Kelikamera Kouvolan Utissa.
http://alk.tiehallinto.fi/alk/frames/kelikamerat-frame.html
TIE 6; VALKEALA, UTTI 28.07.2010 15:36
ILMA 36.4 °C
TIE -
SADE POUTA
KELI
Ilmaston lämpeneminen on alkanut!
UUSI LÄMPÖENNÄTYS ON SYNTYNYT!
14
231
Vastaukset
- huoh....
Koita rauhoittua, ei tuo mikään ennätys ole.
Kouvola Utin lentokenttä
Tuorein säähavainto: 28.7.2010 15:50 Suomen aikaa
Lämpötila 33,9 °C; kosteus 26 %; kastepiste 11,8 °C; kaakkoistuulta 6 m/s; puuska 9 m/s; paine 1006,7 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km. - Sähköteurastaja
Tuosta kun GISSI kutasee pohjoisen pallonpuoliskon lämmöt ekstrapoloimalla 1200km säteellä,
ei punaisella pallomerellä määrää.
Tollahan saadaan Hammerfestiinkin 37C, loistava ennätys.
Kaverin auton lämpömittari näytti eilen 93C. - amisfyysikko
tämä CERN uusin ja vahvin tutkimuslinja, ei edellytä ilmastolta minkäänlaista käyttäytymistä, vaan siinä tutkitaan luonnontieteelisin menetelmin, mistä ilmastonmuutokset todella johtuun. Selvää on jo nyt, että auringonmangneetikenttä/kosminensäteily määrä korreloin täydellisesti aikasempien ilmastomuutosten kanssa, mitä CO2 pitosuuden eivät tehneet vaan kohonneet CO2 pitosuudet olivat seurausta ilmastomuutoksesta ei syy.
Kutenkin vaikka korrelaatio on täysin selvä ja kiistaton aurinko-kosminensäteily /vesiplaneetan ilmasto, niin mekanismia ei tunneta täysin ja tätä selvitetään Svensmarkin tutkimusten pohjalta.
Eli lämpötilojen jatkuva nouseminen oli pakollinen edellytus AGW teorian toimimiseksi ja siksi tästä lämpötilasta on meuhkattu. AGW teoria on täysin toteennäyttämätön ollut jo 22 vuoden ajan ja Valkealan lämpötilat eivät tätä tosiasiaa muuta mihinkään.
Maapallon lämpötila riippuu avaruussäästä joka pääasiassa määrää pilvien muodostumisesta ja näin ollen ovat ilmastodraiveri. Isommat asiat ja tapahtumat ovat ilmastonmuutosten takana kuin ihminen tämä on jo nyt fakta, ainoastaan mekanismi puutuu ja klimatologit ei sitä selvitä enää vaan keskittyvät siihen, että työpaikat edes joillakin säilyisi, tulevaisuudessa on paljon työttömiä huippuklimatologeja.- Vähäpaljo
Valitettavasti minun tätytyy todeta, että mielipiteesi on pahasti ristiriidassa vallitsevan tieteellisen käsityksen kanssa.
Vähäpaljo kirjoitti:
Valitettavasti minun tätytyy todeta, että mielipiteesi on pahasti ristiriidassa vallitsevan tieteellisen käsityksen kanssa.
Toi:
"kiistaton aurinko-kosminensäteily /vesiplaneetan ilmasto..." blaablaa... ?
Aurinko-kosminensäteily on hörhöjen salainen ase , lisäksi arsenaalista löytyy ilmastolämpömittari Jakomäessä kerrostalokaksion keittiön ikkunalla joka kertoi talvella maapallonilmaston jyrästä laskutrendistä.- amisfyysikko
Vähäpaljo kirjoitti:
kontekstissa vallitsevan tieteellisen kannan kanssa. Kutenkin on niin, kuin itsekkin olet minua valistanut, että klimatologialla ole eksaktiuden vaatimusta. Svensmarkin ja CERN:in harjoittamlla tieteellä tämä eksaktiuden vaatimus kuitenkin on eli astrofysiikalla ja fysiikalla. Nythän tämä korrelaatio avaruussään ja maapallonilmaston välillä on jo varmistunut ja enää on mekanismin selvittämisen aika.
Ja tätä mekanismia CERN juuri selvittää parhaillaan. Antropogeenisen CO2 kaasun osuus on häviävän pieni ilmastonmuutoksissa maapallolla ja ainakaan sen ei ole mikään ilmastodraiveri kuten AGW teoria aikoinaan väitti.
Niin eli rahoitus on loppu kilmatologialta ja nyt sitte vain odotellaan rauhassa CERN tutkimusten tuloksia tästä mekanismista jolla kosminensäteily vaikuttaa maapallon ilmastoon. amisfyysikko kirjoitti:
kontekstissa vallitsevan tieteellisen kannan kanssa. Kutenkin on niin, kuin itsekkin olet minua valistanut, että klimatologialla ole eksaktiuden vaatimusta. Svensmarkin ja CERN:in harjoittamlla tieteellä tämä eksaktiuden vaatimus kuitenkin on eli astrofysiikalla ja fysiikalla. Nythän tämä korrelaatio avaruussään ja maapallonilmaston välillä on jo varmistunut ja enää on mekanismin selvittämisen aika.
