Kaksi vuotta kesti inhottavat vatsavaivat!
Ilmavaivoja, mahan kurinaa, vatsan löysyyttä joka päivä ja rajumpaa vesiripulia monesti viikossa.
Epäilen nyt vahvasti syynä olleen ruisleipä, söin sitä nimittäin jokainen arkiaamu. Nyt vasta olen raaskinut sen syönnistä luopua ja olen siirtynyt kauraleipään. Vatsa on toiminut hirmuisesti paremmin, olen huojentunut aivan tästä muutoksesta.
Kun sitten yksi päivä söin ruisleipää kun muuta ei kaapista löytynyt, niin sain taas kokea miltä tuntuu istua pöntöllä itku kurkussa kylmänhikisenä, tuntui kuin koko päivän ruuat olisivat tulleet kerralla lujaa vauhtia ulos.
Tsemppiä kaikille vatsavaivaisille! Kokeilkaa rohkeasti pieniä ruokavaliomuutoksia, pienikin uudistus voi olla suunta parempaan=)
Ruisleipä...
4
996
Vastaukset
- krdsd232
Minulla on itsellänikin aivan sama ongelma, ilmavaivoja ja vatsakipuja ruisleivästä tulee, mutta ei onneksi mene löysäksi sentään. Nykyään syön tavallista paahtoleipää joka on paljon parempi vaihtoehto!
- Anonyymi
Vaan aika paljo riippuu ihmisestä tai sit siitä että oon syöny koko ikäni ruisleipää eikä mulla tommosia oireita oo
- Anonyymi
Hyvää iltaa itä Helsingistä.Oma vatsani alkoi voimaan vasta hyvin kun lopetin leivän syönnin missä ruista,ohraa ja ylätys niin hehkutetua Kauraa!Kaurakehutaan vatsaystäväliseksi. Mutta kun laitaa netiin vaikka haun voiko kaura aihetaa ongelmia vatsaan? Saa onta haku tulosta,kuin sama ruis ja ohra.
- Anonyymi
ruis ja ohrakaan ei sovi monelle. Nykyään nuorokansa vaan ei osaa tarkkailla toimintaa.
kovat kuoretkin voi pahentaa.
Ulkomailla ei syödä ruisleipää, siinä yksi syy terveyteen.
Ei elänyt suomen kuuluisa kokki kauan, kun söi joka päivä ruisleivän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717