Moi! Olen 12 vuotias aloittelija,ja etsin hyvää asetta.Onko CYMAN AK-47 (CM.028 hyvä?) Kestääkö akku pitkään? Mitkä kuulat sopivat hyvin? Kun Fincoinsista tilaa,niin saa 4000 kpl 0,20 g kuulia...Toivottavasti saan vastauksia...
-Rollman-
ONKO CYMA HYVÄ?
10
619
Vastaukset
- ffffhhhh
Tuo cyma on hyvä mutta fincoinssist en oo varma
- asd2536
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr. - -Rollman-
asd2536 kirjoitti:
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr.Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava? - Khyllä
-Rollman- kirjoitti:
Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava?On. Mun pikuveljellä on toi ase ja toimii moitteettomasti. Itselläni on Cyman aks-74u täysmetalli puuosil. Kannattaa ehdottomasti ostaa toi mieluummin ku joku kallis marui jossa pienemmät lähtönopeudet ja jne. Suosittelen Cymaa lämpimästi.
- kassipassinussi
ei.
- Pro softaaja