Mistä nuuskaa?

Jupe

Mistä saa nuuskaa? Kyllähän sitä jostakin grilleiltä yms paikoista saa tiskin alta ja laivalta tietenkin.

Mutta onko mahdollista tilata sitä esim postitse Ruotsista?

497

112329

Vastaukset

• tässä
      • Mr Vantaa

nuuskaa löytyy.ettan tykkiä ja pussia.

• jontte 88
        Mr Vantaa kirjoitti:

ottaisin heti jos sinulla vaan löytyy.???

• mvantaa
        jontte 88 kirjoitti:

röda lackettia tykkitavarana 45e torni pääkaupunkiseutu

• Nimetön
        mvantaa kirjoitti:

ottaisin ehdottomasti mutta asun itse itä-suomessa. saako sulta röda lackettia.? ajattelin jos vaikka voisit laittaa postissa mulle tänne.? makasani vaikka etukäteen sulle tilille.? tartteisin tosi kipeesti jotain nuuskaa. voi vittu sanon minä näistä suomen tupakkalaki jutuista.!!!

• fddgfdfgdg
        Mr Vantaa kirjoitti:

Tykit on homoille! Leivo käsin

• EyesTool
        mvantaa kirjoitti:

Myytkö vielä rödaa tohon 45€ hintaan?

• inhoan tupakkaa

Inhoan yli kaiken tupakkaa ja nuuskaa. Hyi helvetti, että pitää olla päästään vialla sellaisten, jotka sortuu työntämään lasinsirumoskaa naamariinsa.
        Voin todella pahoin, kun näen nuuskaajan.
        Eikö teillä ole aivoja, minulla on ja en tupakoi.
        Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.

• nuuskaa

mailia jos löytyy pokerstar.jv@gmail.com

• nukkeriman
        inhoan tupakkaa kirjoitti:

Inhoan yli kaiken tupakkaa ja nuuskaa. Hyi helvetti, että pitää olla päästään vialla sellaisten, jotka sortuu työntämään lasinsirumoskaa naamariinsa.
        Minä pureskelen heinää tai horsman pillikkeitä. Sisu karkkia imeskelen, mutta paskaa en suostu suuhuni laittamaan, siitä voitte olla vuoren varmoja.

Haista sinä mursu paska!

• noppeli88

Ketään ei kiinnosta sun avautumises täällä saatanan pelle!

• -.-

Ei siinä mitään lasinsiruja oo.

• wtf.

nuuskas ei TODELLAKAAN oo lasinasiruja, että mieti hetki ennen ku tuut tänne saarnaamaan saatanan kettutyttöhomo!

• Tuusula :)
        Mr Vantaa kirjoitti:

Onko sulla siis nuuskaa?No jos on niin paljon kiekko?Ja tulisitko keravan asemalle.. myymään...

• Make Nukanen

Vuodesta -82 käyttänyt olisi vailla tornia, ei neitipusseja, mustaa kultaa. Lahden alueelta....

marko.merilainen(at)gmail.com

• vituttaa tommoset

vittuako tuut arvostelee mee sinä vittu syömää sitä kanin ruokaa vitun neiti.... tänne tarvii tulla arvostelee muita jotka polttaa ja käyttää löysää... ja siinä ei oo muuten lasinsiruja... sinulla ei oo aivoja.wnb lääkäri

• quenivet
        jontte 88 kirjoitti:

millainen maili osoite?

• MrItäsuomi

Nuuskaa löytyy Itä-Suomesta, 40€ torni Generalii, sekä tykki että pussi.

• tonnik22222
        MrItäsuomi kirjoitti:

moi,asun helsingissä ois nuuska tarvetta jos löytyy niin vastaa toni_lautiainen@hotmail.com

• nööli
        MrItäsuomi kirjoitti:

careliasun@luukku.com
        Asun Lappeenrannassa

• MJ
        MrItäsuomi kirjoitti:

Onko sinulla nuuskaa myytävänä? Ostaisin heti sinulta?
        T:MJ
        vastaa mjaaskelainenenator@gmail.com

• ojfodjoisjgoijidjsåq

Jää tulliin noi nuuskat!!!

• juupelishh
        mvantaa kirjoitti:

jos löytyy nuuskaa pistäs mailii snookie@luukku.com ja jos voit tuoda pasilaan!

• jepulisshh
        MrItäsuomi kirjoitti:

jos löytyy nuuskaa pistäs mailii snookie@luukku.com

• MOTOR80

OSTAN NUUSKAA PORIN SEUDULTA! ILMOITTAKAA HETI JOS LÖYTYY OSOITTEESEEN colt1980@wippies.fi

• ?
        MrItäsuomi kirjoitti:

onko kaikki tavara myyty jo?

• tonikssa
        MrItäsuomi kirjoitti:

jos nuuska löytyy vielä niin laita viesti toni_lautiainen@hotmail.com

• asdsd

idiootti vitut nuuskas mitää lasia oo ootko retu tynnyris kasvanu?

• Erkk1R
        MrItäsuomi kirjoitti:

moro. generalin pussi tornia oltas vailla jos löytyy ni ilmotelkee ryynanen.erkki@suomi24.fi

• nuuskamuikkunnen
        MrItäsuomi kirjoitti:

oisko kenelläkään vielä myydä nuuskaa ei pusseja vaan löysää ei väliä merkillä yhteyttä samuel.laakko@mymail.fi

• joniks
        ? kirjoitti:

onko kaikki tavara myyty jo?

Moro,
        Olis kolme tornia a`50€. Hki.

• toinen
      • Falchi

Paitsi että postimyynnin kautta ostettu nuuska on kielletty. Jos tulli huomaa paketin niin se takavarikoidaan. Nuuskaa saa ainoastaan tuoda henk.koht ulkomailta.

• -E-
        Falchi kirjoitti:

Paitsi että postimyynnin kautta ostettu nuuska on kielletty. Jos tulli huomaa paketin niin se takavarikoidaan. Nuuskaa saa ainoastaan tuoda henk.koht ulkomailta.

Postimyynnin kautta tilattu nuuska ei ole laitonta. Laki tuli voimaan joskus viime vuonna muistaakseni. Miten nuuska muuten valmistetaan kun siitä tulee niin tiivistä vaikka tupakasta se tehdään.

• SvenskKvalitet!
        Falchi kirjoitti:

Nuuska on EU maissa elintarvike, paitsi Ruotsissa, missä on tupakkatuote.
        Elintarviketuonnin määräyksiä kannattaa siis katsoa...
        **Ettan**, ainoa ruotsalainen laatutuote!

• niin niin
        Falchi kirjoitti:

"Lain mukaan nuuskaa ei saa myydä Suomessa, mutta sitä voi tilata esimerkiksi ruotsalaisista nettikaupoista omaan käyttöön.

Tulli ei puutu Suomeen postipaketteina tuleviin nuuskatilauksiin, jos niiden valmistevero on maksettu. Tullin rikostorjunnan tiedustelupäällikkö Sami Rakshitin mukaan yhdelle henkilölle saattaa tulla useita nuuskalähetyksiä viikossa.

Nuuskan myynti kiellettiin Ahvenanmaalle rekisteröidyillä laivoilla vuonna 2006. Tupakkalain uudistusta pohtinut työryhmä ehdotti viime vuoden lopulla nuuskalle täyskieltoa Suomessa."

• sadsa
        Falchi kirjoitti:

i like turtles

• jamppa

mulle vaan mailia jos on tarvetta ;) s1man@mbnet.fi

• sieltä löytyy

helsingissä. hämeentien varrelta cafe ice-elintarvikekiskalta. sieltä löytyy ettanit(löss ja pussi, generalit(wight, lössja norm.pussi) ja välillä muutakin. mutta myyjävaan ja ainoastaan sellanen kaapin kokonen kaljupää. heittää hyvää läppää :D just rento..

• yks tsiksi

millon kaapin kokonen kaljupää on paikalla cafe icessa?

• göllimiäs

Eli myydäänkö cafe icessa vielä? Onko joku tietty myyjä/myyjät jotka myy? Myykö kaikille vai katsooko ikääs tms.? Pakko olis saada jostain.. :D

• James

on muuten kevyesti kallista icessä olikohan 6-7e purnukka :o

• hake01
        James kirjoitti:

on muuten kevyesti kallista icessä olikohan 6-7e purnukka :o

cafe ice 6.5€ purkki.

• Snusse

Täältä snussea hintaan 35Eur torni (10 prk )pääkapunkiseudulla. Generalia pussi sekä irto.
      Muitakin merkkejä voi kysellä...
      Tavara viedään käsistä...

snusse123@luukku.com

• qwes

Kellään tietoa Tampereen paikoista, mistä saa?

• Snusse

kandee kysellä...
        snusse123@luukku.com

• biitmaister

Ketä tarvii PK-seudulta irtokäinää??! Pari tornii jäljellä. 35e/torni. rockstar(ät)luukku.com

• UUS PAIKKA

nyt on löytyny sörkästä uus kioski (cafe icen lisäksi) mistä nuuskaa saa ostettua ! ainakin 5 eri merkkiä hintaan 4,5 - 5 € kiekko. Kioskin nimi on piparminttu ja vaasankadulla sijaitsee ;)

• jokin raja hei.. :D

voisitko poistaa tämän viestin kiitos! :)

• Löss

Joo Sörnäisten Piparmintussa on hinnat noussut. Ettanin kiekko löysää / Pussia maksaa 6e ja Skruffin löysä / pussi maksaa 7.60e

• inutintintin

Röda lacket-löss, Göteborg-pussi/löss, Ettan-pussi/löss, General-pussi norm/pussi white, Gustavus-pussi original/pussi classic/löss, Granit-pussi, Grov-löss, Metropol-pussi lakritsi, MoCCa-pussi mandariini, anis, minttu.. 5e/purkki kaikki muut, paitsi Gustavukset 4,5e/purkki. jos kiinostaa niin viestiä sähköpostiin, niin infoon enemmän :) inutin@netti.fi ... Helsingin kalliosta nämä ja Rödaahan ei saa edes laivoilta ;)

• inutintintin

..niin ja siis varastoa löytyy melkein rajattomasti ja hyvät päiväykset :) kohta taas shoppailemaan stocholmiin :P

• Jenkkifutari

Minä olisin tosi kiinnostunut ostamaan, itsekkin asun Helsingissä, sörnäisissä. Kai sinulla on vielä myynnissä? ostan samantien.

• inutin
        Jenkkifutari kirjoitti:

Minä olisin tosi kiinnostunut ostamaan, itsekkin asun Helsingissä, sörnäisissä. Kai sinulla on vielä myynnissä? ostan samantien.

jutellaan s-postin kautta. inutin@netti.fi

• nuuskamuikku

Oisko sulla vielä nuuskaa jos vaik ostais tornin tai kaks? pistä vaikka mailiin informaatioo

• päin

sjoelta... ???

• Gibber

Mulla olis muutama torni Offroadia josta voisin luopua kohtuu korvausta vastaa, eli 30e/torni. Purkit hesassa, mutta voisin postittaakin.

-gibber-
        mr.gibber (at) gmail.com

• ???
        Gibber kirjoitti:

Mulla olis muutama torni Offroadia josta voisin luopua kohtuu korvausta vastaa, eli 30e/torni. Purkit hesassa, mutta voisin postittaakin.

-gibber-
        mr.gibber (at) gmail.com

Onko tuo offroad minkälaista nuuskaa?

• make
        ??? kirjoitti:

Onko tuo offroad minkälaista nuuskaa?

Samaa shittii ku muutkin, ja peltipurkis mikä on jees.

• hörsselihuuli

Käytiin fredien kanssa piparmintus... Valikoima on aika iso (muihin kiskoihin verrattuna). Siel oli genut, ettanit, rapé, röda, skruff(stark), nick & johnny, catch, LD ja muuta kaikkee :D se yks tyttö luetteli niiden valikoimaa, ni johan meni pää pyörälle! kantsii tsekkaa.. se on siin kustaankadun kulmas. Sörkän asemalt about 100m :P

• tietääkö kuka

Mistä muualta saa stadissa nuuskaa, tietääkö kuka?

• ----
        tietääkö kuka kirjoitti:

Mistä muualta saa stadissa nuuskaa, tietääkö kuka?

clobberssista, sörkasta

• jerryperry

nuuksaa saa helsingin sörkassa sijaitsevasta elintarvikekioskista piparmintusta. Kiekot maksaa 5-6 euroo. sieltä mä ainaki nuuskani hankin. :)

• jerryperry

Multa voi ostaa löysää- sekä pussinuuskaa postitse, asun Helsingissä. Kysy vaa merkkii nii hankin sitä. Jos kiinnostaa nii ottakaa vaa yhteyttä mun sähköpostii. Voidaan käydä läpi myyntitapoja yms. sit enemmän sähköpostitse, tai mesettäen.

Jos muhun yhteyttä otat nii ihan varmasti nuuskasi saat.

Jerry-perry@hotmail.com

• m0lski

Jos haluat tuoretta ja hyvää nuuskaa ota yhteys minuun. Minulla on kaikkia "tunnettuja" nuuskia saatavilla seuraavia merkkejä: Ettan, General, Skruf, Göteborg, Catch, Knox, ja joitakin muita. Otahan yhteyttä niin nuuskasi saat! meseni on: m0lski@hotmail.com lisää minut niin puhutaan tarkemmin asiasta.

• m0lski

EN MYY ENÄÄ!!!!!!!!

• m0lski

Myyn kaikkia nuuska merkkejä Ettanista Knoxiin jos haluat hyvää/halpaa nuuskaa niin otahan yhteyttä. Lisää vaikka meseen niin puhutaan asiasta.

• maketin

mun mese on ma-keee@hotmail.com lisää

• nuuskaa myynnissa halvalla!!!!
        maketin kirjoitti:

mun mese on ma-keee@hotmail.com lisää

mulla ois nuuskaa myynnissa halvalla 30egee sinko,ite oon lopettelemassa ja pitäs päässä eroon..nuuska on ettanin tykkinuuskaa ja sitä löytyy 10sinkoa,muutama sinko löytyy myös ettanin pussinuuskaa jos olet kiinnostunut niin anna mailiosotteesi tai joku yhteystietosi niin sovitaan yksityiskohdista...

• SK2008
        nuuskaa myynnissa halvalla!!!! kirjoitti:

mulla ois nuuskaa myynnissa halvalla 30egee sinko,ite oon lopettelemassa ja pitäs päässä eroon..nuuska on ettanin tykkinuuskaa ja sitä löytyy 10sinkoa,muutama sinko löytyy myös ettanin pussinuuskaa jos olet kiinnostunut niin anna mailiosotteesi tai joku yhteystietosi niin sovitaan yksityiskohdista...

Terve,

Luin tuon viestisi nuuskan myynnistä. Itellä on omat varastot loppu ja hiihtoreissu tulossa, jota ilman ettania ei voi tehdä. Voisin ostaa pari-kolme sinkoa tuohon 30 e/sinko hintaan tai miten vain sovitaan. Voin hakea autolla Helsingin kaupungin alueelta tai tämänkin voi sopia erikseen. sampokettunen@hotmail.com

• ttkh
        SK2008 kirjoitti:

Terve,

Luin tuon viestisi nuuskan myynnistä. Itellä on omat varastot loppu ja hiihtoreissu tulossa, jota ilman ettania ei voi tehdä. Voisin ostaa pari-kolme sinkoa tuohon 30 e/sinko hintaan tai miten vain sovitaan. Voin hakea autolla Helsingin kaupungin alueelta tai tämänkin voi sopia erikseen. sampokettunen@hotmail.com

Eli olin tossa laivalla päiväristeilyllä turusta.
        Myivät nuuskaa aamulla 1h ajan kun laiva oli parkeerannut ruotsiin. Nuuskaa saa tuoda 12 tornia henkilö. ja hinta vaihteli merkeittäin 20-25€ torni.

• snusser
        ttkh kirjoitti:

Eli olin tossa laivalla päiväristeilyllä turusta.
        Myivät nuuskaa aamulla 1h ajan kun laiva oli parkeerannut ruotsiin. Nuuskaa saa tuoda 12 tornia henkilö. ja hinta vaihteli merkeittäin 20-25€ torni.

