Moi! Olen 12 vuotias aloittelija,ja etsin hyvää asetta.Onko CYMAN AK-47 (CM.028 hyvä?) Kestääkö akku pitkään? Mitkä kuulat sopivat hyvin? Kun Fincoinsista tilaa,niin saa 4000 kpl 0,20 g kuulia...Toivottavasti saan vastauksia...
-Rollman-
ONKO CYMA HYVÄ?
10
619
Vastaukset
- ffffhhhh
Tuo cyma on hyvä mutta fincoinssist en oo varma
- asd2536
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr. - -Rollman-
asd2536 kirjoitti:
kannattaa verrata eri paikkojen hintoja. esim katso seuraavat sivut:
milgear.fi
muovisotilas.fi
nuo 2 sivua on ainakin luotettavia.
sitten aseesta.
ase on näitä cyman parempia eli hyvälaatuisia kiinapyssyjä. tehoja riittää (n. 110m/s)
olen pelannut kyseisellä aseella ja kantamaakin riittää ja ase tuntuu hyvältä kädessä.
ase on kevyt mutta se on käyttäjästä kiinni onko se hyvä vai huono asia
itse käyttäisin tuossa aseessa 0.20gr kuulia koska kantamaa tulee lisää mutta jos on kyse sisäpeleistä niin 0.25gr.Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava? - Khyllä
-Rollman- kirjoitti:
Musta Fincoins on luotettava,koska kaverini tilasi sieltä aseen,ja on toiminut jo yli vuoden!
Mutta onko ASE luotettava?On. Mun pikuveljellä on toi ase ja toimii moitteettomasti. Itselläni on Cyman aks-74u täysmetalli puuosil. Kannattaa ehdottomasti ostaa toi mieluummin ku joku kallis marui jossa pienemmät lähtönopeudet ja jne. Suosittelen Cymaa lämpimästi.
- kassipassinussi
ei.
- Pro softaaja
Cyma on hyvä mun kaveri käy joka lauantaina linna Softissa ja sillä on cyman ase se on käyttänyt cyman asetta jo kymmenen vuotta.
- Pro softaaja
Jep
- linna soft
no onkoscyman mp5 ump blowback hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151