Tietääkös kukaan mistä paikoista voisi ostaa haketta mielellään edullisesti Tampereen seudulla? Kiitokset viestiin vastanneille jo näin etukäteen.
Haketta Tampereella
7
2087
Vastaukset
- niin tiä
Prisma, Bauhaus ym. puutarhamyymälät,
Kukkari http://www.kukkari.fi/tuotteet.php?kategoriaid=2 - nokian miäs
Koukkujärvellä on mullan lisäksi myynnissä myös männystä valmistettua puutarhan kuorikatetta. Kuorma lapioidaan itse ja sitä myydään peräkärryittäin. Katteen hinta on 55 euroa/kuutio. Hinta sisältää arvonlisäveron 23 %.
Eli Nokialta! Mihin käyttöön hake teillä tulisi?
Ja millaista määrää..- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta muakin kovasti kiinnostaisi ja nimenomaan oikeasti edullista, koska tulisi hevosen tarhaan.
Eli itselle käy ihan mikä vain huonompikin hake, koska sitä tarvitsisi todella ison määrän.
Ja koska talli ei ole, niin ei viitsisi omaisuuksia sen vuoksi sijoittaa hevosensa tarhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta muakin kovasti kiinnostaisi ja nimenomaan oikeasti edullista, koska tulisi hevosen tarhaan.
Eli itselle käy ihan mikä vain huonompikin hake, koska sitä tarvitsisi todella ison määrän.
Ja koska talli ei ole, niin ei viitsisi omaisuuksia sen vuoksi sijoittaa hevosensa tarhaan.Tiedätkö mitä hake on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä hake on?
Kun kivihiili ja turve jäävät lämmityksessä pois,
tilalle tulee hake Liettuasta ja jopa Brasiliasta asti.
Liettua itse siirtyy turvelämmitykseen.
Mieletöntä menoa.............
- Anonyymi
Kihniön ja Parkanon metsänhoitoyhdistys myy haketta. Ovat saaneet edullisesti
kun ovat osanneet ottaa noin ku on sitä liikemiesvaistoa. Ja ovat sillai sellaista
ylijärki porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481