Terse!
Hitsi ku oon kavottanu yhen kauhuelokuvan nimen... ja aattelin kysästä jos sinä muistasit sen, so help me!
Elokuvan alussa kaikki oli jossain laivassa, siellä oli yksi tyttö ja loput oli aikuisia. sitten siinä alussa
alkoi kai jotku tanssit (?) ja tyttökin muka tanssi jonkun aikuisen kanssa.. siinä näytettiin muistaakseni kun joku viritteli jotaan narua/vaijeria. jossain vaiheessa kesken tanssien murhaaja vapauttaa vaijerin, ja kaikki paitsi tyttö katkeavat keskeltä katki. tyttö ei katkennut koska oli niin lyhyt.. siitä en muista sen enempää..
sitten myöhemmin elokuvassa se kyseinen tyttö ollut jossain uimahallissa ja jotku zombit tai haamut alkoivat kummitella hänelle... muistan sen kohdan ku seinästä alkoi valumaan verta!
Auttakaa mua! tämä elokuva oli todella pelottava
Mikä kauhuelokuva?
5
405
Vastaukset
- Text
Itsekkin olen etsinyt tätä samaista leffaa jo aika kauan. Kertokaapa ihmeessä jos joku tietää :D
- Text
Nonii löytyhän se! Eli elokuva on siis Aavelaiva - Ghost Ship.
- tidii8989
mikä elokuva? siinä on perhe asuu jossain talossa, ja sitte ne lapset rupee näkee kummituksia, ja sit se mies on sodassa. ja sitte lopuks selvii et se nainen on ite tappanu ne lapset ja ne on niiku niit kummituksii.
- 13
The Others
- lol
Ghostship
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3067708Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne856019Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1713560Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322037Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951911Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221886- 361669
- 441494
- 221441
- 551422