virtaa oli, ihan täys. sitten yhtäkkiä puhelin vain sammui...eikä käynnisty enää. tulee vain se apple logo näkyy hetken ja sammuu. olen koittanut käynnistää seen uusiksi useita useita kertoja..olen ottanut sim kortin välillä pois jne..onko MITÄÄN tehtävissä ..muutaku huoltoon vieminen. autakaa:/
iphone ei lähde päälle
6
10885
Vastaukset
- w
Paina yhtä aikaa koti ja sammutusnaååia niin kauan että puhelin sammuu JA LÄHTEE käynnistymään. Ilmestyy applelogo ja käynnistyy uudelleen
- w
Jos resetointi ei auta, kytke puhelimesi iTunesiin ja sieltä klikkaat iTunesin loytämää laitetta ja sieltä löytyy kohta #palauta ohjelmisto". Tämä vie jonkin verran aikaa, älä irrroita puhelinta tietokopneesta, ennen kuin iTunes ilmoitta "saa irroittaa". Tämän pitäisi auttaa, ettei sitä nyt heti tarvitse huoltoon kiikuttaa.
Netistä löytyy myös KÄYTTÖOPAS, johin kannattaa tutustua....
- mikäon
Moi! Mulla sama ongelma, itellä menossa huoltoon kun mikään ei auta, tulee vaan vihreitä / punaisia / sinisiä soiroja näyttöön ei lähde käyntiin mutta puhelut tulee ja viestit kuulee äänet, akku oli täynnä? Onko kyse viruksesta?
- Joopss
Näyttö hajalla, jos näyttöön tulee erivärisiä viivoja. Tällöin laite toimii muutoin normaalisti mutta näytöstä ei saa selvää, eikä se välttämättä reagoi myöskään kosketukseen. Minulla on käynyt joskus samoin, kun olen pudottanut puhelimen... : (
Onneksi kyseinen vika häviää näytön vaihdolla.
- Vakuutuspetos
Vasaraa ja vakuutus korvaa saa uuden
- Anonyymi
Vanha keskustelu mutta tulin vain ihmettelemään. Itsellä iphonen päälle tipahti 20kg levypäino ja meni samointein pimeäksi koko puhelin. eli ei käynistynyt enää napistakaan. Purin sitten toisesta vanhasta puhelimesta näytön ja kokeilin mutta ei toiminut silläkään näytöllä. sitten ajattelin et isken laturiin että ei akku ainakaan näyttänyt rikkinäiseltä niin käynnistyi samoin tein ja akkua 60% jäljellä. Joten ensimmäisenä vaikka ei käynnisty niin laittakaa laturiin kiinni koska saattaa hyvinkin toimia :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738