Jos joku voisi myydä pötkön tai pari kohtuullisella hinnalla. Ilmotelkaa tonne:

snusser@luukku.com

• Jos sulla löytyy pussi nuuskaa, laitappa viestii mac-one@suomi24.fi

• m0lski

EN MYY ENÄÄ NUUSKAA!

• Hynninen

laittakaa mailia jos myytte pk-seudulla

• random.
        mac-one kirjoitti:

Jos sulla löytyy pussi nuuskaa, laitappa viestii mac-one@suomi24.fi

On se järkee käyttää nuuskaa:) Mitä hyötyy siitä teille on?

• Jaahas123
        mac-one kirjoitti:

Jos sulla löytyy pussi nuuskaa, laitappa viestii mac-one@suomi24.fi

Myynnissä pari tornia ettanin pussia. Menee vanhaks 2.3.2009. Laita viestiä samppa.04@gmail.com

• corvalan
        Hynninen kirjoitti:

laittakaa mailia jos myytte pk-seudulla

moi,näin ilmoituksesi netissä.Jos vielä nuuska kiinnostaa niin paa privaa snusse09@gmail.com

• Homekorvien kuningas

Hemmetin nuuskamuikkuset

• general38

Generalia 5 tornia (LÖS) myytävänä.maanantaina saa hakea.vantaa

• Nimetön

Tässä osoite rev600sdix@suomi24.fi

• NUUSKAAA
        Nimetön kirjoitti:

OSTAN NUUSKAA PK SEUDULTA! ILMOITTAKAA HETI JOS LÖYTYY OSOITTEESEEN mehmet69@luukku.com

• serppu
        Nimetön kirjoitti:

jos joltain löytys pussii ni ostasin vaik reilumminki pk-seudulta sarmelioon@hotmail.com

• on.
        serppu kirjoitti:

jos joltain löytys pussii ni ostasin vaik reilumminki pk-seudulta sarmelioon@hotmail.com

ylimääräisenä yxi torni lössiä.Tampereella.

• asdasdgffdadsf
        on. kirjoitti:

ylimääräisenä yxi torni lössiä.Tampereella.

Tiedättekö mistä sais Seinäjoelta nuuskaa ?

• Lysyy

ostan nuuskaa, pussi & lös, 35e torni. myös pienempiä eriä

• Nimetön
        Lysyy kirjoitti:

ostan nuuskaa, pussi & lös, 35e torni. myös pienempiä eriä

Moikka!
        Oletko vielä kiinnostunut nuuskasta?
        Minulta löytyy 6 stobea LÖS iä.
        Tuli moka hankinnassa, käytän itse ainoastaan
        pussitettua tavaraa.

JK

• Nimimerkki
        Nimetön kirjoitti:

Moikka!
        Oletko vielä kiinnostunut nuuskasta?
        Minulta löytyy 6 stobea LÖS iä.
        Tuli moka hankinnassa, käytän itse ainoastaan
        pussitettua tavaraa.

JK

moi
        mitä nuuskaa sulta löytyy?
        oisin kiinnostunu ostamaan.
        ile_90@suomi24.fi

• Karjala321

Myydään ettanin löysää pääkaupunkiseudulla Tiksin lähellä jos joku tunnistaa. 35€ torni Ettanin löysää pistäkää messua Karjala321@luukku.com

• mvmvmv

Nuuskaa Espoosta. Ettania pussina ja irtona!
      Tiedustele ettan83@gmail.com

• hiykf

Riippuva sisennys Wordissa näppää Ctrl T kaksi kertaa tai siirrä hiirellä viivaimen vasemmalta puolelta alimmainen osoitin (riippuva sisennys) C2:een. Kumoa toiminto nappaamalla Vaihto Ctrl T kaksi kertaa tai siirrä hiirellä sisennysosoitin C0:aan Sisennysnäppäimenä toimii sarkainnäppäin

Normaali sisennys Silloin kun et käytä sivuotsikoita, nappaa Ctrl M tai napsauta kaksi kertaa Suurenna sisennystä – painiketta ja kumoa toiminto Vaihto Ctrl M tai pienennä sisennystä – painikkeesta.

Kappalejako Kun haluat kappalejaon, paina Enter-näppäintä kaksi kertaa. Vaihto Enter vaihtavat rivin ilman kappalejakomerkkejä ja pystyt tekstiä muokkaamaan.

Kun poistat kappalejaon vie kohdistin sen tekstin alkuun, jonka edeltä poistat kappalejaon ja paina askelpalautinta. Edellisen kappaleen lopussa voit painaa Del-näppäintä, kunnes teksti on siirtynyt haluamaasi kohtaan.

Näytä toiminnot Näytä/Piilota-painike = uusi kappale, nuoli = sarkain ja piste välilyönti.

Harjoitus Kirjoita otsikot C0:sta, teksti C2:sta ja tee kappalejaot kolmen rivin välein

• ÖWNER

Karjala   Anttu Hölttä saattaa ryöstää Turussa Arjolta rahaa.älykäs tyttö karjalasta säästää rahaa ja suklaata.Tuula Tuusulasta saa juhlassa ruusuja ja suklaata.

Rauhala   Hattulassa jörö Tuula Hölttä laulaa haukkaa laulua. Tuusulassa kadulta kuuluu jyrähdys, huudahdus ja laukaus. Rauhalassa hauras lautasylys syttyy takassa syksyllä

Saksa   Sähkötyö kuluttaa Arttu Hakalalta rahat sahalla. syyskalusto alkaa Saksassa ja työtakka suututtaa. Karhu laukkaa ja rattaat rullaa radalla syyssäässä.

Turku   Turussa Tarjal Hölttö laulaa hauskaa laulua kadulla. Arttu Takala sytyttää kajuutassa takkaa syksyllä. Anja sutkauttaa tulta ja lyhty katkuaa kajuuutassa.

• Joku

Jokaisen on osattava kirjoittaa pöytäkirjoja ja pöytäkirjanotteita. Kokous valitsee puheenjohtajan, pöytäkirjanpitäjän eli sihteerin, yleensä kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja kaksi äänenlaskijaa. Osakeyhtiölain mukaan riittää yksikin pöytäkirjatarkastaja. Valinnat kirjoitetaan pöytäkirjan asiakohtaan kokouksen toimihenkilöiden valinta. usein hallitus valitsee puheenjohtajan ja sihteerin hallituksen toimikauden alussa. Tällöin läsnäolijoiden luetteloon merkitään aina puheenjohtajan nimi ensimmäiseksi ja sihteerin nimi viimeiseksi. Osanottajaluettelo voidaan ottaa myös pöytäkirjan liitteeksi.

• KOVIZ
        Joku kirjoitti:

Jokaisen on osattava kirjoittaa pöytäkirjoja ja pöytäkirjanotteita. Kokous valitsee puheenjohtajan, pöytäkirjanpitäjän eli sihteerin, yleensä kaksi pöytäkirjantarkistajaa ja kaksi äänenlaskijaa. Osakeyhtiölain mukaan riittää yksikin pöytäkirjatarkastaja. Valinnat kirjoitetaan pöytäkirjan asiakohtaan kokouksen toimihenkilöiden valinta. usein hallitus valitsee puheenjohtajan ja sihteerin hallituksen toimikauden alussa. Tällöin läsnäolijoiden luetteloon merkitään aina puheenjohtajan nimi ensimmäiseksi ja sihteerin nimi viimeiseksi. Osanottajaluettelo voidaan ottaa myös pöytäkirjan liitteeksi.

Poissaolijat merkitään pöytäkirjaan, jos tieto helpottaa kokouspalkkioiden maksajaa tai seurataan seuraavia toimikausia ja valintoja varten, ketkä eivät käy kokouksissa. kustakin asiasta sihteeri kirjoittaa oman pykälänsä eli numerokohtansa, kussakin pykälässä asiat ryhmitellään kappaleiksi. Päätöspöytäkirjaan sihteeri kirjoittaa äänestykset, vaalit ja päätökset. Selostuspöytäkirjaan sihteeri kirjoittaa asiasta lyhyt esittelyn, päätösehdotukset, äänestykset, vaalit ja lopuksi päätös. tällöin päätös kirjoitetaan omaan kappaleeseen

• srghdetuser
        Joku kirjoitti:

Yleinen tapa on, että pöytäkirjan allekirjoittavat puheenjohtaja ja sihteeri, vaikka sekä osakeyhtiö- että yhdistyslain mukaan kokouksen pöytäkirjan allekirjoittajaksi riittää puheenjohtajan allekirjoitus. Yhdistyslain mukaan pöytäkirja on kahden kokouksessa sitä varten valitun henkilön tarkastettavana tai yhdistyksen itsensä hyväksyttävä. Jos tarkastus tapahtuu eri ajankohtana kuin pöytäkirjan kirjoitus, lausunto päivätään.

• NUUSKAA

Jos joltain löytyy ettanin löysää torni tai pari, niin OSTAN. Helsingissä majailen siis. Pistäkää viestii dbtomidb@hotmail.com

• löysää

löysää ja pussia helsingissä hyvä satsi halvalla...

• Löytyy
        löysää kirjoitti:

Paljo sul ois löysää generalia ja paljo pyytäisit?

• generalia
        Löytyy kirjoitti:

Paljo sul ois löysää generalia ja paljo pyytäisit?

on sitä tossa 5 tornia... laita meiliä byllinen[at]netti.fi niin jatketaan siellä..

• Äijä
        löysää kirjoitti:

Mites onnistus osto?

• hupiukko
        Äijä kirjoitti:

Mites onnistus osto?

silloin tällöin ettania tai generalia pk-seudulla. tykkiä/pussia. snusman@luukku.com

• JJJJ6
        hupiukko kirjoitti:

silloin tällöin ettania tai generalia pk-seudulla. tykkiä/pussia. snusman@luukku.com

Jos joku pystyisi myymään tänne Raumalle päin pussinuskaa niin täällä ois kiinnostunut.

Mailia johanjohanjohan@suomi24.fi

• okemo
        JJJJ6 kirjoitti:

Jos joku pystyisi myymään tänne Raumalle päin pussinuskaa niin täällä ois kiinnostunut.

Mailia johanjohanjohan@suomi24.fi

joo tota helsinkiin päin nuuskaa mahdollisesti ostaisin tornin tai kaksi , pussinuuskaa.
        yhteyttä! qwerty23@luukku.com

• Majaniemi80
        löysää kirjoitti:

Moro

Löytyykö Generalin pussia? Voin ostaa..

majaniemi@gmail.com

• Luubor
        Äijä kirjoitti:

Mites onnistus osto?

grovin portionia ja ettanin lös, tarjotkaa Lu5su@hotmail.com .

• vastamuuttanut

Mistä munkkiniemestä nuuskaa? Tai sitten ihan muualtakin Helsingistä?

matsudo@luukku.com

• löytyy ainakin

Kotkan seudulta. Pusseja ja irtonuuskaa.

• Nusser
        löytyy ainakin kirjoitti:

Kotkan seudulta. Pusseja ja irtonuuskaa.

Mistäpäin kotkaa?

• grov
        Nusser kirjoitti:

Mistäpäin kotkaa?

löytyy 10 rullaa , olen itse lopettanut
        hinta 45e/kpl rahti

• juntta
        grov kirjoitti:

hinta 45e/kpl rahti

missäköhän päin ois myynnis, aattelin et jos tulis hakee?

• tvåan
        grov kirjoitti:

hinta 45e/kpl rahti

annoin jo pois ne 10

• corvalan
        juntta kirjoitti:

missäköhän päin ois myynnis, aattelin et jos tulis hakee?

Helsingiissä (itä) löytyis,jos kiinnostaapi ettan general laita privaa snusse09@gmail.com

• khonjhaidee
        tvåan kirjoitti:

annoin jo pois ne 10

Juu täältä löytyisi pari tornia generallia irtoa.

khonjhaidee@gmail.com

• natte
        khonjhaidee kirjoitti:

Juu täältä löytyisi pari tornia generallia irtoa.

khonjhaidee@gmail.com

päin tavara sijaitsee ?

• khonjhaidee
        natte kirjoitti:

päin tavara sijaitsee ?

Kuopios, onnistuu postiennakolla

• Natte70

Jos tietoa Helsingin myyntimestoista, niin tänne kanssa infoa mutteri32@gmail.com

• nuuskaa____
        khonjhaidee kirjoitti:

Kuopios, onnistuu postiennakolla

Tossa olis aika paljon ylimäärästä multaa(ettania lös ja pussi) tuoretta. 40e torni, haluun noista eroon.

byllinen@netti.fi    

• markus
        Natte70 kirjoitti:

Jos tietoa Helsingin myyntimestoista, niin tänne kanssa infoa mutteri32@gmail.com

Vantaalla olisi general lösiä kolme tornia.Tasan huntilla lähtee. markus35@city.fi

• Halpa.
        markus kirjoitti:

Vantaalla olisi general lösiä kolme tornia.Tasan huntilla lähtee. markus35@city.fi

Lisätkää vaik mesee tai pistäkää sähköpostii. x_-_treme_@hotmail.com

• portion10

Pystykö myymään postiennakolla? turun lähellä asun. sähköpostia?

• snusman
        Natte70 kirjoitti:

täälä löytyisi nuuskaa jos jotain kiinnostaa ja tarjota saa jos hinta on kohdillaan niin myyn tai voin vaikka lähettää, asun itse vantaalla. jos kiinnostaa laittakaa sähköpostia christian.riedmann@gmail.com

• o__________________________0
        snusman kirjoitti:

täälä löytyisi nuuskaa jos jotain kiinnostaa ja tarjota saa jos hinta on kohdillaan niin myyn tai voin vaikka lähettää, asun itse vantaalla. jos kiinnostaa laittakaa sähköpostia christian.riedmann@gmail.com

Millasta nuuskaa? Mikä hintaluokka per sinko?

• make

Pussikenraalia olisi torni tarjolla.Pk-seutu.35 eeroa.Marcus1@luukku.com

• Äijä

Tere, Plajonko pitää ostaa kerralla ja mikä hinta per torni. 35-45€ Olisi oikeasti tarvetta parin päivän sisällä tai meikäläisellä alkaa ankea viikko.

• snusse
        Äijä kirjoitti:

Tere, Plajonko pitää ostaa kerralla ja mikä hinta per torni. 35-45€ Olisi oikeasti tarvetta parin päivän sisällä tai meikäläisellä alkaa ankea viikko.

löytyis jokunen torni 37 kpl,snusse09@gmail.com

• lawats
        make kirjoitti:

Pussikenraalia olisi torni tarjolla.Pk-seutu.35 eeroa.Marcus1@luukku.com

olisi tilattavissa torneittain ettan pussi/lös. juha10@welho.com

• kolikko32
        lawats kirjoitti:

olisi tilattavissa torneittain ettan pussi/lös. juha10@welho.com

Jos pääkaupunkiseudulta löytyy tornia (pussia, mieluiten ettan, mutta myös general) niin voin käydä hakemassa pois jos hinta on kohillaan. Ota yhteyttä janisd111@luukku.com

• Poliisi.

Me poliisissa seuraamme tätä palstaa. Jo 12 myyjää on sakotettu.

• snusse
        snusse kirjoitti:

löytyis jokunen torni 37 kpl,snusse09@gmail.com

ei ole enää

• JJohtaja
        Poliisi. kirjoitti:

Me poliisissa seuraamme tätä palstaa. Jo 12 myyjää on sakotettu.

herranjumala mikä poliisivaltio tää suomi o. ei saa mitään tehdä..jne.
        eikö teillä oikeesti oo muuta tekemistä?? =D

• pussi nuuskaa
        JJohtaja kirjoitti:

herranjumala mikä poliisivaltio tää suomi o. ei saa mitään tehdä..jne.
        eikö teillä oikeesti oo muuta tekemistä?? =D

olisko jollain turun seudulla myynnissä?

maxiss69@gmail.com

• lössiä sit
        pussi nuuskaa kirjoitti:

olisko jollain turun seudulla myynnissä?

maxiss69@gmail.com

tampereen seudulla jos jostain sais 30-35e torni tai tietääkö kukaan mitään kioskia tampereellla päin? oon kuullu että pispalan olut tai viini kaupassa myydään halvalla lössii tai pussii jos tiiät jonkun paikan niin ilmottele tähän keskusteluun!

