Minulla on kotona lähiverkko sekä langaton yhteys, joten miten iPod Touch kytketään langattomaan.
Olen ajatellut sellaisen ostaa ja haluaisin sen verkkoon. Omassa langattomassa verkossa se toiminee kuten kannettava tietokonekin eli mitään ylimääräisiä maksuja netistä ei tule?
iPod Touch nettiin
4
399
Vastaukset
- 1stMacFinn
Koska sulla on jo toimiva langaton verkko, senkun kytket Touchissa wifi verkon päälle, annat kysyttäessä verkkosi salasanan ja eikun surffaamaan.
Ainoa lisämaksu on sen Touchin ostohinta ja ne softat jotka kenties ostat siihen. Verkkoyhteydestä kuluja ei tule.- bdfndnc
Onneksi tuli nyt esille, nimittäin ei ole tiedossakaan tuota verkon salasanaa :). Tai on minulla yksi mahdollinen, joka on kyllä aika pitkä salasanaksi.
- Mäkkitupalainen
bdfndnc kirjoitti:
Onneksi tuli nyt esille, nimittäin ei ole tiedossakaan tuota verkon salasanaa :). Tai on minulla yksi mahdollinen, joka on kyllä aika pitkä salasanaksi.
Jos et ole määritellyt kotiverkkoosi mitään salasanaa, niin se on silloin avoin eikä muutkaan laitteet tarvitse salasanaa.
- polke
jepulis joo siellä asetuksissa tosiaan sellanen valikko olikoha wifi tjsp ni siihe pois/päälle ni jep alkaa toimiin kuha valitset oikean netin vaan sielt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728