ilman omaa kiinnostustani/flirttailua/ tms.
      Miehet katselevat kaunista naista, kaikenikäiset, kokoiset ja näköiset. Ilman että nainen edes itse sitä välttämättä huomaa...onneksi kauniit naiset tottuvat siihen kyllä jo hyvin nuoresta asti. En usko että naisellasi, jos on vakavissasi kanssasi, on mitään tarvetta tyrkyttää itseään muille. Tosin, löytyyhän naisia (kauniitakin) jotka kiertävät palkintoina kaveripiiriltä toiselle, mutta se on taas eri juttu se :)

• Raneeeeeeeeeee

Se kaverisi on vaan niin hyvä kaveri, että haluaa jakaa kanssasi kaiken. Harmi, että se olisi sinusta ja naisestasi liian omituista.

• get a grip

tekee lähes päivittäin, useimmiten se on viatonta hupia vain ilman aikeita pettämiseen. Jätkäporukalla on aina tuo oma "kavereiden muijiin ei kosketa" okei, no monet ystävät polkisivat kavereittensa muijia, sillä valitettavasti järki ja kyrpä ei seiso samaa aikaan. Kavereiden muijat monesti yrittänyt ja yritykset ollut mitä on ollut, munista kourimista ja suutelun yrittämistä jne. Itse kuitenkin olen pitänyt kantani ja en ole frendien muijiin sekaantunut, vaikka tiedän sen että moni varmasti painaisi muijaani jos ei siitä jäisi kiinni. Jos näin kävisi (epäilen suuresti) niin luuvitosta antaisin kaverilleni joka olisi entinen frendi tuon jälkeen.

Se että et reagoi kaverisi toimintaan vain kertoo sen että olet maitoposki ja kaverisikin huomaa sen. Todennäköisesti tuo ei lopu ennenkuin kaverisi on päässyt kellistämään naisesi, miten sen jälkeen suhtaudut? Puhu naisellesi ja tee selväksi että tuommoinen peli ei vetele ja tee itsellesi ja suhteellesi palvelus, hoida tuo kaveri-ongelma tai sitten hae se oikeasti ruma nainen itsellesi.

• Luottaen eteenpäin

On pidettävä nainen tyytyväisenä ja itsetunto korkeana. Se auttaa ainakin jonkin verran, se vähentää flirttailu ja testaus tarvetta.
      Joillekin naisille on tosi tärkeää pyörittää miehiä mielensä mukaan, ehkä naisesi kuuluu heihin.
      Se mitä hän tekee kännissä läsnäollessasi, hän tekee selvänä poissa ollessasi on aika hyvä sääntö. Ei humala ihmistä muuta, se poistaa estoja ja tuo todellisen minän paremmin esiin.
      Naiset ovat paljon parempia valehtelemaan kuin miehet. Yhteiskuntamme kaksinaismoraali suosii valehtelevia naisia. Pettäminenkin on yleisempää naisilla kuin miehillä.
      Jos sinua kuormittaa naisesi käyttäytyminen, mieti ensin oletko poikkeuksellisen mustasukkainen. Jos olet varma, ettet ole liian mustasukkainen, koita löytää itsellesi paremmin sopiva nainen.
      Hän ei ole sinua varten, jos hän keskittyy flirttailuun muiden kanssa.

• Rahaa?

Haluatko tienata helposti rahaa, joka vie sinulta päivässä 5min ja käytät vain omaa internettiä. PTC sivut ovat ratkaisu pieniin ja suuriin rahaongelmiin ja vaikka pikavipin voi jättää ottamatta kun saman määrän saat täältä, mutta aivan ilmaiseksi. Sivulla saat jokaisesta välilehdessä auki pitämästä mainoksesta 10$ (joka muuttuu tililläsi euroiksi) ja päivässä voit klikata 4-6 mainosta, joten päivässä 50$ -> 10pv 500$.

Mikä ihmeen PTC? Mistä sivut saavat rahaa maksamiseen?
        Mainostajat maksavat sivuille, jotta nämä näyttäisivät mainoksia. Sivut taas maksavat käyttäjilleen, jotta mainoksia katseltaisiin.

Saako tästä oikeasti rahaa?
        Kyllä saa, kaverin sai 7500€ tililleen ja se avasi omat silmänikin kyseiseen sivustoon. Se vie aikaa ehkä muutaman kuukauden ja itsekin saanut jo muutaman tonnin :)

Minne se raha sitten saadaan?
        Tienaamasi rahan saa siirrettyä AlertPay- tai PayPal-tilille, josta sen voi siirtää omalle pankkitililleen.

http://www.tendollarclick.com/index.php?ref=vilz

Eli tuossa on linkki ja kun menet kyseisen linkin kautta, minäkin saan vähän rahaa (: Tuo onkin ainut syy minkä takia mainostan sivua täällä.

Kun olet sivulla paina create account, laita tänne omat tietosi, (nimi ja sähköposti, haluamasi käyttäjätunnus, maa, ja laita kohtaan terms and service: i accept), sen jälkeen paina create account ja olet rekisteröitynyt.Tämän jälkeen saat sähköpostiin vahvistus koodin ja tämän avulla päset kirjautumaan :). Kun olet kirjautuneena paina kohdasta view ads ja aloita tienaaminen.

ELI KUN OLET KIRJAUTUNEENA MENE KOHTAAN VIEW ADS JA PAINA LINKEISTÄ JOISTA VOIT PAINAA, TÄMÄN JÄLKEEN ODOTA MINUUTTI (VOIT TEHDÄ SAMALLA MUUTA) JA TÄMÄN JÄLKEEN PAINA OIKEAA NUMEROA JOTA SE VAATII MINUUTIN JÄLKEEN. JOKA PÄIVÄ SAAT UUDET LINKIT JOISTA VOIT PAINAA.

• kattie78

Voi mitä potaskaa kirjoitat!! yököttää oikein!
        Naiset pettää useammin kuin miehet.. voi helvetti. ja valehtelevat paremmin.. sinulle on voinut sattua noin, mutta älä hemmetti yleistä, ja mieti miksi puolisosi on sinua pettänyt..

Tuollaiset ihmiset saa karvat nousemaan pystyyn!!!!

• vanha konsti

Kuule, ei sinun kaveriisi mitenkään eritavalla tarvitse suhtautua, vaan kysy naiseltasi asiasta. Jos hänellä on tapana flirttailla vähän joka puolelle, niin on hänen puoleltaan varmasti kiinnostusta muihinkin miehiin. Onhan sitä sattunut, että nainen vaihtaa kaveria, vaikka toisen veljeen, ei se nyt niin kummallista ole. Tuttaviini kuuluu yksi tälläinen nainen, vaihtoi vain kaverin tämän veljeen.

• Kattie78

Tiedän että olen kaunis ja hyvävartaloinen. Minua yritetään iskeä jatkuvasti, olin sitten kaupassa, bilettämässä taikka töissä. Se on ihan imartelevaa, mutta joskus kyllä se ottaa päähän. Ei missään voi liikkua ilman että herättää huomiota. Mieheni ei ole niin mustasukkainen, on oikeastaan hyvillään että omistaa minut. Mutta muutaman kerran on käynyt niin, että joku on tullut iskemään, ja minäkun en osaa haistataa ja käskeä häipymään, vaan saatan kuunnella mitä herralla on asiaa, ja sitten sanon kohteliaasti kiitos ei, ja lähden. Mutta mieheni on saattanut ymmärtää väärin, ja ottaa nokkiinsa. Yleensä tällöin iskijä on ollut hyvännäköinen mies, jonka mieheni tavallaan kokee pahaksi kilpailijaksi.
      Tietenkin minulla on etuja, etenkin töissä, mutta kyllä se joskus häiritsee kun aina miehet katsoo silläsilmällä, joskus oikein oksettaa!