• ------------------------
        lössiä sit kirjoitti:

tampereen seudulla jos jostain sais 30-35e torni tai tietääkö kukaan mitään kioskia tampereellla päin? oon kuullu että pispalan olut tai viini kaupassa myydään halvalla lössii tai pussii jos tiiät jonkun paikan niin ilmottele tähän keskusteluun!

oon kuullu että manse kebabissa myydään, ja sitte rautatieaseman kebabissa

• Nuuskamuikkunen31
        ------------------------ kirjoitti:

oon kuullu että manse kebabissa myydään, ja sitte rautatieaseman kebabissa

Mistä Helsingissä saa nykyään nuuskaa? Myydäänkö siellä Vaasankadun paikassa vielä? Kuulin jotain huhua biljardisalista Kalliossa, mutta en löytäny sitä. Cafe Icessa ei enää ollut...

• tykkikamaa
        Nuuskamuikkunen31 kirjoitti:

Mistä Helsingissä saa nykyään nuuskaa? Myydäänkö siellä Vaasankadun paikassa vielä? Kuulin jotain huhua biljardisalista Kalliossa, mutta en löytäny sitä. Cafe Icessa ei enää ollut...

irtotavara pääsi loppumaan, missä on myynnissä itä-helsingissä? Tietoa tai tarjousta: simo.kuva@gmail.com

• snuussi
        tykkikamaa kirjoitti:

irtotavara pääsi loppumaan, missä on myynnissä itä-helsingissä? Tietoa tai tarjousta: simo.kuva@gmail.com

Mulla olisi 2 pötköä irtona, asun hesassa. Tarjoa!

• yonritari

Iski himo nuuskaan (pussi) että mistäköhän mahtaisi löytyä joku kiska tai vastaavaa joka myisi. Laittakaa sähköpostilla ettei tuo poliisi saa mitää vihjeitä. Mielellään Helsingistä tai Espoosta mutta Vantaakin käy. S-posti: yonritari@gmail.com

• Ross24

Ostan nuuskaa pusseissa mieluiten postikäy hyvin

• Ross24

Ostan nuuskaa mieluiten pusseissa posti käy

Ross24@luukku.com

• j
        Ross24 kirjoitti:

Ostan nuuskaa mieluiten pusseissa posti käy

Ross24@luukku.com

ettanin irtoa ylimääräsenä jampsu1(at)gmail.com

• Rönkelö
        j kirjoitti:

ettanin irtoa ylimääräsenä jampsu1(at)gmail.com

Eli nuuskaa olisin vailla tampereella. Maksan käteisellä ja tulen hakemaan.
        Mieluiten ettan lös, mutta kaikki käy. email: takalasse@gmail.com

• eihajuakaan
      • ...

Jees eli pari tornia pussia stadin seudulta ostaisin. Mielellään eetua, Skruffikin käy.

Keltamustat@hotmail.com

• pummiboy
        ... kirjoitti:

Jees eli pari tornia pussia stadin seudulta ostaisin. Mielellään eetua, Skruffikin käy.

Keltamustat@hotmail.com

Miksi et tilaa itte nuuskias, tossahan annettiin linkki mistä tilata.

• nimeto
        pummiboy kirjoitti:

Miksi et tilaa itte nuuskias, tossahan annettiin linkki mistä tilata.

miksi se näyttää järjetöntä hintaa ku menee tilauksee?

• pummiboy
        nimeto kirjoitti:

miksi se näyttää järjetöntä hintaa ku menee tilauksee?

10€/rasia eihän toi nyt paljon ole kun sitä vaan saa.

• markus--35
        pummiboy kirjoitti:

10€/rasia eihän toi nyt paljon ole kun sitä vaan saa.

Ettania pussi - ja irtokamana tarjolla pk-seudulla. markus35@city.fi

• markus--35
        markus--35 kirjoitti:

Ettania pussi - ja irtokamana tarjolla pk-seudulla. markus35@city.fi

Ei ole enää!

• nuuskaa

mailia jos löytyy.. kymenlaakso/eteläkarjala pokerstar.jv@gmail.com

• seudulta?

Löytyykö pussinuuskaa tampereen seudulta tai sitten postilla kauempaa? laihoam@gmail.com

• nuuskaa haluava

Oisko kellään myytävänä nuuskaa hesassa tai uusia paikkoja joissa myisivät. Ei jaksais lähtee kauemmas ettimään.

• nuuskaa haluava
        nuuskaa haluava kirjoitti:

Oisko kellään myytävänä nuuskaa hesassa tai uusia paikkoja joissa myisivät. Ei jaksais lähtee kauemmas ettimään.

Niin ja mun sähköpostiosote on markus_8989@luukku.com. älkää laittako mitään tänne nähtäväks.:)

• tampereen seudulta tarvitaan nuuskaaa mikä vaan käy...

sähköposti:rammstein.sa@gmail.com

• j
        sumu_1 kirjoitti:

tampereen seudulta tarvitaan nuuskaaa mikä vaan käy...

sähköposti:rammstein.sa@gmail.com

jos on tarvetta niin tiedustelut mailina: jampsu1 (at) gmail.com

• chibears

Olisko kenelläkään myydä paria purkkia pussinuuskaa Lohja-Espoo akselilla? Tai onko täällä mitään kioskia missä myydään? Kauheet nikkikset!!!

chibears76@gmail.com

• nuuskis3

Joo eli tarvitsisin kiekon ettanin löysää.Löytyiskö keltää ja että vois sitte postiennakolla maksaa?

tiedusteluja Petteri.suonio@gmail.com

• gary5534545

Pussinuuskaa Helsingin seudulta? Tietoja saa laittaa:
      hulabooger at mail . com

• antti m

eli viestiä osoitteeseen suomiana@hotmail.com..

• deppis
        antti m kirjoitti:

eli viestiä osoitteeseen suomiana@hotmail.com..

Itelle jäi laivareissulta vähä ylimäärästä ETTANIN PUSSIA. Espoon keskuksesta voi tulla noutamaan. Tiedustelut -> jamadeppis@gmail.com

• tarvitse!(======(=

Olisko rovaniemel päin kellää ?

• lösse

Löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!

• entarvitseitse
        lösse kirjoitti:

Löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!

Mulla ois ettan irtoa. Kolmen tornin paketti. Joensuu -Uimaharju akselilla. Löytyykö tarvetta?

• nuuuzka
        lösse kirjoitti:

lösse onko vielä noita nuuskia? Ilmottele nitroxidex@luukku.com ja muutenkin ostetaan Satakunnasta nuuskaa

• marcus35
        nuuuzka kirjoitti:

lösse onko vielä noita nuuskia? Ilmottele nitroxidex@luukku.com ja muutenkin ostetaan Satakunnasta nuuskaa

Myynnissä generalin white portionoa Vantaalla.
        marcus1@luukku.com

• savupiippu
        marcus35 kirjoitti:

Myynnissä generalin white portionoa Vantaalla.
        marcus1@luukku.com

General lösiä 2 tornia myytävänä, 40 euroa torni. Hesasta.

• dån
        savupiippu kirjoitti:

Oisko Genen Löössit myytävänä 18.11 ja mistä päin Hesaa voi noutaa?

• lösse
        nuuuzka kirjoitti:

vastattu.

• general888
        savupiippu kirjoitti:

voisin ostaa tornis jos vaan on viel jäljellä laita viestiägeneral1234@wippies.fi

• savupiippu
        dån kirjoitti:

Oisko Genen Löössit myytävänä 18.11 ja mistä päin Hesaa voi noutaa?

olisi vielä tarjolla. Liikun keskustan suunnalla.

• dån
        savupiippu kirjoitti:

olisi vielä tarjolla. Liikun keskustan suunnalla.

Kävisikö huomenna, jos tulisin vaikka aamupäivällä hakemaan? Laita sähköpostiin repa_reiska@hotmail.com viestii tarkemmin paikka/aika ja niin edelleen. Onks tuoretta Genee?

• ...
        entarvitseitse kirjoitti:

Mulla ois ettan irtoa. Kolmen tornin paketti. Joensuu -Uimaharju akselilla. Löytyykö tarvetta?

löytyykö yhä ?

• dj-ladoke

Ostan mikkelistä tornin, pussi/lössi kumpiki käy, tuoretta pitää olla!!!

hemkka@hotmail.com

• lösse

Vielä löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

• 12345abcd
        lösse kirjoitti:

Vielä löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

Joko on menny tavara?

ile_90@suomi24.fi?

• King_

Hei!

Oisko kellää nuuskaa Kemi-Keminmaa aluella?, voin ostaa esim.granittia tai ettania pussi nuuskana mielellää siihe 5e/prk

• Joikkeli

Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko

• Pasihuules
        Joikkeli kirjoitti:

Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko

Niin eli olisiko jollakin myynnissä suht halvalla hinnalla torni/kiekkoja pussi/lös nuuskaa? Merkillä ei pahemmin väliä. Pk-seudulta pystyn tulla noutamaan mistä vain. Ota yhteyttä heggee@hotmail.com

• snös
        Pasihuules kirjoitti:

Niin eli olisiko jollakin myynnissä suht halvalla hinnalla torni/kiekkoja pussi/lös nuuskaa? Merkillä ei pahemmin väliä. Pk-seudulta pystyn tulla noutamaan mistä vain. Ota yhteyttä heggee@hotmail.com

6.12 meen laivalle ja silloin voin tuoda nuuskaa jos kiinnostaa crackedqueens@gmail.com

• hh

löytyiskö tykkinuuskaa joltain ylimääräst ettan tai general, pk seudulta
      henkkahh@hotmail.com

• snus4all

Moro,
        teen ensi viikolla laivareissun ja otan varauksia vastaan.
        Etukäteismaksu tapahtuu face-to-face Helsinki/vantaa akselilla ja tästä saa kuitin yms. saa nähdä henkkarit yms... Laivareissun jälkeen seuraavana pvä viimestään toimitan nuuskat.

snus4all@hotmail.com

• snus4all

Moro,
      teen ensi viikolla laivareissun (maihin) ja otan varauksia vastaan.
      Etukäteismaksu tapahtuu face-to-face Helsinki/vantaa akselilla ja tästä saa kuitin yms. saa nähdä henkkarit yms... Laivareissun jälkeen seuraavana pvä viimestään toimitan nuuskat.

snus4all@hotmail.com

• |_azu

Joo hei sitä saa postilla ruotsista osoitteesta: www.snusworlwide.com Kannattaa katsoa :D

• ju

ostetaan 2 tornia pussinuuskaa,maksan hyvin.
        roope449@hotmail.com

• Nopeasti !
        ju kirjoitti:

ostetaan 2 tornia pussinuuskaa,maksan hyvin.
        roope449@hotmail.com

Ostan nuuskaa muutaman kiekon, merkillä ei väliä. Saa olla irtoo tai pussii, kaikki käy.
        Ota yhteyttä sähköpostiin : nuuskapelle@gmail.com

• Mmmmm8vf
        Nopeasti ! kirjoitti:

Ostan nuuskaa muutaman kiekon, merkillä ei väliä. Saa olla irtoo tai pussii, kaikki käy.
        Ota yhteyttä sähköpostiin : nuuskapelle@gmail.com

Eli 1 torni pussinuuskaa helsingistä tai vantaalta
        adhdlapsi@hotmail.com

• lösse
        Mmmmm8vf kirjoitti:

Eli 1 torni pussinuuskaa helsingistä tai vantaalta
        adhdlapsi@hotmail.com

Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

Ei postiennakkoa!

vipe2004@suomi24.fi

• muiqqunen
        lösse kirjoitti:

Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

Ei postiennakkoa!

vipe2004@suomi24.fi

Kiitos jo etukäteen jos joku tietää mistä Tampereelta saa tiskin alta. Keskusta-Hervanta-akseli etusijalla, mutta kaikki vinkit käy. Joululoma lähenee...

muiqqunen@suomi24.fi

• terve
        muiqqunen kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen jos joku tietää mistä Tampereelta saa tiskin alta. Keskusta-Hervanta-akseli etusijalla, mutta kaikki vinkit käy. Joululoma lähenee...

muiqqunen@suomi24.fi

ettan/general portion tai lös @ snusforall@gmail.com :)

• Röda40
        terve kirjoitti:

ettan/general portion tai lös @ snusforall@gmail.com :)

mailaa ju_his (a)hotmail.com hki-vnt

• snus1111
        Röda40 kirjoitti:

mailaa ju_his (a)hotmail.com hki-vnt

21.12 Meen laivalle ja tuon nuuskaa sieltä toiveiden mukaan.. Ottakaa yhteyttä crackedqueens@gmail.com. Vaasassa asun, mutta lähetän kyllä postinkin kautta

• sombod

Onha sitä mut ainaki noist mist mä tiedän tulee hirveet potimaksut et ei kannata ellei oo rahaa paljon

• givme

Jos joku pystyis myymään mieluiten pussii nii maksaisin ilomielin vähä extraa ku tuol kallios yhes paskakiskas maksaa 7e kiekko nii sinnehä menee konkkaan nopee. laittakaa mailii a_llu_8@hotmail.com (mieluiten Stadist mut muutki käy)

• snusse4
        givme kirjoitti:

Jos joku pystyis myymään mieluiten pussii nii maksaisin ilomielin vähä extraa ku tuol kallios yhes paskakiskas maksaa 7e kiekko nii sinnehä menee konkkaan nopee. laittakaa mailii a_llu_8@hotmail.com (mieluiten Stadist mut muutki käy)

Moro, nuuskaa tarjolla Vantaalla.
        Myös postitus, ei postiennakkoa.
        Granitin torneja, 42e/torni.
        snus4all@hotmail.com

• lösse
        snusse4 kirjoitti:

Moro, nuuskaa tarjolla Vantaalla.
        Myös postitus, ei postiennakkoa.
        Granitin torneja, 42e/torni.
        snus4all@hotmail.com

Löytyy tuoreena päiväys: 25.2.10 hinta 45€ torni
        Sekä ettanin päiväys vanhaa: 16.09.09 hinta 30€ torni

Satakunnassa.

vipe2004@suomi24.fi

• Makkeeeh

Joo eli ostaisin tornin tai kaksi pussi nuuskaa pk-seudulta, hinnasta voidaan sopia

Makke91@gmail.com

• wqeas

Götteborgin löysää 40€ torni Karjala123@luukku.com hesasta

• jonttevais

pk seutu. löytys ettani löysää ja pussia. tuoretta. hinta kohillaan. muikhunen@hotmail.com

• solnatte

Olis tarve saada Ettanin löysää! Jos kaapista löytyy muutama sinko ylimääräistä niin ilmoittele. solnatte@hotmail.com

• snort

Tarvetta nenänuuskalle. Myyjä vastatkoon tänne jos löytyy joensuusta...

• jep_12344

Göteborgs rapee ois vantaalla muutama sinko a35€. kahvimuki8@hotmail.com

• jep_12344

--

• justkalle
        jep_12344 kirjoitti:

--

tarjolla white portion generalia -> snusforall@gmail.com

• Jeps112
        justkalle kirjoitti:

Olisi tarvetta tornille nuuskaa. Ettania mieluiten, mutta tarjoa, mitä sinulla on myynnissä. Asun Vantaalla.

Nuuskamuikkunen11@gmail.com

• multaakotiin
        justkalle kirjoitti:

3 Grovia ja 2 Ettania. Tule ja NOUDA (35€/torni) omasi! multaakotiin(ät)luukku piste com

• hege---
        multaakotiin kirjoitti:

3 Grovia ja 2 Ettania. Tule ja NOUDA (35€/torni) omasi! multaakotiin(ät)luukku piste com

Tornille pussinuuskaa olis käyttöä. 35e/torni jos lähtee niin tuun hakee pois. Asun pk-seudul. Meilaile heggee@hotmail.com

• multaakotiin
        multaakotiin kirjoitti:

Grovit jäljellä

• Nuuskamuikku233
        multaakotiin kirjoitti:

Grovit jäljellä

Tosiaan, enää muutama kiekko jäljellä, joten pikaista täydennystä havittelen. Mieluiten pussinuuskaa, mutta myös irtonuuska käy. Mailaa Nuuskamuikkunen11@gmail.com niin voin tulla hakemaan pk-seudulta!

• Nuuskamuikkunen233
        Nuuskamuikku233 kirjoitti:

Tosiaan, enää muutama kiekko jäljellä, joten pikaista täydennystä havittelen. Mieluiten pussinuuskaa, mutta myös irtonuuska käy. Mailaa Nuuskamuikkunen11@gmail.com niin voin tulla hakemaan pk-seudulta!

Päivitystä edelliseen.

Eli pussinuuskaa kaipailen, merkillä ei ole niin väliä. Tarjotkaa, jos löytyy pussia myynnistä >> nuuskamuikkunen11@gmail.com. Vantaalla asustelen ja noutu onnistuu.

• multaakotiin

Taas loppuviikosta olis mahdollisuus saada Tampereelta... Ettan, Grov, General ja Göteborg Rape. 35€/torni. Sama esim. L&M, muutama turha kartonki.
      Ei postiennakolla! nimimerkki (miukkarimaukkari) luuku.com

• multaakotiin

luukku.com

• lösse
        multaakotiin kirjoitti:

luukku.com

Eli göteborg ja grov tykki tavaraa löytyy. Hintaa 40€/pötkö postit tai nouto

vipe2004@suomi24.fi

• snus1111
        lösse kirjoitti:

Eli göteborg ja grov tykki tavaraa löytyy. Hintaa 40€/pötkö postit tai nouto

vipe2004@suomi24.fi

Löytyy generalia, ettania ja göteborgia, löysänä ja pussina.. Kyselkää crackedqueens@gmail.com

• ykköstykki3
        snus1111 kirjoitti:

Löytyy generalia, ettania ja göteborgia, löysänä ja pussina.. Kyselkää crackedqueens@gmail.com

moro,
        nyt löytyisi vantaalta göteborgs rapen pussinuuskaa 3 tornia.
        Tarjoa adhdlapsi@hotmail.com ja jätä puh. numero.

• general888
        ykköstykki3 kirjoitti:

moro,
        nyt löytyisi vantaalta göteborgs rapen pussinuuskaa 3 tornia.
        Tarjoa adhdlapsi@hotmail.com ja jätä puh. numero.

olisko kellään myydä löysää merkilla nyt ei oo hirveesti väliä (voin hakea helsinki-porvoo-loviisa-kotka akselilla) laita viestiä general1234@wippies.fi

• general888
        general888 kirjoitti:

olisko kellään myydä löysää merkilla nyt ei oo hirveesti väliä (voin hakea helsinki-porvoo-loviisa-kotka akselilla) laita viestiä general1234@wippies.fi

lisätkää viel meseen toi osote general1234@wippies.fi

• jones125

Ois ylimääräisenä pari tornia ettan merkkistä nuuskaa,laita postia,
      ettan10@gmail.com

• k

elikkäs voisin ostaa pari tornia nuuskaa rödaa generalia rapea ettania jne... pussi ja lössi molemmat käy email: roidrage44@gmail.com

• pylly91

perseestäs sitä saa!

• nus

multa löytys maililla lisää: jampsu1 (at )gmail . com

• Kulhonen

Löytys tornit tavallista portion ja white portion Generalia, Vantaa.

crossfd @ gmail. com

• multaakotiin

Myös 2x pun L&M kartonki.. 35€/laatu

multaakotiin(a)luukku.COM tule ja hae pois!!

• 11X22
        multaakotiin kirjoitti:

Myös 2x pun L&M kartonki.. 35€/laatu

multaakotiin(a)luukku.COM tule ja hae pois!!

Voisimpa ilmoittaa poliisille

• 1999877
        11X22 kirjoitti:

Voisimpa ilmoittaa poliisille

jos löytyy irtonuuskaa hellion@hush.com ni viestiä vois laittaa.

• Nuuskamuikkunen111
        1999877 kirjoitti:

jos löytyy irtonuuskaa hellion@hush.com ni viestiä vois laittaa.

Pussinuuskaa vailla, mieluiten Ettania, mutta myös muut merkit käy. Asun pk-seudulla, joten nouto näiltä main onnistuu. Tarjoa! Nuuskamuikkunen11@gmail.com

• Eirápea

Tarvisin vantaan suunnalla tornia tai puolikasta. Löysää tai pussia, ihan sama. Kunhan ei rápea.
        Pistäkää meilii snuffvantaa (ät) hotmail .com

• snussnenee

Laivareissulta muutaman ylimääräinen torni jäljellä ettanin pussia 35 €/torni. Mailaa jamadeppis@gmail.com

• Kronan

Onko kellään PK-seudulla ylimääräistä pussinuuskaa josta pitäisi päästä eroon? Voisin ostaa.

• muiqqunen
        Kronan kirjoitti:

Onko kellään PK-seudulla ylimääräistä pussinuuskaa josta pitäisi päästä eroon? Voisin ostaa.

Tietäisköhän joku mistä Tampereelta sais pussia?

muiqqunen(at)suomi24.fi

• 111111111
        muiqqunen kirjoitti:

Tietäisköhän joku mistä Tampereelta sais pussia?

muiqqunen(at)suomi24.fi

jos ois jollakin tampereella tai pirkanmaalla pussinuuskaa myynnissä merkillä ei väliä nii ostaisin tornin pari!voin noutaaa mutta voin kyllä ostaa postin kautta kauempaakin ilmotelkaaa. smjeejee@gmail.com

• g_Paulig
        111111111 kirjoitti:

jos ois jollakin tampereella tai pirkanmaalla pussinuuskaa myynnissä merkillä ei väliä nii ostaisin tornin pari!voin noutaaa mutta voin kyllä ostaa postin kautta kauempaakin ilmotelkaaa. smjeejee@gmail.com

Alkaa mustankullan varastot hupenemaan..Onko kellään myytävänä nuuskaa,pussia tai tykkitavaraa pirkanmaan alueella? Laita viestiä karmesmies(at)suomi24.fi ja tehdään kauppoja! Voin noutaa kauempaakin kyllä...

• 346646
        g_Paulig kirjoitti:

Alkaa mustankullan varastot hupenemaan..Onko kellään myytävänä nuuskaa,pussia tai tykkitavaraa pirkanmaan alueella? Laita viestiä karmesmies(at)suomi24.fi ja tehdään kauppoja! Voin noutaa kauempaakin kyllä...

hellion@hush.com jos irto tai pussi käy kyllä kuhan ei rapeaa.

• ..
        346646 kirjoitti:

hellion@hush.com jos irto tai pussi käy kyllä kuhan ei rapeaa.

Kuka pystyis suht edullisel myymää mieluummi pussinuuskaa stadin alueelt? laittakaa viestii :a_llu_8@hotmail.com

• justkalle
        .. kirjoitti:

Kuka pystyis suht edullisel myymää mieluummi pussinuuskaa stadin alueelt? laittakaa viestii :a_llu_8@hotmail.com

pussinuuskaa @ snusforall@gmail.com
        vähintään 2 tornin ostokset.

• 94030543908

Ostaisin tornillisen löysää nuuskaa Helsingistä. Sovitaan hinnasta, merkistä riippuen 35-40e. Jos alaikä ei haittaa lähetä sähköpostia glest@suomi24.fi

• olen myyjä

Myyn sulle löysää paskaa, 100 euroo läjä

• MrItäsuomi

• ETTTTan

7 purkkia ettania tarjolla helsingissä (ei pussi)
        23e
        jos kiinnostaa laita tähän mailiosoite niin otan yhtetyttä

• jepjep...
        ETTTTan kirjoitti:

7 purkkia ettania tarjolla helsingissä (ei pussi)
        23e
        jos kiinnostaa laita tähän mailiosoite niin otan yhtetyttä

sen 7 purkkia ettania andy666@suomi24.fi

• makk

Kellään myydä (pussi)nuuskaa kuopion seudulta, voin hakea vaikka huomenna jos löytyy. voin ostaa myös postin kautta, postiennakolla mieluiten. joku 3-5e/kiekko, riippuu vähän mitä merkkiä, kaikki kelpaa.

makkell@hotmail.fi

• kokki86

ostaisin nuuskaa ota yhteyttä
        jan.wargh@luukku.com

• justkalle

generalia tai ettania, löysää tai pusseissa..
      kysy snusforall@gmail.com
      pk-seutu , myös lähetys onnistuu ympäri suomea..

• 2342k32k

pussille olis käyttöä...
        pistä mailia jos löytyy (merkki, hinta ja missäpäin)
        tilli1k8 (at) gmail
        com

• GöRape
        2342k32k kirjoitti:

pussille olis käyttöä...
        pistä mailia jos löytyy (merkki, hinta ja missäpäin)
        tilli1k8 (at) gmail
        com

Ostan tykkinuuskaa Lahdessa 35€ torni.

johnlikeme@hotmail.com

• pezkuuuu'
        GöRape kirjoitti:

Ostan tykkinuuskaa Lahdessa 35€ torni.

johnlikeme@hotmail.com

alaikäinen tarvis generalin pussia helsingistä postiennakolla ois tarkotus maksaa
        Petteri.suonio@gmail.com

• Nuuskaduud
        pezkuuuu' kirjoitti:

alaikäinen tarvis generalin pussia helsingistä postiennakolla ois tarkotus maksaa
        Petteri.suonio@gmail.com

Olen vailla pussinuuskaa, eikä merkillä ole niin väliä. Nouto pk-seudulta onnistuu! Joten tarjoa! nuuskamuikkunen11@gmail.com

• thorbenfrank
        Nuuskaduud kirjoitti:

Olen vailla pussinuuskaa, eikä merkillä ole niin väliä. Nouto pk-seudulta onnistuu! Joten tarjoa! nuuskamuikkunen11@gmail.com

Olisko Seinäjoella tarjolla paria tornia irtoa tai pussia ja mihin hintaan?

thorbenfrank(ät)gmail.com

• jj82scifi
        thorbenfrank kirjoitti:

PK-seudulta voisin hakea max. 2-3 tornia irtonuuskaa. Pussejakin voi tarjota vähän pienempiä määriä. Laita yhteystiedot ja hinta sähköpostilla jj82 (ät) sci (piste) fi

• HÖhö
        jj82scifi kirjoitti:

PK-seudulta voisin hakea max. 2-3 tornia irtonuuskaa. Pussejakin voi tarjota vähän pienempiä määriä. Laita yhteystiedot ja hinta sähköpostilla jj82 (ät) sci (piste) fi

olisin halukas ostamaan löysää torneina. ilmoittakaa s. postiini. premier555_36@hotmail.com

• olisi...
        HÖhö kirjoitti:

olisin halukas ostamaan löysää torneina. ilmoittakaa s. postiini. premier555_36@hotmail.com

Helsingissä olisi torni ETTAN, pussitettu !

nnaattee @ luukku . fi

• Täälläki
        thorbenfrank kirjoitti:

ois tarvetta..

vhartika@suomi24.fi (seinäjoki)

• virka.mies

Myyjien osoitteita taas selvitetty. Pian ovikello soi tai postista tipahtaa kutsu kuulusteluun.

Terveisin viranomaiset

• pussi

suksikaa vittuuun viranomaiset.. jepeistäki kolmasosa käyttää ja myy lähtekää siitä.

• PenaPudasjärveltä
        pussi kirjoitti:

suksikaa vittuuun viranomaiset.. jepeistäki kolmasosa käyttää ja myy lähtekää siitä.

Löytyykö irtonuuskaa pk-seudulta tornin verran tai irtokiekkoja? Voin tulla hakemaan. Huomiseksi eli lauantaiksi pitäisi saada. Meilaa Nuuskamuikkunen11@gmail.com...

• jeespokspalli

Tää nyt on ihan paskaa

• nussgg
        jeespokspalli kirjoitti:

Tää nyt on ihan paskaa

Generalin löysää ois torni pk-seudulla myytävänä. En lähe postittamaan eli jos nouto mahd. niin sovitaan asiasta tarkemmin. heggee@hotmail.com

• ????

Olisko Oulun seudulla ketään jolla ois myynnissä? Mielummin pussikamaa mutta tykkitavarakin käy.
      Pistäkäähän postia jos löytyy generalkamuikkune@hotmail.com

• olisi...

nnaattee @ luukku . com

• hege----
        olisi... kirjoitti:

nnaattee @ luukku . com

Joo eli pk-seudul löytyis puol tornii genun xtra sterk pussia myytävänä. Nouto vain. heggee@hotmail.com

• penapenapena
        hege---- kirjoitti:

Joo eli pk-seudul löytyis puol tornii genun xtra sterk pussia myytävänä. Nouto vain. heggee@hotmail.com

Ostan pk-seudulta pussinuuskaa. Nouto onnistuu. Nuuskamuikkunen11@gmail.com

• makke
        penapenapena kirjoitti:

Ostan pk-seudulta pussinuuskaa. Nouto onnistuu. Nuuskamuikkunen11@gmail.com

Kellään myydä (pussi)nuuskaa kuopion seudulta, voin hakea vaikka huomenna jos löytyy. voin ostaa myös postin kautta, postiennakolla mieluiten. joku 3-5e/kiekko, riippuu vähän mitä merkkiä, kaikki kelpaa.

makkell@hotmail.fi

• myykää ihmeessä
        makke kirjoitti:

makkell@hotmail.fi

www.tulli.fi

Ostetaan isotkin määrät!

• ninninini
        myykää ihmeessä kirjoitti:

www.tulli.fi

Ostetaan isotkin määrät!

mikäli jollain on tykki tavaraa myynnissä ja pystyy lähettämään kirjeessä kotiin ni saa kyllä hyvän hinnan ku näkee pikkasen vaivaa :) ota yhteyttä! nussukka@luukku.com

• virkailija-
        ninninini kirjoitti:

mikäli jollain on tykki tavaraa myynnissä ja pystyy lähettämään kirjeessä kotiin ni saa kyllä hyvän hinnan ku näkee pikkasen vaivaa :) ota yhteyttä! nussukka@luukku.com

www.tulli.fi

Paljonko tarviit, mukana tulee pari riuskaa virkamiestä.

• NusseRocks

mikäli jollain o pussinuuskaa myynnissä, niin voisin tornin/pari ostaa.

infoa osoitteeseen:
        jarikakkonen@gmail.com

• General extra sterk
        NusseRocks kirjoitti:

mikäli jollain o pussinuuskaa myynnissä, niin voisin tornin/pari ostaa.

infoa osoitteeseen:
        jarikakkonen@gmail.com

Minulla on kertynyt liikaa pussinuuskaa. Voin myydä omakustannushintaan pois.
        afihh@luukku.com

• kristian57468
        General extra sterk kirjoitti:

Minulla on kertynyt liikaa pussinuuskaa. Voin myydä omakustannushintaan pois.
        afihh@luukku.com

minulla myyn tänään 10 sinkoa ettanin multaa ja 5 tornia catchin lakua.
        punainen peugeot klo 21.15 itäväylän teboil helsinki

• Sinko Simo
        kristian57468 kirjoitti:

Ostaisin singon pussinuuskaa jos jollakin on ylinmääräistä, asilla hieman kiire... =)

kalannarraama@luukku.com

• Stoickov
        Sinko Simo kirjoitti:

Ostaisin singon pussinuuskaa jos jollakin on ylinmääräistä, asilla hieman kiire... =)

kalannarraama@luukku.com

Ostan jos jollain on myynnissä?

Vastaukset:
        sinkko.risto@gmail.com

• O
        Stoickov kirjoitti:

Ostan jos jollain on myynnissä?

Vastaukset:
        sinkko.risto@gmail.com

Ostan nuuskaa 40-45€ torni. postit. hemu.salo@gmail.com

• Snuuuuus
        O kirjoitti:

Ostan nuuskaa 40-45€ torni. postit. hemu.salo@gmail.com

Ostaisin pk-seudulta joku tornin 30-40e pusseja mieluiten. Laittakaa infoa a_llu_8@hotmail.com

• Ross;5
        Snuuuuus kirjoitti:

Ostaisin pk-seudulta joku tornin 30-40e pusseja mieluiten. Laittakaa infoa a_llu_8@hotmail.com

Ostan tornin göteborgin pusseja hoidan postikulut tarvittaesa, Ross24@luukku.com

• mj
        kristian57468 kirjoitti:

Ostaisin irto nuuskaa. Maksan kaikki kulut postituksesta. Viestit mjaaskelainenenator@gmail.com

• michael90

kellään löysää pk seudulla, asialla kiire. michael90@suomi24.fi , tonne viestii jos löytyy! :)

• mälliposki

8 tornia lössiä (general)ja sijainti 06 area.45ekee 1 torni.

• ostetaan
        mälliposki kirjoitti:

Täältä löytyy ostaja yhdelle kahdelle tornille samantien. Pistä sähköpostia hemu.salo@gmail.com

• Löössi
        mälliposki kirjoitti:

Pari tornii löysää kelpais mulleki pk-seudulla, infoo vaan jos onnistuu -> mask@luukku.com

• Samposampo
        Löössi kirjoitti:

Pari tornii löysää kelpais mulleki pk-seudulla, infoo vaan jos onnistuu -> mask@luukku.com

Elikkäs nii.. Irtonuuskaa PK-seudulla? Maksan 35 e torni, voin tulla hakee.

• hehhehhehhe
        Samposampo kirjoitti:

Elikkäs nii.. Irtonuuskaa PK-seudulla? Maksan 35 e torni, voin tulla hakee.

Vai 35e torni.. heh-heh. Itse pidän tornilla hintana 80e ja hyvin menee kaupaksi. Pitäähän hommasta nyt vähän voittoakin saada.

• nuuskanamunen
        hehhehhehhe kirjoitti:

Vai 35e torni.. heh-heh. Itse pidän tornilla hintana 80e ja hyvin menee kaupaksi. Pitäähän hommasta nyt vähän voittoakin saada.

Ei kyllä vaasas mee kaupan 80 ekee torni!!=)45 on maksimi hinta tornille.kuinka hesas on niin suuri kysyntä nuuskalle ku laivat kulkee joka pv ees taas siellä??Vaasas ruottalaaset tulee aina kesällä kalarantaan omilla paateilla ettania ja generaalia myymään ja hyvin kauppa käy =)poliisikki ja merivartion miehet on aina jonos ensimmäisenä ostamas.

• pohjosenpoeka
        nuuskanamunen kirjoitti:

Ei kyllä vaasas mee kaupan 80 ekee torni!!=)45 on maksimi hinta tornille.kuinka hesas on niin suuri kysyntä nuuskalle ku laivat kulkee joka pv ees taas siellä??Vaasas ruottalaaset tulee aina kesällä kalarantaan omilla paateilla ettania ja generaalia myymään ja hyvin kauppa käy =)poliisikki ja merivartion miehet on aina jonos ensimmäisenä ostamas.

ostan torstaihin mennessä 1 tai 2 tornia pås snus ja 1 tykki lös helsingistä/etelä vantaa. Yhteydenotot johtaja_korhonen(ät)hotmail.com ,laita pho numero niin soittelen.

• säoiaehgäerihg'äerig

Nuuskalle olisi tarve Tampereella. Merkillä ei väliä, pussia tai löysää, hinnan voit laittaa sopivaksi. Jos jollain on myydä: sähköpostiosoite - trenuuskaa@gmail.com

• db

Ostasin Lahen seudulta tykki nuuskaa ilmotelkaa jos jollain on. drieed@luukku.com

• Märssumies
        db kirjoitti:

Ostasin Lahen seudulta tykki nuuskaa ilmotelkaa jos jollain on. drieed@luukku.com

Oisko kenelläkään myydä tornia pussitavaraa tänään stadin/vantaan alueella? V astauksia mersumies2010@gmail.com

• rs2004
        Märssumies kirjoitti:

Oisko kenelläkään myydä tornia pussitavaraa tänään stadin/vantaan alueella? V astauksia mersumies2010@gmail.com

Jos jollain on Tampereella myydä nuuskaa niin laita s-postia. keppakoipi@hotmail.com

• 213123
        rs2004 kirjoitti:

Jos jollain on Tampereella myydä nuuskaa niin laita s-postia. keppakoipi@hotmail.com

Hämeenlinnaan kaivattas huulentäytettä veikko121[ÄT]luukku.com

• nuuskaa kiitos

Ostan nuuskaa, pussikamaa muutaman tornin

Helsinki

suomiana@hotmail.com

• biittiä

ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy

nuuskaaa(at)gmail.com

• löytyy
        biittiä kirjoitti:

ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy

nuuskaaa(at)gmail.com

50€ torni pussina

• bät ja ryyt
        löytyy kirjoitti:

50€ torni pussina

pohjois-savossa saatavana nuuskaa vapun jälkeen...

• ois kiva
        löytyy kirjoitti:

50€ torni pussina

löytyykö vielä?

• päke
        bät ja ryyt kirjoitti:

pohjois-savossa saatavana nuuskaa vapun jälkeen...

jos löytyy vielä nii viestiä sandman_89@hotmail.com

• dfasfas
        löytyy kirjoitti:

50€ torni pussina

onko vielä pussinuuska jäljellä..toni_lautiainen@hotmail.com

• taaaaakiz

jos jollain muutamaa purkkia turun seudulla, viestiä nikota9@hotmail.com / 0505255222

• päke

Jos jollakin tampereenseudulla nuuskaa nii viestiä sandman_89@hotmail.com

• haaparanta

jahas justiin tuli itselleni tilaus kotiin =) 35 tornia genraalia olis taas pakkases=) jiiiihaaahahaaa!!!!!!!!!!

• Nuuskaaja
        haaparanta kirjoitti:

jahas justiin tuli itselleni tilaus kotiin =) 35 tornia genraalia olis taas pakkases=) jiiiihaaahahaaa!!!!!!!!!!

Ostan pussinuuskaa Helsingistä. Göteborg, Ettan ja General käy. Mieluiten torni. Jos myyt laita sähköpostia ja sovitaan tarkemmin.

hesaboy2@luukku.com

• Lahtisssss
        Nuuskaaja kirjoitti:

Ostan pussinuuskaa Helsingistä. Göteborg, Ettan ja General käy. Mieluiten torni. Jos myyt laita sähköpostia ja sovitaan tarkemmin.

hesaboy2@luukku.com

Ostan pussinuuskaa Lahden seudulta. Mailaa paavokoo@gmail.com jos löytyy, niin sovitaan kaupoista.

• lopettaja
        Lahtisssss kirjoitti:

Ostan pussinuuskaa Lahden seudulta. Mailaa paavokoo@gmail.com jos löytyy, niin sovitaan kaupoista.

Lopetin nuuskan käytön !
        löytyy ylimääräisiä torneja , voi noutaa helsinki,espoo,vantaa !
        myös postitus onnistuu....

nnaattee@luukku.com
        nnaattee (at) luukku . com

• LÖYTÖO
        lopettaja kirjoitti:

Lopetin nuuskan käytön !
        löytyy ylimääräisiä torneja , voi noutaa helsinki,espoo,vantaa !
        myös postitus onnistuu....

nnaattee@luukku.com
        nnaattee (at) luukku . com

joo lähetin sulle sähköpostii viestii et oo viel saanut sitä? olisin haluska ostamaan biittis, vatsaa mailii tonyonpuolikas@hotmail.com !

• pöjpöj
        LÖYTÖO kirjoitti:

joo lähetin sulle sähköpostii viestii et oo viel saanut sitä? olisin haluska ostamaan biittis, vatsaa mailii tonyonpuolikas@hotmail.com !

Joo elikkä helsasta ostettais biittii asun ite itiksessä mutta voin treffata jossai jos joku haluaa myydä biittiä mieluiten tornin ostaisin jos löytyy? ilmotelkaa mailii tonyonpuolikas@hotmail.com

• nuuska19
        pöjpöj kirjoitti:

Joo elikkä helsasta ostettais biittii asun ite itiksessä mutta voin treffata jossai jos joku haluaa myydä biittiä mieluiten tornin ostaisin jos löytyy? ilmotelkaa mailii tonyonpuolikas@hotmail.com

ostaisin nuuskaa.league90@hotmail.com

• HN
        nuuska19 kirjoitti:

ostaisin nuuskaa.league90@hotmail.com

pussinuuskaa. Eli jos on tarjota, niin laita sähköpostia henrivn@hotmail.com

• ostan
        haaparanta kirjoitti:

Voisin kyllä ainakin yhen tornin ostaa, jos myyt? onko pussia vai löysää ja paljolla myyt tornin?

• Khaini-man
        ostan kirjoitti:

Voisin kyllä ainakin yhen tornin ostaa, jos myyt? onko pussia vai löysää ja paljolla myyt tornin?

Intialaista Chaini Khaini-pussinuuskaa tarjolla pk-seudulla. Eksoottinen, mutta toimiva tuote.
        chaini-khaini@hotmail.fi

• Nitroxidex
        Khaini-man kirjoitti:

Intialaista Chaini Khaini-pussinuuskaa tarjolla pk-seudulla. Eksoottinen, mutta toimiva tuote.
        chaini-khaini@hotmail.fi

Venäjältä nuuskaa tuovat : Olisin kiinnostunut ostamaan Venäläistä LM tupakkaa.

Ottakaa yhteyttä nitroxidex@luukku.com ja sovitaan hinnasta.

• crs

Valkosta Generalia, Göterborgsin löysää ja valkosta pussia. Vantaalla.

crossfd@gmail.com

• oneforall77

Etsin siis nuuskaa pääkaupunkiseudun alueelta. löysää tai pussia.
        teamjesse@gmail.com

• Makkeeh
        oneforall77 kirjoitti:

Etsin siis nuuskaa pääkaupunkiseudun alueelta. löysää tai pussia.
        teamjesse@gmail.com

Ostaisin nuuskaa PK-seudulta, pussia.

Makkeeeh@hotmail.com

• Juha-SS
        Makkeeh kirjoitti:

Ostaisin nuuskaa PK-seudulta, pussia.

Makkeeeh@hotmail.com

Ostan irtonuuskaa Helsinki-Vantaa-Espoo -akselilta. Nouto onnistuu: juha.soderholm@gmail.com

• edamjuusto
        Juha-SS kirjoitti:

Ostan irtonuuskaa Helsinki-Vantaa-Espoo -akselilta. Nouto onnistuu: juha.soderholm@gmail.com

Löytyykö turun alueella joltain pussia?

mailaa -> edamjuusto@suomi24.fi

Nouto onnistuu.

• nutua
        edamjuusto kirjoitti:

Löytyykö turun alueella joltain pussia?

mailaa -> edamjuusto@suomi24.fi

Nouto onnistuu.

Ostetaan Jkl:stä irtonuuskaa. Mailaa ananas76@gmail.com

• glz
        nutua kirjoitti:

Ostetaan Jkl:stä irtonuuskaa. Mailaa ananas76@gmail.com

Ostetaan irtonuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä.
        Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: glest@suomi24.fi

Kiitos!

• ...
        glz kirjoitti:

Ostetaan irtonuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä.

Kiitos!

Tuoretta pussi nuuskaa !
        helsinki

Ollinnus@luukku.com

• nutuu
        ... kirjoitti:

Tuoretta pussi nuuskaa !
        helsinki

Ollinnus@luukku.com

ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
        nuuskaaa(at)gmail.com

• samppppppppa
        nutuu kirjoitti:

ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
        nuuskaaa(at)gmail.com

Löytyiskö Lappeenrannan suunnilta pussinuuskaa???????????????

• from svedu

• juuhhh

• kysymysys
        juuhhh kirjoitti:

pussia pk seutu...
        masthon@hotmail.com

Tietääkö kukaan mistä seinäjoella saisi nuuskaa mielellään pussia ?

• vabor
        juuhhh kirjoitti:

pussia pk seutu...
        masthon@hotmail.com

Nuuskaa Helsingistä, pussia/irto molemmat käy (huomenna 3.6)

Ota yhteyttä volcom@wippies.fi!

• holhaholha
        vabor kirjoitti:

Nuuskaa Helsingistä, pussia/irto molemmat käy (huomenna 3.6)

Ota yhteyttä volcom@wippies.fi!

ostan irtonuuskaa lahden alueelta, postituskin käy
        drieed@luukku.com

• 19
        ... kirjoitti:

Tuoretta pussi nuuskaa !
        helsinki

Ollinnus@luukku.com

olisko vielä tarjolla pussi nuuskaa (torni kohtuuhintaan)? jos on niin voin hakea stadin alueelta.

• Joeoeoeoe
        19 kirjoitti:

olisko vielä tarjolla pussi nuuskaa (torni kohtuuhintaan)? jos on niin voin hakea stadin alueelta.

Mieluiten torni pussia/irto biittiä. :)

Voin tulla noutamaan pois PK-seudulta hyvällä hinnalla.

meilaa volcom@wippies.fi

• Jepuuuuu
        Joeoeoeoe kirjoitti:

Mieluiten torni pussia/irto biittiä. :)

Voin tulla noutamaan pois PK-seudulta hyvällä hinnalla.

meilaa volcom@wippies.fi

Pussinnuuskaa ostaisin tornin verran kohtuu hinnalla, Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta voisin hakea. Pistäkää viesitiä osotteeseen nikkari89@wippies.com niin sovitaan sopiva hinta ja aika

• Jepuuuu
        Jepuuuuu kirjoitti:

Pussinnuuskaa ostaisin tornin verran kohtuu hinnalla, Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta voisin hakea. Pistäkää viesitiä osotteeseen nikkari89@wippies.com niin sovitaan sopiva hinta ja aika

Aikana olisi mieluiten huominen

• kettudaaah
        Jepuuuu kirjoitti:

Aikana olisi mieluiten huominen

Kuopiosta voin noutaa milloin tahansa ja stadin seudulta 11.6-13.6, lössi/pussi käy

• paave
        kettudaaah kirjoitti:

Kuopiosta voin noutaa milloin tahansa ja stadin seudulta 11.6-13.6, lössi/pussi käy

Tornillisen voisin ostaa pussia, merkillä ei väliä. Huomenna hakisin asemilta mieluiten, koska autoa ei ole, joten laittakaas viestiä osotteeseen pikku_paavo@hotmail.com

• kettudaaaah
        paave kirjoitti:

Tornillisen voisin ostaa pussia, merkillä ei väliä. Huomenna hakisin asemilta mieluiten, koska autoa ei ole, joten laittakaas viestiä osotteeseen pikku_paavo@hotmail.com

edit: s-posti foxidaah@luukku.com

• chilaaalaaalaaa
        kettudaaaah kirjoitti:

edit: s-posti foxidaah@luukku.com

ostetaaan lössiä pohjois-savon seudulla.onko myyjäää?

• grit
        ... kirjoitti:

Tuoretta pussi nuuskaa !
        helsinki

Ollinnus@luukku.com

Olisko pussinuuskaa tarjolla, voin hakea stadin alueelta??? Laittakaa meiliä grit@hotmail.fi

• nuuskaneiti ;)
        from svedu kirjoitti:

minä ostelen nuuskani tuolta :Dhttp://www.tradera.com/search/result.aspx?search=snus&search_category=-1&x=0&y=0

ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!!

Miten onko ollu ongelmia kuljetuksen kanssa? ei oo jääny jumiin tulliin tai mtn?
        Millä hinnalla oot saanu?maksatko euroilla?

• Lysyyy
        grit kirjoitti:

Olisko pussinuuskaa tarjolla, voin hakea stadin alueelta??? Laittakaa meiliä grit@hotmail.fi

Hei, pussinuuskaa tänne! Haen pk-seudulta autolla. meilaa, mitä merkkiä ja mikä hinta. Lu5su@hotmail.com

• BIITTII
        from svedu kirjoitti:

minä ostelen nuuskani tuolta :Dhttp://www.tradera.com/search/result.aspx?search=snus&search_category=-1&x=0&y=0

ruotsalainen huutonetti tyyppinen kauppa jossa saa helposti uuden ruotsalaisen kaverin joka lähettää nuuskat postin kautta kotiin suoraan :Dja on muuten totta!!

JOO HALUISIN TILAA BIITTII OISKO MAHOLLIST HANKKII, SILT SVEDULTA KOHTUU HINTAA MEILAAPPAS :) tonyonpuolikas@hotmail.com

• Genee
        Lysyyy kirjoitti:

Hei, pussinuuskaa tänne! Haen pk-seudulta autolla. meilaa, mitä merkkiä ja mikä hinta. Lu5su@hotmail.com

Löytyiskö joltain tornillinen pussia? mieluiten general tai ettan. Postiennakolla 45€/torni, ja minä maksaisin postikulut.