Ja tätä mekanismia CERN juuri selvittää parhaillaan. Antropogeenisen CO2 kaasun osuus on häviävän pieni ilmastonmuutoksissa maapallolla ja ainakaan sen ei ole mikään ilmastodraiveri kuten AGW teoria aikoinaan väitti.
Niin eli rahoitus on loppu kilmatologialta ja nyt sitte vain odotellaan rauhassa CERN tutkimusten tuloksia tästä mekanismista jolla kosminensäteily vaikuttaa maapallon ilmastoon.Tuoltahan niitä tutkimustuloksia - CERNistä
http://public.web.cern.ch/public/en/Science/Science-en.html- huoh....
iota-iota kirjoitti:
Tuoltahan niitä tutkimustuloksia - CERNistä
http://public.web.cern.ch/public/en/Science/Science-en.htmlHerää pahvi. Globaali viileneminen on totta, vaikka kuinka hihhulit tuijottaa sitä lämpömittaria keittiön ikkunalla ja hihkuu ennätyksiä.
Ilmeisesti hihhuleilla on mennyt paikallinen sää ja globaali ilmasto pikkuisen sekaisin. - Amisfyysikko
iota-iota kirjoitti:
Tuoltahan niitä tutkimustuloksia - CERNistä
http://public.web.cern.ch/public/en/Science/Science-en.htmlja useinpien tiedemiesten kassa täysin samaamieltä, että mielikuvitus ja tälläinen outside of the box ajattelu on tärkeänpää kuin kirjoista opitut tiedot, mutta kuitenkin tämä mielikuvitus ei todista mitään koskaan, vaikka tunne olisi voimakaskin, siis fysiikassa ja myöskään oppiarvot ja asemat eivät todista mitään fysiikassa.
Eli fysiikka lähestyy ongelmien ratkaisua täysin eri lähtökohdista, kuin esim. Klimatologia, mutta että tärkein ei unohtuisi siteeraan Einsteinia 1% on inspiraatiota ja 99% käytännön työtä jolla todistetaan tämä 1% oikeaksi.
Eli AGW debunked. Powered by CERN
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201007280163634_uu.shtml
Odotan innolla huomista ,koska silloin voi se lämpöennätys oikeasti syntyä.- jepulis jepulis
Tällainen tuli havaittua Lahden havaintoasemalta tänään.
Tuorein säähavainto: 28.7.2010 17:00 Suomen aikaa
Lämpötila 35,0 °C; kosteus 28 %; kastepiste 13,1 °C; kaakkoistuulta 2 m/s; puuska 5 m/s; paine 1005,6 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys 17 km. - Sähköteurastaja
jepulis jepulis kirjoitti:
Tällainen tuli havaittua Lahden havaintoasemalta tänään.
Tuorein säähavainto: 28.7.2010 17:00 Suomen aikaa
Lämpötila 35,0 °C; kosteus 28 %; kastepiste 13,1 °C; kaakkoistuulta 2 m/s; puuska 5 m/s; paine 1005,6 hPa; pilvisyys: melkein selkeää (1/8); näkyvyys 17 km.Lämmöt peräisin hevosmiesten tietotoimistolta, tai ekstrapoloitu Utin lentokentältä.
Siellähän näkyy olevan lumi maassa, näin aikaisin.
http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/63645AAD98D1B36BC2256F6A003ECEE6
Tällä kertaa ei ammattikoulun bitumikatteelta, mutta jotain harrastelijalämpöjä joilla
halutaan ennätystenkirjaan. - muki2
Sähköteurastaja kirjoitti:
Lämmöt peräisin hevosmiesten tietotoimistolta, tai ekstrapoloitu Utin lentokentältä.
Siellähän näkyy olevan lumi maassa, näin aikaisin.
http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/63645AAD98D1B36BC2256F6A003ECEE6
Tällä kertaa ei ammattikoulun bitumikatteelta, mutta jotain harrastelijalämpöjä joilla
halutaan ennätystenkirjaan.Ei herranjestas, en olisi uskonut, että edes sinä voisit olla noin tyhmä. Et siis ilmeisesti ymmärrä, että netissä olevat kuvat on voitu ottaa monen vuoden takaa minä vuodenaikana tahansa.
Nyt tuli kyllä sellainen rimanalitus että huhhuh. - Sähköteurastaja
muki2 kirjoitti:
Ei herranjestas, en olisi uskonut, että edes sinä voisit olla noin tyhmä. Et siis ilmeisesti ymmärrä, että netissä olevat kuvat on voitu ottaa monen vuoden takaa minä vuodenaikana tahansa.
Nyt tuli kyllä sellainen rimanalitus että huhhuh.ollutkaan lunta?
Katso itte kuvasta jollet usko.
Se ei ole FMI,n virallinen sääasema, josta seuraa että sen tiedot on peräisin hevosmiesten tietotoimistolta, eli alarmistien kirsikanpoimintaa jälleen.
Ja alaarmistit uutisoivat valtamediassa huhupuheita.
Akka kun kävi autosta hakemassa tupakkikartonkia sanoi mittarin näyttäneen 72C.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942