Halutaan siis päästä Oulusta Helsinkiin tavalla tai toisella keskiviikkona 4. tai torstaina 5. elokuuta. Kyytivälineeksi sopii auto, moottoripyörä, rekka, minibussi, mikä vaan, moottoripyöräkyytiin tarvittavat varusteetkin löytyy! Kyytiin pitäisi siis napata nuori nainen ja keskikokoinen reppu, jotka ovat valmiita osallistumaan bensakuluihin. Minä ja reppu ollaan hyvää matkaseuraa, ilmoittele jos sinulla olisi tarjolla meille sopivanlainen kyyti! :)
Halutaan: OULU-HKI 4. tai 5.8./tyttö ja reppu
LauraOUL-HKI
1
236
Vastaukset
- Chevy van
Olen lähdössä oulun kaukovainiolta 5.8 kohti hesaa,asun hesassa,olen kesälomareissulla..olen 40v mukava ja huumtajuinen pelimies..ota yhteyttä mapa677@mymail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897