• -O-
        Genee kirjoitti:

Löytyiskö joltain tornillinen pussia? mieluiten general tai ettan. Postiennakolla 45€/torni, ja minä maksaisin postikulut.

myisin...

ollinnus@luukku.com

• kauppamies2010
        -O- kirjoitti:

myisin...

ollinnus@luukku.com

Olisiko jollakin nuuskaa stadin ympäristössä myydä...mielellään pussi, mutta löysäkin kelpaa... mailia kauppamies2010@gmail.com

• hhyvis
        kauppamies2010 kirjoitti:

Olisiko jollakin nuuskaa stadin ympäristössä myydä...mielellään pussi, mutta löysäkin kelpaa... mailia kauppamies2010@gmail.com

Ostomielessä liikkeellä pääkaupunkiseudulla. Kelpaa niin irtotavara kuin pussit. Mieluiten Ettan, General, Göteborg mutta en ehkä nirsoile muidenkaan vaihtoehtojen kanssa ...
        hhyvis@hotmail.com

• Thänks!
        hhyvis kirjoitti:

Ostomielessä liikkeellä pääkaupunkiseudulla. Kelpaa niin irtotavara kuin pussit. Mieluiten Ettan, General, Göteborg mutta en ehkä nirsoile muidenkaan vaihtoehtojen kanssa ...
        hhyvis@hotmail.com

Moikka,

Ostetaan pussinuuskaa . Voin hakea pk-seudulta, mieluiten keskusta alue.

Ota yhteyttä: pussinuuska@gmail.com

Thänks!

• kh

tänne päin irtoo... kuopiost ollaan.. khonjhaidee@gmail.com

• Nuuskakunkku

Irtonuuskaa (löysää) tarttisin tänään tai tulevina päivinä PK-SEUDULTA! Voin tulla hakemaan, joten laita emailia ja sovitaan nouto! Yksi torni piisaa...

• Nuuskakunkku kirjoitti:

Irtonuuskaa (löysää) tarttisin tänään tai tulevina päivinä PK-SEUDULTA! Voin tulla hakemaan, joten laita emailia ja sovitaan nouto! Yksi torni piisaa...

Tornin irtonuuskaa tarvitsisin mahd. pian. Pk-seudulta voisin tulla noutamaan. Laita mailia, niin sovitaan tarkemmin.
        kaapros@suomi24.fi

• aerewfwef
        kaapros kirjoitti:

Tornin irtonuuskaa tarvitsisin mahd. pian. Pk-seudulta voisin tulla noutamaan. Laita mailia, niin sovitaan tarkemmin.
        kaapros@suomi24.fi

Löössiä ostelen tornin verran tai puol tornii. Pk-seudulla..ota yhteyttä! heggee@hotmail.com

• semssems
        aerewfwef kirjoitti:

Löössiä ostelen tornin verran tai puol tornii. Pk-seudulla..ota yhteyttä! heggee@hotmail.com

Nuuskaa hakusessa... Pussi / irto, ei väliä... Vantaa, Pk-Seutu ylipäätänsä.. Voin tulla hakemaan...

Laita mailia ja tarjoa... denvuh@hotmail.com

• myykää

helsingin asemilta tai muilta lähijunaasemilta voisin ostaa tornin tai pari löysää nuuskaa...

nikkee-94@hotmail.com

• Tsad

Tornin verran löysää hakusessa Helsingissä.. Ostaisin pois jos jollain pyörii nurkissa.

Mielellään E-helsingissä ja siinä 40e pintaan voin maksaa, ja tulen hakemaan.

Ilmoituksia: hongabong@gmail.com

• skruf8
        Tsad kirjoitti:

Tornin verran löysää hakusessa Helsingissä.. Ostaisin pois jos jollain pyörii nurkissa.

Mielellään E-helsingissä ja siinä 40e pintaan voin maksaa, ja tulen hakemaan.

Ilmoituksia: hongabong@gmail.com

Saako tuolta piparmintusta ostettuu alaikäsenä. Oisin alottamassa nuuskaamisen ja eka kiekko pitäs jostai saada :/

• satma
        skruf8 kirjoitti:

Saako tuolta piparmintusta ostettuu alaikäsenä. Oisin alottamassa nuuskaamisen ja eka kiekko pitäs jostai saada :/

Satakunnan alueelta löytyy tuoretta Ettanin tykki kamaa, 40€sinko, päiväys 9/2010. vipe2004@suomi24.fi

• skruf8
        satma kirjoitti:

Satakunnan alueelta löytyy tuoretta Ettanin tykki kamaa, 40€sinko, päiväys 9/2010. vipe2004@suomi24.fi

Kellään pk-seudulla myydä kahta kiekkoa ala-ikäselle? Mieluiten pussia.
        Laita mailiin s74m1n4@gmail.com

• satma
        satma kirjoitti:

Löytyy myös pussia.

• skruff
        satma kirjoitti:

Löytyy myös pussia.

Pussinuuskaa, tykkitavarakin käy. pk-seudulla. Nouto.
        ekrri22@luukku.com

• göteborgrape
        skruff kirjoitti:

ekrri22@luukku.com

Ostetaan Turun seudulta löysää myös postitoimitus käy. tigerwoods@suomi24.fi

• jo lentää
        göteborgrape kirjoitti:

Ostetaan Turun seudulta löysää myös postitoimitus käy. tigerwoods@suomi24.fi

Löysää ois, paska lentää kuin varpusparvi ja pakki aivan sekaisin. Laitan heti tulemaan, 10 euroa kilo.

• skruff
        skruff kirjoitti:

ekrri22@luukku.com

No, eikös kellään ole myydä?
        ekrri22@luukku.com

• ostan!
        skruff kirjoitti:

No, eikös kellään ole myydä?
        ekrri22@luukku.com

Ostaisin 5€/kiekko löysää tai pussia, mieluiten ettan tai general. Jos jollain olis 4-6 kiekkoa myytävänä niin pistä viestiä: t.p--@hotmail.com

• czx
        satma kirjoitti:

Löytyy myös pussia.

onko pussi nuuska ? jos on niin tossa maili toni_lautiainen@hotmail.com

• jormakelkeri
        czx kirjoitti:

onko pussi nuuska ? jos on niin tossa maili toni_lautiainen@hotmail.com

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittäis.Tarjoa!rs2004@windowslive.com

• Makkehh
        jormakelkeri kirjoitti:

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittäis.Tarjoa!rs2004@windowslive.com

Ostaisin pussinuuskaa Helsingin seudulta.

Makkeeeh@hotmail.com

• ostan
        Makkehh kirjoitti:

Ostaisin pussinuuskaa Helsingin seudulta.

Makkeeeh@hotmail.com

itse kun en pääse mistään hakemaan niin olisiko jollain lähettää postiennakolla tornia? eli maksaisin tornista 50€ ja sitten postit eli 12€, eli yhteensä 62€.
        Pistä viestiä: t.p--hotmail.com

• 213213231
        ostan kirjoitti:

itse kun en pääse mistään hakemaan niin olisiko jollain lähettää postiennakolla tornia? eli maksaisin tornista 50€ ja sitten postit eli 12€, eli yhteensä 62€.
        Pistä viestiä: t.p--hotmail.com

Eli ostan pussinuuskaa PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia Nuuskamuikkunen11@gmail.com

• rebanek12@gmail.com
        213213231 kirjoitti:

Eli ostan pussinuuskaa PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia Nuuskamuikkunen11@gmail.com

Ostetaan nuuskaa Helsingin alueella. Mieluiten löysää

• Ilarif
        rebanek12@gmail.com kirjoitti:

Ostetaan nuuskaa Helsingin alueella. Mieluiten löysää

moi, mitä vaan pussia, e-mail: ilarif@hotmail.com . mielellään jo tänään, tulen autolla hakemaan.

• nuuskaa
        skruf8 kirjoitti:

piparminttu oli kaatunu koko ketju, ku käytii siellä joku kuukaus sitte.

• nuuskaa

ostan ettanin, gennun yms. löysää max. 6e per kike mailaa retu8@hotmail.com

• rööritumpeenhuorat

täällä nää hömöt vaa kyselee et mist nuuskaa?mist nuuskaa?vittu ootteks urpoi?vittu kukaa ei teille myy nuuskaa.sit vasta kun kakaroilla on pallit laskeutunu nii sit vasta kattokaa asiaa.pervot!ei tollasille vaippapaviaaneille mitään myydä!vittu varmaan jotain saatanan 1 vuotiaita jotka on just oppinu kirjottaa.ihme kyl!hyvin osaa tääl päätä aukoa ja puhua tät paskaa mut muuten on kelvottomia paskoja.XDhomot!

• Maikkeli74
        rööritumpeenhuorat kirjoitti:

täällä nää hömöt vaa kyselee et mist nuuskaa?mist nuuskaa?vittu ootteks urpoi?vittu kukaa ei teille myy nuuskaa.sit vasta kun kakaroilla on pallit laskeutunu nii sit vasta kattokaa asiaa.pervot!ei tollasille vaippapaviaaneille mitään myydä!vittu varmaan jotain saatanan 1 vuotiaita jotka on just oppinu kirjottaa.ihme kyl!hyvin osaa tääl päätä aukoa ja puhua tät paskaa mut muuten on kelvottomia paskoja.XDhomot!

Pääkaupunkiseudulla haussa. Niin löysä kuin pussikin käy, merkin suhteen ei suurelti väliä. E-mail: hhyvis@hotmail.com

• 2vko ilman biittiä:(
        Maikkeli74 kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla haussa. Niin löysä kuin pussikin käy, merkin suhteen ei suurelti väliä. E-mail: hhyvis@hotmail.com

Mistähän päin Turkua sais nuuskaa haettua.. Sieltä ois iha hyvä lähtee hakemaan kun kuitenki aika lähel asun..

• snus.,.,
        Maikkeli74 kirjoitti:

Stadis olis pari tornia Ettanin Lösiä ylimäärästä... 45e torni. tuoretta on, laivalta tuli eilen =)
        vr.otto@hotmail.com

Haku tosin mahdollinen vain ensi maanantain (12.07) keskustasta noin kello 10-13.

• Vihaiineeennnn

hyi hemmetti teidät nuuskaajat JA huumeiden käyttäjät pitäisi laittaa vähäksi aikaa linnaan istumaan! ja maksamaaan isot sakot! oppisittepahan elämään terveellisesti! miks poliisi ei ota teitä kaikkia kiinni noitten meseosoitteiden yms. perusteella! ja muutenkin sais kyllä ne tietää.. Hyi hyi ja hyi! kauheen näköstä, haisee.. ajatelkaa muitakii!!!!!!! terveisin vihainen

• huhhuhihuh

heh... mitäs rikollista tossa nuuskan käytössä on että oikeen linnaan pitäisi panna istumaan? eiköhän tääl oo pahempiaki asioita..

• nuuskaa
        huhhuhihuh kirjoitti:

heh... mitäs rikollista tossa nuuskan käytössä on että oikeen linnaan pitäisi panna istumaan? eiköhän tääl oo pahempiaki asioita..

ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
        mailaa nuuskaaa(at)gmail.com

• 432432432
        nuuskaa kirjoitti:

ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
        mailaa nuuskaaa(at)gmail.com

Eli ostan pussinuuskaa (irtonuuskaa käy myös, mutta ennemmin pussia) PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia Nuuskamuikkunen11@gmail.com

OffTopic: Kyl täältä on tähän asti hyvin onnistunut nuuskaa hankkimaan ja toivottavasti lähtis tälläkin kertaa torni matkaan :)

• lebensraum
        432432432 kirjoitti:

Eli ostan pussinuuskaa (irtonuuskaa käy myös, mutta ennemmin pussia) PK-seudulta. Auto löytyy, joten voin tulla hakemaan. Laita emailia Nuuskamuikkunen11@gmail.com

OffTopic: Kyl täältä on tähän asti hyvin onnistunut nuuskaa hankkimaan ja toivottavasti lähtis tälläkin kertaa torni matkaan :)

Lomalle lähdössä ensi viikolla ja sinne olisi mukava ottaa tuubi mukaan. Ostaisin siis löysää tornin verran. Pk-seutu

Mahdolliset myyjät, ottakaa yhteyttä, mailiosote rebanek12@gmail.com

• glestttttt
        lebensraum kirjoitti:

Lomalle lähdössä ensi viikolla ja sinne olisi mukava ottaa tuubi mukaan. Ostaisin siis löysää tornin verran. Pk-seutu

Mahdolliset myyjät, ottakaa yhteyttä, mailiosote rebanek12@gmail.com

Terve, ostaisin tornin tai pari irtonuuskaa tai pussinuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä, sillä ei ole väliä.

• murokus

haista vittui

• Hämeenlinna

Moro! Kovasti olis tarvetta tornille pussia, merkillä ei niin väliä. Kunhan ei ole kuivaa tavaraa. Nouto onnistuu välillä Tre-Hki.
      Jos joltain löytyy niin pistä mailia alexen@luukku.com

• jeps000

tampereella olis 3 prk Generalin White Portion pussinuuskaa. 5e/purkki. pistäkää osoitteita alle jos kiinnostaa :)

• bitebite
        jeps000 kirjoitti:

tampereella olis 3 prk Generalin White Portion pussinuuskaa. 5e/purkki. pistäkää osoitteita alle jos kiinnostaa :)

nuuskaaa@gmail.com

• Makkeeeeh
        bitebite kirjoitti:

nuuskaaa@gmail.com

Moro, ostaisin tornin pussi nuuskaa PK-seudulta

Makke91@gmail.com

• Johtaj
        Makkeeeeh kirjoitti:

Moro, ostaisin tornin pussi nuuskaa PK-seudulta

Makke91@gmail.com

Vastaanotan Lös snus pk-seudulla.
        Ota yhteys johtaja_korhonen@hotmail.com

• feldroth
        Johtaj kirjoitti:

Vastaanotan Lös snus pk-seudulla.
        Ota yhteys johtaja_korhonen@hotmail.com

Myyn tornin Knox merkkistä pussinuuskaa hintaan 40€ torni.
        Tuliki lähtö ruotsiin ni ylimäärä pois :D
        LAHDESSA, ota yhteyksiä: jager-meister@hotmail.com
        ja homma etenemään

• NUUSKAa
        feldroth kirjoitti:

Myyn tornin Knox merkkistä pussinuuskaa hintaan 40€ torni.
        Tuliki lähtö ruotsiin ni ylimäärä pois :D
        LAHDESSA, ota yhteyksiä: jager-meister@hotmail.com
        ja homma etenemään

Ostasin tornin pari ettania Tampereen alueella, miksei muualtakin 40-50e pötkö

NUUSKAA1@luukku.com

• NUUSKAa
        NUUSKAa kirjoitti:

Ostasin tornin pari ettania Tampereen alueella, miksei muualtakin 40-50e pötkö

NUUSKAA1@luukku.com

ja loosee siis ^^

• J
        NUUSKAa kirjoitti:

ja loosee siis ^^

Kotkan alueella ylimääräistä pussinuuskaa kenelläkään? Pari tornia voisin ostaa ainakin jos jollakin tarjolla. Voin myös hakea hieman kauempaakin. Tarjoa
        korpimaister@gmail.com

• jormakelkeri
        J kirjoitti:

Kotkan alueella ylimääräistä pussinuuskaa kenelläkään? Pari tornia voisin ostaa ainakin jos jollakin tarjolla. Voin myös hakea hieman kauempaakin. Tarjoa
        korpimaister@gmail.com

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittäis.Tarjoa!rs2004@windowslive.com ...

• merso
        jormakelkeri kirjoitti:

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Pari tolppaa riittäis.Tarjoa!rs2004@windowslive.com ...

Hei

1. Paljonko eri merkkiset tornit maksavat laivalla (Silja Europa)?
        2. Onko raja tornien tuonnissa?
        3. Mitkä olivatkaan kellon ajat kun nuuskaa sia ostaa?
        4. onko kalliimpaa ostaa tiettyyn aikaan suomenpuolella nuuskaa laivalta vai kun laiva on ruotsissa...eli pysyykö tornin hinta koko risteilyn ajan saman hintaisena?
        5. voivatko nuuskat olla joskus loppu laivalta :)?

• Nuuskaaja
        merso kirjoitti:

Hei

1. Paljonko eri merkkiset tornit maksavat laivalla (Silja Europa)?
        2. Onko raja tornien tuonnissa?
        3. Mitkä olivatkaan kellon ajat kun nuuskaa sia ostaa?
        4. onko kalliimpaa ostaa tiettyyn aikaan suomenpuolella nuuskaa laivalta vai kun laiva on ruotsissa...eli pysyykö tornin hinta koko risteilyn ajan saman hintaisena?
        5. voivatko nuuskat olla joskus loppu laivalta :)?

Irtonuuskaa tarvitaan.
        Itä-Suomeen.

TARJOA. OSTAN !

• Nuuskari
        Nuuskaaja kirjoitti:

Irtonuuskaa tarvitaan.
        Itä-Suomeen.

TARJOA. OSTAN !

Ostan nuuskaa. Maksan lähetyksen !

• Kuuslammi
        Nuuskari kirjoitti:

Ostan nuuskaa. Maksan lähetyksen !

Generalin Extra Sterkkiä olis torni plus kiekko pk-seudulla jäljellä. 55€/yht.
        pexu78@hotmail.com jos kiinnostaa

• e65ey5eye
        Kuuslammi kirjoitti:

Generalin Extra Sterkkiä olis torni plus kiekko pk-seudulla jäljellä. 55€/yht.

Terve, ostaisin irto/pussinuskaa Helsingistä, AIVAN SAMA MITÄ MERKKIÄ!
        Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen glest@suomi24.fi

• köllihuulessatekee(:
        e65ey5eye kirjoitti:

Netissä jengi väittää että virosta ei saa kölliä ite olin viros nii joka toisel oli kölli huules (jätkillä) menin merekeskukseen ekasta krääsä kojusta mis myytiin puukkoja sun muuta paskaa stuffii nii kysyin gäisää nii heti tarttu 2tornia genun pussia ja ettanin pussia (paskaa,mutta eiollut muuta,pahat nikat) tornilla hintaa 45e.... älkääs väittäkö että ei saa,saa kuhan osaa ettiä... ( genun pussi torni maksoi joka kojussa 63e,kallista,mites ny ottaa mutsi makso tornit, ei väliä(: )

• köllihuulessatekee(: kirjoitti:

Netissä jengi väittää että virosta ei saa kölliä ite olin viros nii joka toisel oli kölli huules (jätkillä) menin merekeskukseen ekasta krääsä kojusta mis myytiin puukkoja sun muuta paskaa stuffii nii kysyin gäisää nii heti tarttu 2tornia genun pussia ja ettanin pussia (paskaa,mutta eiollut muuta,pahat nikat) tornilla hintaa 45e.... älkääs väittäkö että ei saa,saa kuhan osaa ettiä... ( genun pussi torni maksoi joka kojussa 63e,kallista,mites ny ottaa mutsi makso tornit, ei väliä(: )

ostan!! ihan sama mitä on kunhan on nuuskaa!!! voin hakee melkein koko suomen alueelta jos saan kunnon satsin pistä tarjousta tulemaan.

sunttu100@luukku.com

• jormakelkeri
        sumu_1 kirjoitti:

ostan!! ihan sama mitä on kunhan on nuuskaa!!! voin hakee melkein koko suomen alueelta jos saan kunnon satsin pistä tarjousta tulemaan.

sunttu100@luukku.com

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Tarjoa!rs2004@windowslive.com

• nölli
        jormakelkeri kirjoitti:

ostetaan nuuskaa Tampereen alueelta.Tarjoa!rs2004@windowslive.com

Ostan!

Pussinuuskaa miellellään whitea. Esim. göteborgs rape, general, röda lacket

laitahan tarjous viestiä pleasure24(at)suomi24.fi

Noudan. Min 5 kiekkoa max 5 tornia.

• ostan
        nölli kirjoitti:

Ostan!

Pussinuuskaa miellellään whitea. Esim. göteborgs rape, general, röda lacket

laitahan tarjous viestiä pleasure24(at)suomi24.fi

Noudan. Min 5 kiekkoa max 5 tornia.

Ostan ihan mitä nuuskaa vain, kuhan on tuoretta tavaraa. Torni on hakusessa. t.p--@hotmail.com

• SnussHki
        ostan kirjoitti:

Ostan ihan mitä nuuskaa vain, kuhan on tuoretta tavaraa. Torni on hakusessa. t.p--@hotmail.com

Ostan nuuskaa PK-seudulta.

Ota yhteyttä: snusshki@gmail.com

• Ostan Nuuskaa
        SnussHki kirjoitti:

Ostan nuuskaa PK-seudulta.

Ota yhteyttä: snusshki@gmail.com

Ostan Nuuskaa! Maksan yli 5 euroa kiekko, mieluiten haluaisin irtonuuskaa jos ei sovi, niin pussikin on kelpaa, ostaisin helsingistä, jos löytyy torni, maksan huomattavasti enemmän, messenger osotteeni on tgebora@hotmail.com, tonne viestiä jos on myynnissä

• mikeldeon
        Ostan Nuuskaa kirjoitti:

Ostan Nuuskaa! Maksan yli 5 euroa kiekko, mieluiten haluaisin irtonuuskaa jos ei sovi, niin pussikin on kelpaa, ostaisin helsingistä, jos löytyy torni, maksan huomattavasti enemmän, messenger osotteeni on tgebora@hotmail.com, tonne viestiä jos on myynnissä

Ostan tornin mieluummin irtonuuskaa mutta myös pussit käy. Mieluiten ettan tai general mutta myös muut käyvät :D Nouto onnistuu tampereen seudulta muuten postitse.

mikeldeon@luukku.com

• ostan
        mikeldeon kirjoitti:

Ostan tornin mieluummin irtonuuskaa mutta myös pussit käy. Mieluiten ettan tai general mutta myös muut käyvät :D Nouto onnistuu tampereen seudulta muuten postitse.

mikeldeon@luukku.com

Maksan hyvän hinnan jos torni jostain löytyy, kunhan on tuoretta tavaraa niin kyllä ostan. t.p--@hotmail.com

• ISO tarve

Ostetaan pussinuuskaa helsingin alueelta!!! jos jollain on laittakaa infoa osotteeseen juuh@hotmail.fi

• 1290385

• topiaski
        1290385 kirjoitti:

ostan irto tavaraa tampereelta...grov tai ettankin kay...ota yht mahd pian spostiin xnieminen@gmail.com

• nuuskamuuli

Ostan nuuskaa, stadissa, tarjoa q7988@yahoo.com

• näin on
        nuuskamuuli kirjoitti:

Ostan nuuskaa, stadissa, tarjoa q7988@yahoo.com

Tulli seuraa tätä palstaa, myyjiä käryää koko ajan lisää.

• gruppola
        näin on kirjoitti:

Tulli seuraa tätä palstaa, myyjiä käryää koko ajan lisää.

Ostan pussinuuskaa, kaikki merkit käy. Laita meiliä ismosepponen@gmail.com..

• biiitttiiiiiiii
        gruppola kirjoitti:

Ostan pussinuuskaa, kaikki merkit käy. Laita meiliä ismosepponen@gmail.com..

ostan löysää nuuskaa helsinki-vantaa-espoo seudulta. maksan 30-45 e tornista, max 50 e. jos on kallista tai hyvää tavaraa.
        ps. LÖYSÄÄ ja tulen jostain hakemaan postitse en rupea.

• muikkunensnuss
        biiitttiiiiiiii kirjoitti:

ostan löysää nuuskaa helsinki-vantaa-espoo seudulta. maksan 30-45 e tornista, max 50 e. jos on kallista tai hyvää tavaraa.
        ps. LÖYSÄÄ ja tulen jostain hakemaan postitse en rupea.

9 kiekkoa olisi tuoretta pussinuuskaa myytävänä hintaan 36€!
        Mieluiten noutona ja lahden seudulla, esim keskusta.

mail. jager-meister@hotmail.com

• joopajooo
        muikkunensnuss kirjoitti:

9 kiekkoa olisi tuoretta pussinuuskaa myytävänä hintaan 36€!
        Mieluiten noutona ja lahden seudulla, esim keskusta.

mail. jager-meister@hotmail.com

Onko kellään myydä lössiä tai pussia Pirkanmaalla?? Merkillä ei välii...
        karmesmies@suomi24.fi

• snusmuikku
        joopajooo kirjoitti:

Onko kellään myydä lössiä tai pussia Pirkanmaalla?? Merkillä ei välii...
        karmesmies@suomi24.fi

Myyn nuuskaa kohtuuhintaan (ruotsin hinnat mielestäni kohtuullinen hakijainen yli 100km hakumatkasta). Jätä tähän sähköpostiosoitteesi, sekä sen nuuskan merkki ja malli, mitä haluat. Huom. myyn min. 2 tornia kerrallaan, mutta jos paljon tilauksia kertyy seuraavaan ruotsinmatkaan mennessä, voin myös myidä yhden tornin kerrallaan. Purkeittain en ala myymään.

• BiittiKing
        snusmuikku kirjoitti:

Myyn nuuskaa kohtuuhintaan (ruotsin hinnat mielestäni kohtuullinen hakijainen yli 100km hakumatkasta). Jätä tähän sähköpostiosoitteesi, sekä sen nuuskan merkki ja malli, mitä haluat. Huom. myyn min. 2 tornia kerrallaan, mutta jos paljon tilauksia kertyy seuraavaan ruotsinmatkaan mennessä, voin myös myidä yhden tornin kerrallaan. Purkeittain en ala myymään.

tomu@suomi24.fi

• asd12334
        snusmuikku kirjoitti:

t.p--@hotmail.com Pistä tuohon viestiä heti jos alat myymään torneja yksittäin.

• Nuuskakepe
        snusmuikku kirjoitti:

Voisin ostaa kaksi singollista, riippuen onnistuuko toimitus asuinkunnalleni, laita viestiä osoitteeseen: Nuuskakepe@hotmail.com

• grit
        snusmuikku kirjoitti:

Miten saan pussinuuskaa itä-helsinkiin? voin hakea hakea koko helsingin alueelta!

• snussssssss
        grit kirjoitti:

Miten saan pussinuuskaa itä-helsinkiin? voin hakea hakea koko helsingin alueelta!

Ostan Generalin löysää. Mieluiten 1 torni . Nitroxidex@luukku.com

• jepajeeee
        snussssssss kirjoitti:

Ostan Generalin löysää. Mieluiten 1 torni . Nitroxidex@luukku.com

tampereen seudulta ois nuuskaa hakusessa saa tarjota mitä vaan postilla tai voin myös noutaa. postia tuleen smjeejee@gmail.com

• Nuu2kaa
        jepajeeee kirjoitti:

tampereen seudulta ois nuuskaa hakusessa saa tarjota mitä vaan postilla tai voin myös noutaa. postia tuleen smjeejee@gmail.com

Jos jollain on myydä pussi nuuskaa niin lähetä viestii mulle ostan 1-5 tornii.

Hyzzopw@gmail.com

• Nuuska!
        Nuu2kaa kirjoitti:

Jos jollain on myydä pussi nuuskaa niin lähetä viestii mulle ostan 1-5 tornii.

Hyzzopw@gmail.com

Asun itä-helsingissä, kontulassa, ostaisin nuuskaa, mieluiten haluaisin kyllä löysää, jos ei löydy pussikin kelpaa, jos löytyis göteborgia, tai generalia se olisi lottovoitto, maksan hyvin jos myyt torneittain, 55 - 60e torni, maksu mieluiten kun tavattais jossakin, ja vaihdettais nuuska - rahaan, tgebora@hotmail.com, tonne mailia jos kiinnostaa :)

• tyyyyris
        snusmuikku kirjoitti:

attekhatcha@luukku.com

löysää.

• juuu..
        tyyyyris kirjoitti:

attekhatcha@luukku.com

löysää.

Ois tarjolla löysää Generalia 19 purkkia ja Ettania sen viis purkkia!
        nämä löytyy jyväskylästä, joten mailia jos kiinnostaaa
        koff_26@luukku.com

• snusshki
        snusmuikku kirjoitti:

snussmuikulle: snusshki@gmail.com

Laita vaikka viestiä, kun olet seuraavan kerran lähdössä Ruotsiin. Voisin ottaa isommankin satsin.

• 2-3 tornia
        snusmuikku kirjoitti:

SKRUF Stark Portion pussinuuskaa jos löytyy,laita meiliä:mikkivp@gmail.com

• Juuspeee
        grit kirjoitti:

laita yhteystiedot niin elviää

• M.Taaisto
        snusmuikku kirjoitti:

Pistä sähköposti osote ni jutustellaan lisää.Ainakin 4 tornia ois hyvä saada...

• M.Taaisto
        snusmuikku kirjoitti:

Tässä sähköpostini miksu295@hotmail.com

• M.Taaisto
        M.Taaisto kirjoitti:

Tässä sähköpostini miksu295@hotmail.com

Niin ja röödan löysää haluisin joku neljä tolppaa...Pistä viestiä tulemaan...

• patu.sukkela
        snusmuikku kirjoitti:

panehan s-postia jos löytyy ettanin tai generaalin pussia. osoite patu.sukkela@hotmail.com

• Knox/löysää

50e/torni ja mieluiten torneina alkuun voin laittaa pienempiäkin eriä. Sehän oli Knoxin löysää. Mieluitenpostitse toimitan.
      Ilmoitusta hyvonen74@luukku.com

• tidiiiooo

edelleen olis nuuskalle tarvetta Tampere/pirkanmaa tulen noutamaan tai postitus.
        ota yhteyttä smjeejee@gmail.com

• gogo111
        tidiiiooo kirjoitti:

edelleen olis nuuskalle tarvetta Tampere/pirkanmaa tulen noutamaan tai postitus.
        ota yhteyttä smjeejee@gmail.com

Ostan 5tornia Generalin löysää. Meilaa koska lähdet ja kerro vähä hintaa freefalling111 at gmail.com

• Snusse
        gogo111 kirjoitti:

Ostan 5tornia Generalin löysää. Meilaa koska lähdet ja kerro vähä hintaa freefalling111 at gmail.com

Ostetaan irtonuuskaa! Meilatkaa vector555@suomi24.fi

• solnatte
        Snusse kirjoitti:

Ostetaan irtonuuskaa! Meilatkaa vector555@suomi24.fi

ilmoitelkaa miten löytyy tuoretta Ettanin löysää.
        solnatte@hotmail.com

• Löysää
        solnatte kirjoitti:

ilmoitelkaa miten löytyy tuoretta Ettanin löysää.
        solnatte@hotmail.com

Ostaisin Nuuskaa, löysää helsingistä 50e / torni.. mailia saa laittaa : Tgebora@hotmail.com

• nuuskaaaaa
        Löysää kirjoitti:

Ostaisin Nuuskaa, löysää helsingistä 50e / torni.. mailia saa laittaa : Tgebora@hotmail.com

Ostaisin pk-seudulta löysää, vaikka generalia taikka ettania. Hinta ei ole este.
        vaaltsu@hotmail.com

• wututumcc
        nuuskaaaaa kirjoitti:

Ostaisin pk-seudulta löysää, vaikka generalia taikka ettania. Hinta ei ole este.
        vaaltsu@hotmail.com

Ostan jotain löysää nuuskaa Lahden alueelta. Postituskin passaa.

drieed@luukku.com

• nuuskaa sinulle ystä
        wututumcc kirjoitti:

Ostan jotain löysää nuuskaa Lahden alueelta. Postituskin passaa.

drieed@luukku.com

Olen lähdössä ennen 15.10.2010 ruottiin koska ilmainen ruotsin matka menee vanhaksi 15.10.2010 Tuon nuuskaa tilauksesta, asun pk seudul. Ilmoita jos kiinnostaa. tonyonpuolikas@hotmail.com

• kallejonne
        nuuskaa sinulle ystä kirjoitti:

Olen lähdössä ennen 15.10.2010 ruottiin koska ilmainen ruotsin matka menee vanhaksi 15.10.2010 Tuon nuuskaa tilauksesta, asun pk seudul. Ilmoita jos kiinnostaa. tonyonpuolikas@hotmail.com

Olen kiinnostunut. Tuo torni thunderin wintergreeniä. Sitä extra sterkiä kiitos.

