Olen harkinnut aussien ottamista, mutta aktiivisuuden vuoksi aussieristeytys olisi minulle varmaankin parempi vaihtoehto. Toivoisin koiralta yhteistyöhalukkuutta ja intoa, mutta sen pitäisi myös jaksaa vähän odottaakkin, koska koulun vuoksi minulla ei ole rajattomasti aikaa. Harrastuksena olisi agilitya ja tokoa, lenkkeilyyn löytyy metsiä ja kotona on jo valmiiksi koiria seurana. Valmiuksia löytyy kaikenlaisiin muihinkin virikkeisiin. Pidän aussien koosta ja rakenteesta. Olisi kiva tietää mihin rotuihin aussieita on risteytetty, ja millaisia koiria on tullut :)
aussieristeytys
Crumps
1
261
Vastaukset
- cao
Jos haluat harrastaa kannattaa hankkia puhdas paperikoira, ettei sitten kun harrastekärpänen puree niin menekkään sormi suuhun kun ei olekkaan koiralla papereita kun sinne palveluspuolelle haluaisi.
Eli katselet pentueita ja soittelet kasvattajille ja kerrot minkälaisen koiran haluat yms. kyllä asiantuntijat osaavat sinua neuvoa : D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259