Onko Viasat palkannut

Viasat on vitusta

jonkun haukkumaan kilpailijansa tuotteita kun kolme ketjua samasta aiheesta?? Taitaa Viasat olla kohta konkurssissa..

7

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakas jolla on mielipide

Konkurssi kypsä firma suomessa, muissa pohjois maissa tuo pärjää kyllä. . . Tässä paska firmassa ei suomalaisia palvella sitä on viasat

• huh huh

kun on taas valjastanut häirikkönsä haukkumaan ihan kaiken, Canal Digitalin, Nelosen ja Canal :nkin. Olis vaan parempi jos Viasat pistäis pillit pussiin ja häipyis tältä mantereelta kun ei osaa kilpailla reiluin keinoin!

• ei hyötyä ei..

hah hah! eli kun joku haukkuu canalia niin viasatilla menee huonosti vai?
        entä jos se canal on oikeasti niin paska että siksi sitä haukutaan? taitaa se olla ja
        sinuahan se vituttaa ihan selvästi.

• huh huh
        ei hyötyä ei.. kirjoitti:

entä jos se canal on oikeasti niin paska että siksi sitä haukutaan? taitaa se olla ja

tarkoitat, Canal Digitalia vai Canal :aa?? Canal Digitalilla tuskin menee huonosti vaan uskoisin että menee paremmin kuin koskaan (maallikon veikkausta tosin). Canal :sta en tiedä ja sitä voi ehkä kysellä MTV Medialta kun se on tuon edustajana Suomessa (Canal kanavat omistaa sama yhtiö joka omistaa myös maikkarin).

Mutta kyllä noiden elokuun alun fleimien perusteella voi päätellä että kyseessä on tosiaan Viasatin häirikkö, nimittäin sama häirikkö haukkui KAIKKI kilpailijansa! Eikö se esim. kerro jotain että sama häirikkö postasi samaa sontaa mitäa aiemminkin että Nelonen muka matkii Viasatia! KAIKKI kanavat jossain määrin lähettää samoja leffoja kuin kilpailijansa eikä Viasatilla tietääkseni ole yksinoikeutta leffoihin!!!!!

• huh huh
        ei hyötyä ei.. kirjoitti:

ja Canal digitalia en koe paskaksi, päin vastoin, en luopuisi siitä tällä hetkellä mistään hinnasta koska saan juuri sellasia kanavia kuin haluan ja niitä en saisi Viasatilta!

Canal kanavista olen luopunut aikoja sitten, ne ei vastaa mun odotuksia nykyään.

Eli itseäni ei siis vituta mikään Canal Digitalissa, vaan vituttaa tää erään sairaan Viasat-häirikön fleimikampanja!

• viasat.
        huh huh kirjoitti:

ja Canal digitalia en koe paskaksi, päin vastoin, en luopuisi siitä tällä hetkellä mistään hinnasta koska saan juuri sellasia kanavia kuin haluan ja niitä en saisi Viasatilta!

Canal kanavista olen luopunut aikoja sitten, ne ei vastaa mun odotuksia nykyään.

Eli itseäni ei siis vituta mikään Canal Digitalissa, vaan vituttaa tää erään sairaan Viasat-häirikön fleimikampanja!

no kerropa nyt meille sitten että mitä ne kanavat ovat kun ne kerta on niin hyviä?

se mitä minä tiedän niin aika samoja saa viasatilta, kummassakin vaihtelee. vittuako
        minua sinun makuasiasi kiinnostaa saati koko yleisöä?

• huh huh
        viasat. kirjoitti:

no kerropa nyt meille sitten että mitä ne kanavat ovat kun ne kerta on niin hyviä?

se mitä minä tiedän niin aika samoja saa viasatilta, kummassakin vaihtelee. vittuako
        minua sinun makuasiasi kiinnostaa saati koko yleisöä?

Suosikkejani:

Discovery Channel
        Disney Channel
        Disney XD
        Eurosport 1
        Eurosport 2
        MotorsTV
        ESPN
        ESPN America
        Showtime
        SubLeffa
        MTV3 Scifi
        UrhoTV
        VH1
        VH1 Classic

Tuossa muutama. Sekä kotimaiset kanavat joilla kuvanlaatu parempi kuin antenniverkossa.

Eipä löydy kotimaisia kanavia Viasatin kautta, eikä löydy Disneytä ja VH1:stä lukuunottamatta noita muitakaan kanavia Viasatilta!

Kanavia on sitäpaitsi enemmän kuin Viasatilla, joten eipä kannattais Viasathemmon kovasti henkseleitä paukutella:

http://www.canaldigital.fi/Tuotteet/Kanavatarjontamme/

Vaikka hinta on Viasatilla halvempi, on kanavamääräkin pienempi ja suuri osa sen kanavista on omia halpatuotantokanavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe