Olen muuttamassa Tampereelle ja nyt uteliaana kyselisin hyviä ja edullisia saleja keskustan läheisyydestä??
Entäs tietääkö joku, missä Mansessa olisi hyvä aloittaa kuntonyrkkeily? :)
Liikuntamahdollisuudet Tampere
3
369
Vastaukset
- muuuuh
Sali maksaa bussikortilla euron kerta...ja kuntonyrkkeilyäkin sieltä varmaan löytyy...
- avovaimo
Ite käyn Tammelassa Syke-kuntokeskuksessa. On parissa kerroksessa liikuntasaleja ja laitteita, kellarikerroksessa pukuhuoneet, saunat ja solarium. Ryhmäjumpissa käydessäni olen huomannut viereisessä salissa myös jonkinsorttista nyrkkeilyä, eli ei muuta kun kysymään että mitä sieltä löytyy! Sykkeellä on myös nettisivut josta löytyy hintoja ja kalenteri/aikataulut. Tällä viikolla vielä voimassa kesäkalenteri, ens viikosta alkaen palaa normaaliin talvikalenteriin kai.
Itselläni on jäsenyys Sykkeelle, maksaa 59e/kk (paitsi kun avomies liittyi myös, nyt 54e/kk), ja siihen hintaan saa käydä niin paljon kun ehtii ja jaksaa, tosin solarium maksaa erikseen (mutta sitä en itse ainakaan käytä...)! Olen itse käynyt gogolla siellä maksaa 605/vuosi tai 55/kk. Gogo on liikuntakeskus ja niitä on useampia tampereella ja jäsenenä voi käyttää niitä kaikkia. Nyt muutan pois ja sopimusta jäljellä 7kk. Jos on halukkaita, voin myydä sen 300 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803