Oletteko saaneet moisia hommia ravintoloista? Tarvitsisin joko kesätöitä tai pidempiaikaista. Millaista palkkaa saa?
Keittiöapulaisen/tiskaajan hommia?
4
1892
Vastaukset
- ex-disher
Ite olin v 2000 ravintolassa töissä tiskaajana/keittiöapulaisena. Työtä oli 10.30-18.30 ke-su, elikkäs viikonloput napsahti aika kivasti koko kesältä(paitsi jussi!)... Tiskaaminen hommana uskomattoman syvältä, onneksi hiljaisimpina aikoina sai tehdä muutakin. Työtä varmasti saa jos soittelee ravintoloihin, nimenomaan ns. massa-ravintoloihin. Itse olin moottoritien varrella olevassa ravintolassa, jossa riitti hulinaa aika sietokyvyn rajoille asti.. Palkka varmasti huonoin mitä alalla maksetaan (muistaakseni 34mk/h ilta/vloppulisät)
- Pekka
Kuulostaa aiak kamalalta. Taidankin hankkitua jollekin muulle alalle:/
- sandy
Pekka kirjoitti:
Kuulostaa aiak kamalalta. Taidankin hankkitua jollekin muulle alalle:/
Työskentelen ravintolassa osa-aikaisesti, lähinnä blokkaan astioita mutta myös tiskiä hoidan välillä. Aika iisiä, mekaanista hommaa tyyliin "lautaset koneeseen, lautaset ulos koneesta, lautaset paikalleen, tarjottimet koneeseen, tarjottimet koneesta, tarjottimet paikoilleen"... Palkka 8,5 e tunnissa, käsittääkseni se on se alin TES:in mukainen liksa.
- dorcas1
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086