Vai että MUKAVIA SOKERINLAINAAJIA!!! Vittu, kaupasta saa jokainen ostaa sokeria! Ja jos ei ole rahaa, on ilman!
Turpiin vaan tommosille "mukaville" sokerinlainaajille! Vittu!
MUKAVIA SOKERINLAINAAJIA????
23
1328
Vastaukset
- Lainaajat vittuun!
Milloin ne sokerinlainaajat ovat MUKAVIKSI muuttuneet?
- Yrmyniska
Otin ovikellon kokonaan pois, niin ei koko ajan joku ole kerjuulla tai kyytiä pummimassa.
Ne soittavat, jotka ovat tarpeeksi läheisiä.- Yrmyniska
..soittavat puhelimella, koska heillä on nroni ja nroani en jokaikiselle sokerinlainaajalle jakele.
- 55 centtiä/pussi
sokeria kouraan ja sanon että siinä on, pidä, ja ei tarvi toiste tulla. On lainaaminen loppunut siihen.
- nainen_naapuriast
Meidän rappulaiset lainailee ja antaa. Kyllä kaikki [meidän ainakin] rappulaiset soittelevat joskus että onko nopeasti vaikka sitä kahvia. Ja tietty annetaan, ei siinä paljoa menetä kun antaa toiselle hyvän mielen. Ei teillä toisaalta kavereita olekkaan.
- hoh......
nainen_naapuriast kirjoitti:
Meidän rappulaiset lainailee ja antaa. Kyllä kaikki [meidän ainakin] rappulaiset soittelevat joskus että onko nopeasti vaikka sitä kahvia. Ja tietty annetaan, ei siinä paljoa menetä kun antaa toiselle hyvän mielen. Ei teillä toisaalta kavereita olekkaan.
sinulla nyt ei varmasti oikeita kavereita olekaan kun joudut naapureidesi kanssa sokereita vaihtelemaan
- hyvä idea
Hyvä konsti, alan itse tehdä samoin sokerinlainaajille
- leppäkoskelainen
nainen_naapuriast kirjoitti:
Taitaa olla joku kolhoosissa asuva venäläisakka toi nainen "naapurista". Eiks ne sano tota Venäjää muka "naapuriksi"?
Niin että ole sinä siellä sun kolhoosissa ja älä tuu neuvoon meitä suomalaisia!
- kerjäämistä
Kerjäämistä se on eikä lainaamista. Eipä ole yksikään koskaan palauttanut lainaamiaan sokereita ym.
- Jabe..
Mulla tässä yks sunnuntai soi päivällä ovikello ja yllättäen naapurin opiskelijatytsy siellä kupposen kanssa oli sokeria vailla. Hyvänä naapurina kävin tietysti täyttämässä kupin. Sanoi leipovansa raparperipiirakkaa ja lähtiessään vielä pyysi tulemaan myöhemmin maistiaisille. Pitkään mietin meniskö, mut en sit menny kun oon tällanen hiton nössö naisten suhteen.. Jälkeenpäin on kyllä harmittanut kun jänistin, koska kyseinen tyttö on tietääkseni sinkku, kuten mäkin ja kaiken lisäksi tosi söpö ja muutenkin mukavan tuntunen. No ehkä tässä joku ilta parin rohkaisubissen jälkeen vois koittaa uskaltautua juttusille.. :P
- joounas
Jabe.. kirjoitti:
Mulla tässä yks sunnuntai soi päivällä ovikello ja yllättäen naapurin opiskelijatytsy siellä kupposen kanssa oli sokeria vailla. Hyvänä naapurina kävin tietysti täyttämässä kupin. Sanoi leipovansa raparperipiirakkaa ja lähtiessään vielä pyysi tulemaan myöhemmin maistiaisille. Pitkään mietin meniskö, mut en sit menny kun oon tällanen hiton nössö naisten suhteen.. Jälkeenpäin on kyllä harmittanut kun jänistin, koska kyseinen tyttö on tietääkseni sinkku, kuten mäkin ja kaiken lisäksi tosi söpö ja muutenkin mukavan tuntunen. No ehkä tässä joku ilta parin rohkaisubissen jälkeen vois koittaa uskaltautua juttusille.. :P
Oisit päässy banee sitä.
joounas kirjoitti:
Oisit päässy banee sitä.
Ei tulisi mieleenkään mennä lainailemaan joltain sellaiselta naapurilta sokeria tai muutakaan, jonka kanssa hädin tuskin moikat sanoo. Mutta on ihan helmijuttu, jos naapurustossa on hyvä yhteishenki! Meilläkin naapurista löytyy pari hyvinkin läheiseksi muodostunutta perhettä, joiden kanssa pummaillaan tarvittaessa tavaraa puolin ja toisin. Tuossa viikko sittenkin tuli kymmenen jälkeen illalla viesti, että liikenisikö vesirokkorasva lainaksi, kun ei saanut muksu kutinaltaan unta ja miehet teki vaihtokaupat iltatupakoiden yhteydessä. Mikäs sen mukavampaa, kun löytyy mukavaa ja samalla aaltopituudella olevaa sakkia naapurustossa!:)
- sisäradan etuisuus
heidukka80 kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään mennä lainailemaan joltain sellaiselta naapurilta sokeria tai muutakaan, jonka kanssa hädin tuskin moikat sanoo. Mutta on ihan helmijuttu, jos naapurustossa on hyvä yhteishenki! Meilläkin naapurista löytyy pari hyvinkin läheiseksi muodostunutta perhettä, joiden kanssa pummaillaan tarvittaessa tavaraa puolin ja toisin. Tuossa viikko sittenkin tuli kymmenen jälkeen illalla viesti, että liikenisikö vesirokkorasva lainaksi, kun ei saanut muksu kutinaltaan unta ja miehet teki vaihtokaupat iltatupakoiden yhteydessä. Mikäs sen mukavampaa, kun löytyy mukavaa ja samalla aaltopituudella olevaa sakkia naapurustossa!:)
Siis nussitte kimpassa? Oh-hoh! Toi on aika rivoa tommonen että vaihdetaan vaimoa ja vaihdetaan miestä ja sitten vielä nussitaan kimpassa,
Ootte tosi rivoa sakkia, muuta en sano! - lainamikälaina
Jabe.. kirjoitti:
mee hakeen ne sokeris takaisin!
- Pulla Poika
Jabe.. kirjoitti:
Minä olisin mennyt, olisi saanut tytöltä piirakkaa.........
- sdfghjkjhgfdxcv
Jabe.. kirjoitti:
No et kyllä ihan pientä vinkkiä ymmärrä.
sisäradan etuisuus kirjoitti:
Siis nussitte kimpassa? Oh-hoh! Toi on aika rivoa tommonen että vaihdetaan vaimoa ja vaihdetaan miestä ja sitten vielä nussitaan kimpassa,
Ootte tosi rivoa sakkia, muuta en sano!Mikähän siinä on, että näille keskustelufoorumeille eksyy aina näitä pentuja "hyvien" juttujensa kera.... "huokaus". Olihan taas niiiiin hauska veto tähän väliin, että oksat pois omenapiirakasta!
- sikspäkki
Jabe.. kirjoitti:
Juopottelu on juntin ratkaisu jokaiseen ongelmaan.
- Naantalinaurinko
8 kilolla saa jo viiniä. Veikkaan, että saat maistaaksesi huikan, kun .se on valmista. En muista, että kukaan naapureista olisi ollut sokeria lainaamassa, mutta telkkarin kantoapua ja vastaavaa on sattunut silloin tällöin. Kyseessä olevista naapureista ei kai kukaan painanut edes 50 kiloa.
Olen toki kuullut sellaisistakin naapureista jotka haluavat olla päivittäin naapurinsa kanssa tekemisissä. Tietty tiedän naapureita jotka ottavat hymyn flirttailuyrtyksenä. Mutta en viitsi irvistääkään naapurille kun ei ole siihen mitään syytä. - Naantalinaurinko
8 kilolla saa jo viiniä. Veikkaan, että saat maistaaksesi huikan, kun .se on valmista. En muista, että kukaan naapureista olisi ollut sokeria lainaamassa, mutta telkkarin kantoapua ja vastaavaa on sattunut silloin tällöin. Kyseessä olevista naapureista ei kai kukaan painanut edes 50 kiloa.
Olen toki kuullut sellaisistakin naapureista jotka haluavat olla päivittäin naapurinsa kanssa tekemisissä. Tietty tiedän naapureita jotka ottavat hymyn flirttailuyrtyksenä. Mutta en viitsi irvistääkään naapurille kun ei ole siihen mitään syytä.
- heh___
VITTU MUN SOKEREITA ETTE VIE! Muutenkin ruokakaappi aika ontto! Paitsi jos olet kaunis neitokainen. Toisaalta, kyllä se voisi olla ihan kiva muuten vaan jutella kanssa. Muutin mieltäni. Tule vain lainaamaan, kunhan et jää kymmentä minuuttia pidemmäksi aikaa. Ei se sokeri niin kallista ole. Itseasiassa olette urpoja kun jaksatte trollille vastata. Urpoilta puuttuu elämä. Ja miksi minä tähän vastasin? Olenkin poikkeus sääntöön.
- rakkennuksilla!
Ei se itsekään tiedä, lainaisko sokeria vai suolaa vai jättäiskö lainaamatta kumpaakaan.
Muuten, se on mulla viina loppu, åitäisköhän mun lähtee soitteleen naapurien ovikelloja ja kysyä että oisko niillä viinaa?
Mutta jos ne soittaa poliisin, ei sitä tiedä, kun ihmiset on niin kummallisia kaikki.
- se kiva naapuri
mukava hemmo! Oikea unelmanaapuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144