• ben hurhur

Löysää ostaisin, pk-seudulta nouto tai postiin. tuoreesta hyvä hinta.
      tarjoa, kiitti.

q7988@yahoo.com

• Nuuskaa

Löysää ostaisin stadista.. 50 euroa torni
        tgebora@hotmail.com mailia saa laittaa

• lopettanut
        Nuuskaa kirjoitti:

Löysää ostaisin stadista.. 50 euroa torni
        tgebora@hotmail.com mailia saa laittaa

löytyy ylimääräisiä torneja, onks tarvetta ?

nnaattee@luukku.com

• kuuslammi01
        lopettanut kirjoitti:

löytyy ylimääräisiä torneja, onks tarvetta ?

nnaattee@luukku.com

Pk-seudulla olisi su ylimääräisenä ettanin tykkiä ja pussia muutamia torneja.
        Molemmat 60€/torni.

Lähetettäessä postituskulut ostajalle

• lauantainakin

löytyisi muutama torni pussia, sekä jokunen löysää ettania..

lauantaina 25.9. Itä-Hgissä!!! (jos rippeitä niin ehkä mahd. sunnuntain puolellakin..)

ei suurta määrää, joten ole nopea!

55/torni ja 100/kaksi

lauantai(at)hotmail.fi

• wipezkyyy
        lauantainakin kirjoitti:

löytyisi muutama torni pussia, sekä jokunen löysää ettania..

lauantaina 25.9. Itä-Hgissä!!! (jos rippeitä niin ehkä mahd. sunnuntain puolellakin..)

ei suurta määrää, joten ole nopea!

55/torni ja 100/kaksi

lauantai(at)hotmail.fi

Ostan pussi nuskaa torni 50e~ tarjotkaa niin ostan :). Seinäjoella asun läheltä voin lähtee hakee.
        laita meilii wipe2@luukku.com

• ilariff
        wipezkyyy kirjoitti:

Ostan pussi nuskaa torni 50e~ tarjotkaa niin ostan :). Seinäjoella asun läheltä voin lähtee hakee.
        laita meilii wipe2@luukku.com

ostan pussia, pistä mailia osotteeseen ilarif@hotmail.com. torni tai pari ois mukava saada. :)

• snussnus

Snusmuikku ja muut!
      Ostetaan pussia tai löysää (tuoretta!) 1-3 tornin erissä postitse. Toiveissa olisi pitkäkestoinen kauppakumppani.
      mailia osoitteeseen
      juju8713@hotmail.com

• Ettanus.

Ettania 3 löstornia ja 3 pussitornia pk-seudulla. 5e/kiekko. damidami@wippies.fi

• lös
        Ettanus. kirjoitti:

Ettania 3 löstornia ja 3 pussitornia pk-seudulla. 5e/kiekko. damidami@wippies.fi

Voin ostaa sulta pari kiekkoa löysää. laita mulle meiliä et mistä löytää? asun ite tossa sörkässä. anssi.seitola@gmail.com

• snus from finland
        lös kirjoitti:

Voin ostaa sulta pari kiekkoa löysää. laita mulle meiliä et mistä löytää? asun ite tossa sörkässä. anssi.seitola@gmail.com

Elikkä ois mahollisuus saada laivalta tuoretta nuuskaa, tai suoraan ruotsista laivalle lähtö ens viikon ti-ke joten jos kiinnostaaa mailatkaa.. tonyonpuolikas@hotmail.com
        Huom... tornit 45e,nopeet syö hitaat!

• Tatteni.
        snus from finland kirjoitti:

Elikkä ois mahollisuus saada laivalta tuoretta nuuskaa, tai suoraan ruotsista laivalle lähtö ens viikon ti-ke joten jos kiinnostaaa mailatkaa.. tonyonpuolikas@hotmail.com
        Huom... tornit 45e,nopeet syö hitaat!

Yksi ettanin pussitorni pk-seudulla tarjolla.45e.Nouda pois. damidami@wippies.fi

• skrufsnus
        Tatteni. kirjoitti:

Yksi ettanin pussitorni pk-seudulla tarjolla.45e.Nouda pois. damidami@wippies.fi

Haluaisiko joku auttaa pulassa olevaa ja vihjasta mistä mahdollisesti saisi hommattua skruffin Xtra strong löysää ja pussia tai thunderia ?

Laita mailia packard(at)suomi24.fi

• thundersnuss
        skrufsnus kirjoitti:

Haluaisiko joku auttaa pulassa olevaa ja vihjasta mistä mahdollisesti saisi hommattua skruffin Xtra strong löysää ja pussia tai thunderia ?

Laita mailia packard(at)suomi24.fi

Jollain myynnissä,tiettää mistä saa,mistä mahdollisesti virosta päin sais? Mailatkaa tiedossa hyvät rahat ! tonyonpuolikas@hotmail.com

• itäkeskuss
        thundersnuss kirjoitti:

Jollain myynnissä,tiettää mistä saa,mistä mahdollisesti virosta päin sais? Mailatkaa tiedossa hyvät rahat ! tonyonpuolikas@hotmail.com

Ettan lös 55e torni pk seutu, vain 1 torni tarjolla

• nösss
        itäkeskuss kirjoitti:

Ettan lös 55e torni pk seutu, vain 1 torni tarjolla

Jos jollain on thunderia tms. pussia niin pistää postia ross24@luukku.com

• ettanlöspk
        nösss kirjoitti:

Jos jollain on thunderia tms. pussia niin pistää postia ross24@luukku.com

Pk seudul torni ettan lös,just laivalt haettaa 50e torni, mailaa tonyonpuolikas@hotmail.com

• snussssss
        ettanlöspk kirjoitti:

Pk seudul torni ettan lös,just laivalt haettaa 50e torni, mailaa tonyonpuolikas@hotmail.com

Skruf,N&J,thunder,jos jollai myynnissä,nii ostaisin tonyonpuolikas@hotmail.com

• coldnub
        snussssss kirjoitti:

Skruf,N&J,thunder,jos jollai myynnissä,nii ostaisin tonyonpuolikas@hotmail.com

moro. tarvitko nuuskakumppania?

mailaa Siekale@wippies.com

• ettan natte
        coldnub kirjoitti:

moro. tarvitko nuuskakumppania?

mailaa Siekale@wippies.com

Torni löysää Ettania, just tuotu Ruotsin laivalta! Myydään nopeimmalle. Kysy lisää ettan_natte@hotmail.com

• gghlkghljk
        ettan natte kirjoitti:

Torni löysää Ettania, just tuotu Ruotsin laivalta! Myydään nopeimmalle. Kysy lisää ettan_natte@hotmail.com

ettania muutama torni..
        40,-/kpl

Itä-Hki

lauantai(at)hotmail.fi

• aleksellinen
        gghlkghljk kirjoitti:

ettania muutama torni..
        40,-/kpl

Itä-Hki

lauantai(at)hotmail.fi

SYYS ALE !

genu löysää torneja vain 45e/ torni !
        nnaattee@luukku.com

• justkalle

tarjolla olisi generalin pusseja..
      nouto pk/seutu tai lähetys postin kautta minne vaan..

50 ;-

mail: snusforall@gmail.com

• 2_tornia

suomiana@hotmail.com.. pääkaupunkiseutu

• GeNeRaLloOSe

löysää generalia olisi myynnissä...
      pk/seutu
      mail: electro24@luukku.com

• ettan_natte

tuoretta löysää ettania pk-seudulla tarjolla!

ettan_natte@hotmail.com

• growww11
        ettan_natte kirjoitti:

tuoretta löysää ettania pk-seudulla tarjolla!

ettan_natte@hotmail.com

mielellään pussi, löysäkin käy.
        Laita tarjous petzqu@live.fi

• kkkkkkkkkkkkkkhhhhhd
        growww11 kirjoitti:

mielellään pussi, löysäkin käy.
        Laita tarjous petzqu@live.fi

ettania muutama torni..
        40,-/kpl

Itä-Hki

lauantai(at)hotmail.fi

• snusnsusnus
        kkkkkkkkkkkkkkhhhhhd kirjoitti:

ettania muutama torni..
        40,-/kpl

Itä-Hki

lauantai(at)hotmail.fi

Thunder pussi nuuskaa pk seudul 70e torni, laatu maksaa, ottakaa huomioon että vahvin nuuska mitä ruotsalaisista nuuskista valmistetaan. 2tornii hintaan 110e

• Snus4ALL

tavallista tai esktra sterk generalia pusseissa olisi tarjolla ..
      nouto pk/seutu tai posti

• Ettanus

Ettania lösinä pari tornia.PK-seutu. 5 rahaa/kpl.
        damidami@wippies.fi

• --
        Ettanus kirjoitti:

Ettania lösinä pari tornia.PK-seutu. 5 rahaa/kpl.
        damidami@wippies.fi

Tai enemmänkin. Merkillä ja sortilla ei niin merkitystä.

saauvine@hotmail.com

• mustaakultaaaaa
        -- kirjoitti:

Tai enemmänkin. Merkillä ja sortilla ei niin merkitystä.

saauvine@hotmail.com

Osoitteita alle niin otan yhteyttä :)

• EKSTRASTRONG

GENERAL EKSTRA STERK pussinuuskaa ois pk/seudulla.. hinta 50;-
      nouto pk/seutu tai postin kautta minne vaan

• SNUSSSSS

Morjens tornin tuon laivalta 50e kpl ja huomenna 10.11 lähtö laivalle kello 17.00 rahoja tilille ja yhteyden otot sähköpostiin, tarjous ei toistu! tonyonpuolikas@hotmail.com

• lfkgjtrprpr
        SNUSSSSS kirjoitti:

Morjens tornin tuon laivalta 50e kpl ja huomenna 10.11 lähtö laivalle kello 17.00 rahoja tilille ja yhteyden otot sähköpostiin, tarjous ei toistu! tonyonpuolikas@hotmail.com

Olis tarjol torni pk seudul,postitus onnistuu 50e torni, nopeet syö hitaat. mailaa tonyhopia@hotmail.com

• ettan_natte
        lfkgjtrprpr kirjoitti:

Olis tarjol torni pk seudul,postitus onnistuu 50e torni, nopeet syö hitaat. mailaa tonyhopia@hotmail.com

Vantaalla torni! ota kontaktii ettan_natte@hotmail.com

• Hejp77

pussinuuskaa olisi .. 50;- /
      ota yhteyttä electro24@luukku.com

• natte.netti

Pk-seudulla tuoretta Ettania.Kysele tarkemmin damidami@wippies.fi

• depppppp
        natte.netti kirjoitti:

Pk-seudulla tuoretta Ettania.Kysele tarkemmin damidami@wippies.fi

Laivalta jäi muutama ylimääränen torni, pussicamelia 45 e/ torni. Nouto Espoon keskuksesta. -> jamadeppis@gmail.com

• epo
        depppppp kirjoitti:

Laivalta jäi muutama ylimääränen torni, pussicamelia 45 e/ torni. Nouto Espoon keskuksesta. -> jamadeppis@gmail.com

Täältä Utsjoelta löytys kans 50 tornii Ettanin paskaa,30 tornii Generalin pusseja ja 40 tornii Götebörgs Rapen pusseja/paskaa. meilii osotteeseen nuuskahuuli@hotmail.com

• epo kirjoitti:

Täältä Utsjoelta löytys kans 50 tornii Ettanin paskaa,30 tornii Generalin pusseja ja 40 tornii Götebörgs Rapen pusseja/paskaa. meilii osotteeseen nuuskahuuli@hotmail.com

Eli ostan lähes mitä vain merkkiä pussia tai lössiä. Mielummin lössiä, mutta pussikin käy oikein hyvin. Maksan 6€ purkki ja vielä postikulut päälle.
        Eli 5 purkkia tarvisin. Myös vähempi määrä käy!
        Ottakaa yhteyttä sähköpostitse: sirvav@suomi24.fi

• NÖLLI
        sirvav kirjoitti:

Eli ostan lähes mitä vain merkkiä pussia tai lössiä. Mielummin lössiä, mutta pussikin käy oikein hyvin. Maksan 6€ purkki ja vielä postikulut päälle.
        Eli 5 purkkia tarvisin. Myös vähempi määrä käy!
        Ottakaa yhteyttä sähköpostitse: sirvav@suomi24.fi

Mulla olis yks ylimääränen torni göteborgin white largea mailaa: esa_lick@hotmail.fi

• Löööös
        NÖLLI kirjoitti:

Mulla olis yks ylimääränen torni göteborgin white largea mailaa: esa_lick@hotmail.fi

multaa tarjolla? Ostan tornin merkistä riippumatta. Sano hinta, tattis!

locohombre83@hotmail.com

• löysääääääääääääääää
        Löööös kirjoitti:

multaa tarjolla? Ostan tornin merkistä riippumatta. Sano hinta, tattis!

locohombre83@hotmail.com

joo eli muutama kike löössii ostaisin, MIELUITEN THUNDERIA, jos ei löydy thunderia ni sitte rapeeta tai gennua tai mitä vaa hyvää löössii, ei kuiteskaa eetua.
        ja tohon osotteesee ilmotuksia jos teiltä löysää nuuskaa löytyy retu8@hotmail.com

• mza323
        löysääääääääääääääää kirjoitti:

joo eli muutama kike löössii ostaisin, MIELUITEN THUNDERIA, jos ei löydy thunderia ni sitte rapeeta tai gennua tai mitä vaa hyvää löössii, ei kuiteskaa eetua.
        ja tohon osotteesee ilmotuksia jos teiltä löysää nuuskaa löytyy retu8@hotmail.com

Ostaisin Lahden seudult pussia mieluiten.Postiin voi laittaa tietoa mieluiten numeron kera niin soittelen heti.
        kkuukkanen@gmail.com

• jorkekuula
        mza323 kirjoitti:

Ostaisin Lahden seudult pussia mieluiten.Postiin voi laittaa tietoa mieluiten numeron kera niin soittelen heti.
        kkuukkanen@gmail.com

elikkäs ostaisin mieluiten löysää pirkanmaan alueelta. laita s-postia keppakoipi@hotmail.com

• jorkekuula

Ostasin pari tornia pirkanmaan alueelta!!Tarjoa!Noudan. keppakoipi@hotmail.com

• ekstrasterk

pk-seudulla olisi pussinuuskaa..
      lähetykset onnistuu, myös postiennakko..
      kysymykset -> snusforall@gmail.com

• jorkekuula

Ostaisin tornin tai pari miel löysää.Tarjoa keppakoipi@hotmail.com noudan pirkanmaan alueelta.

• RiikkaSnus

Ostaisin pussi nuuskaa, mieluiten pussi Ettania mutta myös muut pussi käyvät. Tummia mieluiten, ei niitä white versioita mut nekin käy. Kiskalta loppu. Soittakaa tai txt 044-5001653, Riikka tai mailili riikka.tuomaala@gmail.com

• fdfdsfssfd
        RiikkaSnus kirjoitti:

Ostaisin pussi nuuskaa, mieluiten pussi Ettania mutta myös muut pussi käyvät. Tummia mieluiten, ei niitä white versioita mut nekin käy. Kiskalta loppu. Soittakaa tai txt 044-5001653, Riikka tai mailili riikka.tuomaala@gmail.com

Ostaisin mitä tahansa pussinuuskaa Helsingin alueelta hintaan 40e/torni.
        Lähetä viestiä: glest@suomi24.fi

• GÖTERVO
        fdfdsfssfd kirjoitti:

Ostaisin mitä tahansa pussinuuskaa Helsingin alueelta hintaan 40e/torni.
        Lähetä viestiä: glest@suomi24.fi

Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; esa_lick@hotmail.com!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!

• FSFSFSGÖT
        GÖTERVO kirjoitti:

Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; esa_lick@hotmail.com!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!

Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; esa_lick@hotmail.fi!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!

• -_-
        FSFSFSGÖT kirjoitti:

Olis tarjolla yks torni göteborgin rapen pusseja. TARJOUKSIA TULEMAAN; esa_lick@hotmail.fi!Voin myös tarvittaessa lähettää postin kautta!

Ettanin lösii Tampereen seudulta haettais , maksan 40e torni. Yhteyden otot:

Nikaza@luukku.com

• esktra7182

pk-seudulla olisi pussinuuskaa.. (general ekstra sterk)
      lähetykset onnistuu, myös postiennakko..
      kysymykset -> snusforall@gmail.com

• Snuss

Ostaisin Löysää nuuskaa ei general, ettan toistaiseksi s-postiosote tgebora@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe