Tällainen ajatus nousi mieleeni, voisiko joko kommentoida?
Seksuaalinen koskemattomuus on hyväksytty ja hyvä arvo nyky-yhteiskunnassa. Miehille ja naisille on omat saunat ja pukukopit. Normaalisti miesten ja naisten ei tarvitse, jos eivät sitä halua, esiintyä alasti vastakkaisen sukupuolen näkyvillä (hyvä näin). Tämä siksi koska sukupuolet kokevat seksuaalista mielenkiintoa ja vetoa toisiaan kohtaan.
Miten tämä seksuaalinen koskemattomuus toteutetaan homojen kohdalla? Jos haluamme olla alastomina tai vaihtaa vaatteita rauhassa ilman seksuaalisia huomioita, miten se on mahdollista jos samaa sukupuolta oleva homo on samassa saunassa tai pukuhuoneessa? Mielestäni tässä on selkeä epäkohta ja puute tasa-arvossa.
Nyt kun kerran homot ovat vaatimassa "tasa-arvoa" heteroiden rinnalle mm. kirkkovihkimisessä ja perheen ulkopuolisessa adoptiossa, niin minä vaadin tasa-arvoa siinä, että minun pitää olla vapaa homojen katseilta julkisissa sanoissa, urheiluhallien suihkuissa ja pukukopeissa! Jos kerran homoparilla on oikeus adoptioon, niin minulla heterona pitää olla oikeus suojautua homoilta, kuten vastakkaisella sukupuolella on oikeussuojautua minun sukupuolelta tarvittavissa tilanteissa.
Jos tätä ei taas sitten katsota minulle oikeudeksi heterona, niin sitten minulle pitää sallia pääsy vastakkaisen sukupuolen saunaan, suihkuun ja pukukoppiin julkisilla paikoilla.
Vai olisiko sittenkin niin, että ei homous olekaan ihan sama asia? Niinpä miksi heillä sitten pitäisi olla samat oikeudet? Jos taas oikeuksia halutaan, niin pitää täyttää myös velvollisuudet.
Pitäsikö siis mieshomot ohjata naisten saunoihin ja naishomot miesten? Vai tehdäänkö heille omat sauna ja suihkutilat. Miten sitten pitäisi itse kutakin päästää sisälle? Yhtä aikaa voisi olla suihkussa vain yksi mies- ja naishomo. Jos tulisi samaa sukupuolta oleva homo, syntyisi jo ongelma?
Vai eikö se sittenkään olekaan sama asia?
Ei muuten ole.
Miten heteron seksuaalinen suoja toteutetaan saunassa
16
723
Vastaukset
- ylpeesti homo
noin paha homo-fobia, niin parasta pysyä visusti kotona, no mites uskallat liikkua kaduilla, enemmän siellä tulee vastaan meitä homoja, kuin vaikkapa yleisissä saunoissa yms. paikoissa, entäs jos joudut sairaalaan ja joudut homohoitaja käsittelyyn....listaa vois jatkaa loputtomiin...mites otit just saunat esimerkiksi, ...no varmaan, kun mielelläs tuijottelet toisia alastomia jätkiä, vai???
- xcvbnm
Tyypillistä keskustelukäyttäytymistä, kun ei ole eväitä vastata niin aloitetaa sättiminen. Kysymys on tasa-arvosta. Jos kerran naisella on oikeus kätkeä alastomuutensa mieheltä, niin heteromiehellä pitää olla oikeus kätkeä alastomuutensa homomieheltä, jne... Pitääkö vielä yrittää yksikertaistaa, että menisi kaaliin?
- .
xcvbnm kirjoitti:
Tyypillistä keskustelukäyttäytymistä, kun ei ole eväitä vastata niin aloitetaa sättiminen. Kysymys on tasa-arvosta. Jos kerran naisella on oikeus kätkeä alastomuutensa mieheltä, niin heteromiehellä pitää olla oikeus kätkeä alastomuutensa homomieheltä, jne... Pitääkö vielä yrittää yksikertaistaa, että menisi kaaliin?
Eihän naisellakaan ole "oikeutta kätkeä alastomuuttaan" lesbonaiselta. Oma vika, onko sinne saunaan pakko mennä jos noin kovasti ahdistaa?
- ehkäpajoskus
Mielestäni tälläinen on ennemmin rasismia kuin tasa-arvoa...
- 12+10
Mielestäni tämä on enemmänkin idiotismia kuin mitään muuta :)
- tympäämtynyt
Älä imartele ittees! Ei sua kukaan sielä saunassa kato ja raiskaa.
Saunominen on saunomista myös homoille, ei sinne mennä kyttäämään kenenkään ryppysiä kasseja.
Seuraa saa muualtakin eikä alastomia miehiä tarvitse metsästää mistään uimahalleista. Heterot kuvittelee että homoille kelpaa ihan kuka tahansa kunhan on miespuolinen, aika petollista ja naurettavaa itsensä imartelua semmonen. Saunokaa karvaperseet rauhassa, ei teitä kukaan halua silleen... - Käytännöllistä
Kaikki heterot voisivat käyttää mustaa nahkaista kalukukkaroa, jossa on vetoketju.