• mie siut tunnen

Ja mistäs se suurin osa miehistä tietää että olet varattu jos ei ole sormusta? vai pitäisikö hankkia silmälaput jos sattuu liian hyvännäköinen nainen kulkemaan ohi ,ettet vaan loukkaantuisi kun erehtyy katsomaan sinua,naiset ovat saaneet liikaa valtaa ja tässä se taas näkyy.Nykyään ollaan niin siveyden sipuleita kunnes mennään vähän tyttöjen kanssa etelään tai risteilylle,ei silloin ole mitään rajaa.Kyllä teidät tunnetaan.

• juustola
        mie siut tunnen kirjoitti:

Ja mistäs se suurin osa miehistä tietää että olet varattu jos ei ole sormusta? vai pitäisikö hankkia silmälaput jos sattuu liian hyvännäköinen nainen kulkemaan ohi ,ettet vaan loukkaantuisi kun erehtyy katsomaan sinua,naiset ovat saaneet liikaa valtaa ja tässä se taas näkyy.Nykyään ollaan niin siveyden sipuleita kunnes mennään vähän tyttöjen kanssa etelään tai risteilylle,ei silloin ole mitään rajaa.Kyllä teidät tunnetaan.

Pysyköön varatut mökissään ja vapaat lentäköön,turha sinne ulos on lähteä jos ei miehiä osaa miellyttää ja itseään vain hehkuttaa.

• kattie78
        mie siut tunnen kirjoitti:

Eipäs yleistetä!
        kaikilla on omat tapansa, kuten myös sulla.

Mä ainakin olen kokenut sen pettämisen/petetyn kohtalon. Minä ainakin olen rehellinen, enkä enää jaksa pettää tms. Rakastan miestäni sen verran, ja tiedän miltä tuntuu tulla petetyksi.

Mutta on kyllä etunsa naisen kauneudella. Paljon saa anteeksi (ylinopeussakot), etuilut jne .) Ja kun luoja on minulle luonut tämän vartalon, kasvot, hiukset jne. en sitä ala peittelemään. Ja jos se joskus helpottaa josain asioissa, mikås siinä, se on minun etuoikeus :)
        Naurattaa myös tuo keskustelu siitä, että kauniit naiset ovat nyrpeitä jne. Ei ole kauaa kun olimme baarireissulla ja meitä oli siinä tuttavajoukko, ja heidän tuttaviaan. Illan päälle yksi mies sanoi minulle että "enpäs olisi ikään uskonut että olet tuollainen", kysyin että mitä tarkoitat, "sinun kanssa hyvä puhua, ja olet ystävällinen kaikille." :) Ehkä se ulkonäkö saattaa aiheuttaa jotain ennakkoluuloja, mut kannattaa ensin tutustua ennenkuin tekee johtopäätöksiä.

• zeilina

On varmasti raskasta jos on tyttö- tai poikaystävä, jota kaikki haluavat iskeä.

Mutta ehkä sitten parasta on aina valita se oman tasoinen. esim jos se missityyppiu seurustelee sen misterin kanssa, kumpaakin isketään, kummatkin tietävät mistä on kyse, silloin asia ehkä toimii kun siinä ei ole epäsuhtaa.

Mutta miksi on niin, että yleensä ne parit, joissa _kummatkin_ ovat superhaluttuja ja kauniita, eivät kuitenkaan toimi, oikeastana sellaiset alfayksilöt joskus jopa välttävät toisiaan? Usein kauniilla naisella on jokin ihan hyvännäköinen tasokas mies, ja se superkomea mies valitsee naapurintytön. Miksi?

• onkokaunis

Kyllä se sun nainen sut jättää niin voit katella rumemman. Vituttaa tuollasen huonon itsetunnon omaavan piipitys. Kasvata pallit nössö!!

• hahhahhah

Mikäs hiiri siellä piipittää :D :D Ihme inisijä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7853
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3607
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2605
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe