Hei! Mulla on eräänlainen ongelma.. Olen 20vuotias nainen ja mieheni on 29vuotias. Olemme ns etäsuhteessa. Välimatkaa meillä on 100km mutta näemme kuitenkin yllättävän usein, joskus joka viikonloppu mutta useimmiten joka toinen. Olen monesti kysynyt mieheltäni että "tulisitko seuraavana viikonloppuna tänne?" jolloin hän usein vastaa että ei jouda kun pitää autoa laittaa. Hänellä on siis joku auton romu jota hän kovasti haluaa laitella kuntoon. Joka helevetin päivä yöhön asti se värkkää sen autonsa kanssa viikonloput paitsi jos on luonani. Pyysin häntä kerrankin tulemaan viikoksi tänne kun miehelläni oli sillon lomaa mutta vastaus oli taas ei jouda ei jouda, kysyin miksi et niin vastaus on pitää laitella tuota autoa.
Ymmärrän kyllä.. Tiettyyn pisteeseen asti.. Harrastuksia saa ja pitää olla ja omaa tilaa pitää olla mutta tuntuu että autot menee tämän suhteen edelle kohta. Itse kulkisin hänenkin luonaan mutta eihän se onnistu ku mies päivät värkkää autonsa kanssa. En minä oo niin kiinnostunut autoista että menisin sinne katsomaan kun toinen värkkäilee. Jos hänen luokseen menisin, haluaisin aikaa viettää mieheni kanssa kahdestaan ilman sitä helkutin autoa.
Sitten välillä tuntuu siltä että mahdunko tämän ihmisen elämään edes? Uskoisin mahtuvani kunhan mies tekisi mullekin tilaa.
Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Autot parisuhteen edelle
2
212
Vastaukset
Rehellisesti sanottuna minusta ainakin kuulostaa siltä, että suhde on tuhoon tuomittu. Jos oikeasti toista rakastaa ja joutuu viettämään viikot erossa, niin luulisi todella mielummin viettävän aikaa oman kullan kainalossa kuin autoja rassaamassa.... varsinkin, jos suhteenne on suht tuore! Onhan miehellä viikollakin mahdollisuus vapaa-aikanaan rassailla autoaan. Suosittelisin nostamaan kissan pöydälle ja kysymään mieheltä suoraan, onko ollenkaan vakavissaan kanssasi. Ja ole itsellesikin rehellinen, että haluatko todella tuollaisen miehen, joka asettaa autot edellesi.
- ..nainen..
Mitä minä teisin jos mulla olisi niin?
Näyttäisin hänelle, että hän on maailman tärkein ihminen. Nainen itse voi niiiin paljon tehdä:) Jos ei mahdollista ilman autoa, jos hän haluu niin, okei,sitten treffit autohallissa. Antaisin rakkaalleni vähän aikaa katsoa autoa..mutta sitten teisin niin että hän pystyisi katsomaan vain mua (ja uskon että olen mielenkiintoisempi autoa:) ).Luulen että rakkaani tykkäisi siitä:) Ja voiko olla hän ymärtäisi, miten paljon rakastan ja hänkin teisi niin kuin sä haluut...Näytä miten rakastat häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144