Etsin suht halpoja suljettuja kuulokkeita. Useiden tuntien musiikin kuunteluun/pelaamiseen (Olen lähes aina koneella ollessani kuulokkeet päässä ja vietän suurimman osan vapaa ajastani koneella.)
1. Haluan kuulokkeet joissa johto menee sisään vain toisesta kuulokkeesta.
2. Hintaluokka 0-60€ mitä halvemmat sen parempi kun nuo eivät näytä kestävän vuotta tai kahta pidempään
3. Takuu vähintään 2 vuotta.
4. Kuuloke osa sen verran suuri että korva mahtuu sisälle.. Sennheiser hd205:sissa ainoa vika oli se että kuuloke osa oli sen verran pieni että kuulokkeiden pitkäkestoinen pitäminen tuntui korvalehdessä.
5. Merkillä ei väliä, mutta olen kiinnostunut sennheiserin kuulokkeista.
Kuulokkeita etsimässä
76854323489572
3
612
Vastaukset
- -------------------.
eli mikset käyttäis nappikuulokkeita, paremmalta tuntuu ainaki itellä, nuo CX300 ollu jo pari kuukautta eikä oo moittimista. ääntä ja bassoa lähtee liikaaki, verkkokauppa.comissa hinta 43€ mutta takuusta en muista..suosittelen kuitenki, kuuntelen about 10 tuntia päivässä niillä :)
- aloittaja1
Itse en pidä nappi kuulokkeista.
- Mäkin
http://www.avtech.fi/component/page,shop.product_details/flypage,flypage.tpl/product_id,98/category_id,13/option,com_virtuemart/Itemid,21/ Takuu 12kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823