Jos tulee katumapäälle ja päättää kesken saunomisen ryhtyä homoksi, voi vetoketjun aukaista. - niin ruma
ettei sua kyl kukaan ees kattele, siis ruma sisältä ja varmaan ulkoakin
- jemmpasoulee
kyllähän me homot tuijotetaan suihkussa, jos on mitään katottavaa. jos sattuu olemaan joku hyvännäköinen. niin ja ei ne homot sua varmaan siellä pukuhuone, suihku tai saunatiloissa raiskaa. totuushan on se että aina jossain uimahalissa käy joku vanhamies joka kyylää itseään paljon nuorempia yksilöitä. tämä on omasta mielestänikin sairasta tai ei ainakaa suotavaa. on muuten niinkin et kyllä siellä uimahallissa kyylää muutkin kuin homot. ovat niin heteroita vaikka salaa haaveillaan ties mistä pervoilusta. itteäni ei pahemmin kiinosta nuo umahallit koska en tykkää olla julkisilla paikoilla alasti koen ne ahdistaviksi, vaikka olen homo. voithan sä ruveta tekeen uutta lakiesitystä.
- heterot objekteina?
Kyllä se kuule niin on että joka kerta kun pyllysi paljastat vaikkapa uimahallin pukuhuoneessa, niin heti sinne ollaan 10 homon voimalla tunkemassa. Että sellainen objekti olet, ei voi mitään. Näin se vaan on.
Niin ja homothan ei tietenkään ajattele muuta kuin kyrpää ja persettä...
Oletko muuten koskaan tullut ajatelleeksi, että heteroitten hoitamattomat paikat eivät välttämättä kiinnosta edes homoja? - homo 18 weeee
Mua ahdistaa kun joutuu heteroiden tarkkailevien silmien alla olemaan julkisissa tiloissa. Minusta heteromiehet pitäisi pistää omiin tiloihinsa jotta jättää minut, perushomon, rauhaan.
:D - Lesbot miesten?
"Ei sua kukaan sielä saunassa kato ja raiskaa. Saunominen on saunomista myös homoille, ei sinne mennä kyttäämään kenenkään ryppysiä kasseja.Seuraa saa muualtakin eikä alastomia miehiä tarvitse metsästää mistään uimahalleista. Heterot kuvittelee että homoille kelpaa ihan kuka tahansa kunhan on miespuolinen, aika petollista ja naurettavaa itsensä imartelua semmonen."
Olet aivan oikeassa, koska mitä jos tämä (homon?) teksti vaihdettaisi niin että kyseessä olisikin nainen jolle joku mies vastaa eli:
"Ei sua (naista) kukaan (mies) sielä saunassa kato ja raiskaa. Saunominen on saunomista myös miehille, ei sinne mennä kyttäämään kenenkään ryppysiä tissejä. Seuraa saa muualtakin eikä alastomia naisia tarvitse metsästää mistään uimahalleista. Naiset kuvittelee että miehille kelpaa ihan kuka tahansa kunhan on naispuolinen, aika petollista ja naurettavaa itsensä imartelua semmonen."
Samalla logiikalla voisi siis aivan yhtä hyvin miehet ja naiset (ja lapset) saunoa kaikki yhdessä alastomina jättisaunassa, ilman että kenelläkään olisi oikeutta valittaa tulevansa seksuaalisesti häirityiksi, vai mitä?
Mikä ero sillä on että oletetaan MIESTEN katsovan NAISIA seksuaalisesti, muttei miehen joka seksuaalisesti kiihottuu MIEHISTÄ muka katsovan toisia MIEHIÄ?
Pitäisikö HOMOT siis laittaakin NAISTEN kanssa saunomaan ja suihkuun koska ei olisi mitään vaaraa että he seksuaalisesti kiihoittuisivat alastomista naisista? Ja tieysti lesbot miesten puolelle?- Petu...
Tässäpä ratkaisu ongelmaan:
http://petun.blogit.uusisuomi.fi/2010/07/27/homojen-ja-lesbojen-saunominen-iso-ongelma/
...toki se tulee kalliiksi, mutta keksipä ite parempaa! - menee...
Petu... kirjoitti:
Tässäpä ratkaisu ongelmaan:
http://petun.blogit.uusisuomi.fi/2010/07/27/homojen-ja-lesbojen-saunominen-iso-ongelma/
...toki se tulee kalliiksi, mutta keksipä ite parempaa!Mihin saunaan haluaisit homojen menevän, naisten puolelleko? Siellähän joku nainen voisi katsoa homoa himoiten! Homomiehille ei voisi olla omaa saunaakaan, koska siellä olisi sama ongelma, miehet tuijottaisivat. Ja biseksuaalit eivät voisi saunoa kenenkään kanssa. Entäs kaikki ne, jotka ovat epävarmoja omasta suuntautumisestaan? Heterotkin voivat ajoittain himoita jotakuta samaa sukupuolta olevaa, joten varminta olisi, että jokaiselle saunojalle olisi varattu oma erillinen sauna.
Homoilu oli ennen rikos, sitten se oli sairaus, jossakin välissä synti. Nykyisin homoilu on normaalia, ja oletan että se muuttuu lähitulevaisuudessa pakolliseksi.
Sama asia on rasismin suhteen. Vain valkoinen herrarotuinen on rasisti. Käytännössä monet eri kansat, ja rodut suhtautuu jopa meihin suomalaisiin rasistisesti.
Itse olen avarakatseinen. Toiset saa olla sellaisia, kun heistä tuntuu hyvälle. Minäkin ole oma itseni- Hetero Erkki
Minusta homoilu on kannatettava asia!
Kun menen iskemään naisia, jokainen homopari parantaa mahdollisuuksia sulkemalla pois kaksi kilpailijaa.
Alkakaa hyvät miehet homoilemaan oikein urakalla, niin minulle riittää naisia
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104