Masennuslääkkeitä?

...

Miten saan masennuslääkkeitä ja toimivatko ne?Tuntuu ettei pää enää kestä tätä "yksinoloa" vaikka en yksin eläkkään mutta silti tästä puuttuu se elämänhalu mikä pitää elämässä kiinni.

5

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

reseptin lääkäriltä, jos hän katsoo aiheelliseksi niitä sinulle määrätä. Varaa aika psykiatrille, voit tehdä sen vaikka netitse, us.lääk.asemilla on tuo palvelu

• D325OH

Aivot tarvitsevat oikeita RAVINTEITA, TOIMIAKSEEN, EI MASENNUSLÄÄKKEITÄ! D3- vitamiinia runsaasti, Smega3 ja B- vitamiinia! Syö myös pähkinöitä ja siemeniä.

• 3456

Vitamiinit ovat hyväksi, KYLLÄ, mutta eivät auta enää tietyn pisteen jälkeen. Samaa mieltä olen siitä, että ensin puhumaan lääkärille/psykologille ja vasta sitten mikäli aiheelliseksi katsotaan ammattihenkilökunta tulee antamaan reseptilääkkeitä. Lääkkeet eivät ole vastaus, mutta helpottavat ehkä sen löytämistä tilanteen ollessa tarpeeksi paha. Mikä olen sanomaan kun itse olen myös tilanteessa, että ei ole enää mitään, mutta jos itse vielä tajuaa olevansa huonossa jamassa niin äkkiä soittamaan apua ennen kuin tilanne on karannut jo käsistä. Jaksamista!

• D325OH
        3456 kirjoitti:

Vitamiinit ovat hyväksi, KYLLÄ, mutta eivät auta enää tietyn pisteen jälkeen. Samaa mieltä olen siitä, että ensin puhumaan lääkärille/psykologille ja vasta sitten mikäli aiheelliseksi katsotaan ammattihenkilökunta tulee antamaan reseptilääkkeitä. Lääkkeet eivät ole vastaus, mutta helpottavat ehkä sen löytämistä tilanteen ollessa tarpeeksi paha. Mikä olen sanomaan kun itse olen myös tilanteessa, että ei ole enää mitään, mutta jos itse vielä tajuaa olevansa huonossa jamassa niin äkkiä soittamaan apua ennen kuin tilanne on karannut jo käsistä. Jaksamista!

Tiettyyn pisteeseen ei EDES tultaisi jos aivot saisivat JATKUVASTI RIITTÄVÄSTI oikeita ravinteita! Edes neuvolassa ei tiedetä miten paljon ravinteita ihminen tarvitsee, erityisesti raskausaikana! Ei yksi synteettinen vitamiininappi riitä äidin ja vauvan tarpeisiin. Todisteita on siitä että D- vitamiinin riittävä saanti 25µg/11kg, ehkäisee masennusta, ennenaikaisia synnytyksiä syöpää, diabetesta, astmaa jne. Voit mennä lukemaan lisää aiheesta www.tiede.fi/lääketiede ja terveys Tapaus D-vitamiini. VALITETTAVASTI lääketehtaat määräävät kaikkea ns. terveydenhuollossa, siksi vitamiineista ei saisi puhua, saatikka niitä ihmisille määrätä!

• Jonttuliini
        D325OH kirjoitti:

Tiettyyn pisteeseen ei EDES tultaisi jos aivot saisivat JATKUVASTI RIITTÄVÄSTI oikeita ravinteita! Edes neuvolassa ei tiedetä miten paljon ravinteita ihminen tarvitsee, erityisesti raskausaikana! Ei yksi synteettinen vitamiininappi riitä äidin ja vauvan tarpeisiin. Todisteita on siitä että D- vitamiinin riittävä saanti 25µg/11kg, ehkäisee masennusta, ennenaikaisia synnytyksiä syöpää, diabetesta, astmaa jne. Voit mennä lukemaan lisää aiheesta www.tiede.fi/lääketiede ja terveys Tapaus D-vitamiini. VALITETTAVASTI lääketehtaat määräävät kaikkea ns. terveydenhuollossa, siksi vitamiineista ei saisi puhua, saatikka niitä ihmisille määrätä!

Mitäs sitten tehdään jos se lapsi vaikka jää auton alle ja pitkän toipumisen ja masennuksen paskan yms.. keskellä pelkkä aurinko ja D-Vitamiini ei riitä... Kannattaa ottaa D-Vitamiini, Karnosiini, Kromi, B-Vitamiinit kaikki, Magnesium, E-Vitamiini ja kalaöljy.. Mutta jos elämä on ihaaan päin helvettiä ja kyse ei ole vitamiinin puutostilasta niin käänny lääkerin puoleen...Ei masennus ala tuosta vain ja ilman syytä,, esim elät hienosti jne... alat masentumaan niin hei HEI ei se nyt yksinään ole siitä kiinni että vitamiinit loppu...Puhut asiaa mutta huomioi ihmiset elämäntilanteet... Kaikkea voi tapahtua ja tunne-elämään vitamiinit ei auta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe