Sain puoli vuotta sitten lopputilin lääkeyhtiöiden ja hallituksen rahoittamasta ns. "propaganda kerhosta". (toimintaa ei ole vielä lopetettu)
Meidän tehtävänämme siellä oli levittää hysteriaa kansan sekaan huumeita vastaan, käytimme levityksessä mm. keskustelofoorumeita, pidimme luentoja "terveellisistä elämäntavoista", kirjoittelimme aikakausilehtiin yms.
Aloin itsekkin polttelemaan pari vuotta sitten koska tiesin että monet noista median jutuista ja ihmisten mielipiteistä oli meidän aikaansaannosta, joten ajattelin että ei siihen kai kuole kun eräs ystäväni tarjosi minulle jointtia. Olo oli mitä mahtavin. Hänen kanssaan tulikin sitten polteltua aika ajoin. Kävi kumminkin niin että työkaveri käräytti minut kannabiksen poltosta tuolloin puoli vuotta sitten ja sain potkut.
En näe enään velvollisuudekseni puhua kannabista vastaan vaikkakin puheet muista huumeista monilta osin pitäväkin paikkaansa mutta kannabis ei niihin kuulu. Olen kannabiksen vapauttamisen puolestapuhuja nykyään. Piis!
Lääkeyhtiöiden ex-työntekijä
2
345
Vastaukset
- jnn212
...todella keksityn oloista, Koeta seuraavalla kerralla olla omaperäisempi ja muista ettei tuollainen salaliittopaska uppoa kenenkään. Niin huono trolli, etten yhtään ihmettelisi, että olisit kannabiksen vastustaja.
- peace maker thc
Saat anteeksi pahat tekosi. Annathan myös anteeksi käräyttäjällesi, sillä hän ei tiedä mitä pahaa tekee.
Nyt voitkin sitten korjata virheesi ja puhua totta kannabiksesta, myös sen harvinaisista haittavaikutuksista.
Taistelkaamme yhdessä ja erikseen kieltolakia vastaan. Vielä koittaa aamu jolloin valheiden kahleet ovat rikottu ja ihmiset ovat vapaita totuudessa! Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992