Eli haluan oman poikaystävän ♥ Ei läskejä, silmälaseja tai rautoi. ♥
Ite oon
Hiukset: Vaaleat (muttei tarkoita että olisin tyhmä !)
Ikä: 12v
Vaatetus: Rennot vaatteet yleensä ja näin kesäsin farkkushortsit.
Luonne: Kiltti, H-tajunen, joskus vähän hiljainen (kun oon allapäin jne.) Lisää voin kertoo meses...
Lempivärini: Musta, punanen, tummanpunanen (tummat värit)
Tykkään:
Vihaa:
Voisit olla:
Riihimäeltä (tai siitä läheltä)
Tervakoskelta (tai siitä läheltä)
Tampereelta (tai siitä läheltä) Ps. muutan ehkä pian Tampereelle!
Jos kolahti mesetäs tähän suuntaan: yennaliina@suomi24.fi
Poikaystävä mulle!♥
22
1212
Vastaukset
- tyttö98
12-14 ♥
- siis haloo
Etkö oo liian nuori??
- Miika moi..
Moi vaan. Oon 13 vuotias lihaksikas ruskettunut kundi Tampereelta. Tykkään käydä kuntosalilla ja palkkioksi oon saanut aika isot muskelit.
Harrastan jääkiekkoa ja mulla on vaaleet revityt hiukset. Ja oon muute 100% hetero enkä vois kuvitella olevani pojan kanssa.
Mun perhe on aika rikas ja meillä on 3 autoo. Oon myös suosittu. Jos tykkäät ni mesee mulle ossaan uskoitkotodellatän?@hotmail.com- fdgfgh
Hallelujah. Mitäs väliä sillä on onko rikas rahalla ei saa ystäviä...
- sdfghg
fdgfgh kirjoitti:
Hallelujah. Mitäs väliä sillä on onko rikas rahalla ei saa ystäviä...
voi kuule, oot vielä iha liian nuori etkä sä täältä tuu ketää saamaan, että näin alkuun voin sen sanoa..ja eikä sieltä kaveripiiristä ketään löydy..voi herranjestas ku on toivotonta pikkulissu- meininkiä.
- tyttö98
sdfghg kirjoitti:
voi kuule, oot vielä iha liian nuori etkä sä täältä tuu ketää saamaan, että näin alkuun voin sen sanoa..ja eikä sieltä kaveripiiristä ketään löydy..voi herranjestas ku on toivotonta pikkulissu- meininkiä.
...Vai en saa? Just sain poikaystävän kotipuolesta. Että luulos on tuulesta temmattui.
P.s Me rakastetaan tosissaan toisiimme. - missya96
tyttö98 kirjoitti:
...Vai en saa? Just sain poikaystävän kotipuolesta. Että luulos on tuulesta temmattui.
P.s Me rakastetaan tosissaan toisiimme.sori mut saako nauraa..
- pinjaaahh97
tyttö98 kirjoitti:
P.s Me rakastetaan tosissaan toisiimme.Saanko nauraa ? mulla on ite ollut tollanen suhde joskus 12w myöhemmin ajateltuna se oli aika outo :DD
Joten uskon että sunkaan suhde ei oo kauheen tosi.. ja miks etit poikaystävää jos sulla on jo sellanen ? :O
12-vuotias ja ettii poikaystävää. XDDD *saa hyvät naurut* Oot saman ikäinen mun siskon kanssa eikä sillä ees oo vielä poikaystävää,ei ainakaan vielä pitkään aikaan.Kuulehan likka,kasva vielä muutama vuosi.Tai palaa asiaan seuraavan kerran aikaisintaan yläasteella,jos sillonkaan.Ja sillon kun mie olin siun ikäses (olen nyt 19,huom!!!),niin eihän miulla ollut sillon poikaystävää.Leikin suunnilleen vielä Barbie-nukeilla ja Baby Bornilla kavereiden kaa.
- tyttö98
.
- elisamoi
Toivon että sun keskustelu on läppä.
- erkkipärkkele92
mullaki oli eskarissa vaimo kun leikittiin kotia:D, kerran mentiin naimisiin mutta lapsia ei saatu? en tiiä mistä johtu,tökkäsin varmaan väärään reikään?
- suoriksi
erkkipärkkele92 kirjoitti:
mullaki oli eskarissa vaimo kun leikittiin kotia:D, kerran mentiin naimisiin mutta lapsia ei saatu? en tiiä mistä johtu,tökkäsin varmaan väärään reikään?
ja sänkyyn uudestaan :'D
- lol menee hermo
mikä toi ei silmälaseja eikä hammasrautoja, unelmoit jostai saakelin prinssistä, saamarin pikkulissuja täällä -.-********
- elämänsä sössiny
Minust ei oo mitää vikkaa vaik pojal oiski rillit tai raudat.. Itelläni oli rauat puolisen vuot eikä se poikii kyl haitannu..
- 15v
Pakko nauraa oikeest! Tollaset pikkulissut jotka ei varmaa ees tajuu mitää ettii jo "poikaystävää" xDD kotiakos leikitte siel sellasen piikkukeittiön kans! Oota ees muutama vuos ja mieti sit mitä teet!
- helmi9
eli oon aina unelmoinu poika ystävästä.olis kiva jos olisit loimaalta asun loimaalla utsurinyie 12 loimaa 32200 jos haluut mut niin lähetä kirje vaikka mese on helmiaakio@hotmail.fi
- helmi9
anteekss asun utsurintie12
- tyttööönen94
''juhuu saahan sitä leikkiä lapsiki aikuista
mullaki oli eskarissa vaimo kun leikittiin kotia:D, kerran mentiin naimisiin mutta lapsia ei saatu? en tiiä mistä johtu,tökkäsin varmaan väärään reikään?''
^^^^^jollain on huumori kohillaan:D:D:D:D:D viikon parhaat naurut sain, kiito siitä - Trolli oot
1. Kiitos nauruista
2. Ihme pikkuaikuisia ku ei saa pojal rautoi olla, mitä ne luonteeseen vaikuttaa?
3. LoL - joo...
''Moi vaan. Oon 13 vuotias lihaksikas ruskettunut kundi Tampereelta. Tykkään käydä kuntosalilla ja palkkioksi oon saanut aika isot muskelit.
Harrastan jääkiekkoa ja mulla on vaaleet revityt hiukset. Ja oon muute 100% hetero enkä vois kuvitella olevani pojan kanssa.
Mun perhe on aika rikas ja meillä on 3 autoo. Oon myös suosittu. Jos tykkäät ni mesee mulle ossaan uskoitkotodellatän?@hotmail.com''
^ Oliks toi niinku läbbää?? ;))
LoL - mm
mosa.97@wippies.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164