Kamalaa, kun olin antibioottikuurilla ja maha meni ihan romuksi.
Olen syönyt montaa eri maitohappobakteeri-valmistetta, mutta ei vaan asetu kohdalleen.
Aamulla taas kirmaisin vessaan ja perse-parka taas räjähti ennenkuin olin mitään ehtinyt edes syödä.
Joku vanha ihminen kerran käski syödä kuori-perunoita ja mustikoita (samaan aikaan), niin asettuu.
Tietääkö joku mihin perustuu tuo väite?
Mustikka ainakin on hyvää mahalle. Sillä olen hiukan saanut rauhotettua mahaani.
Toinen ongelmani on se, että jotkut leivät sekoittavat mahan pahanpäiväisesti.
Nyt taas kävi niin ja tutkin leipäpussista ainesosia.
Siihen leipään oli ilmeisesti lisätty extrana vehnägluteenia (jota kai jää kai tuotannossa yli, kun glut.jauhoja valmistetaan..)
Tavallista hiivaleipää ja muita voin syödä, jos ei ole kamalasti lisätty vieraita aineita.
Vehnäleipä menee ihan hyvin jos siinä on vain jauhot, vesi, hiiva ja suola.
Kun menee E-koodien listaksi, niin taas tapahtuu räjähdys...
Perse räjähti
3
874
Vastaukset
- Mummolainen
Niin, tietääkö kukaan mitkä ainesosat toimivat ja miten noissa em. ruoka-aineissa?
Tiedän tapauksen, jossa eräs mies söi vuoden ajan monia eri maitohappobakteerivalmisteita heliko-kuurin jälkeen ja kärsi kamalista mahavaivoista. Lääkäri kirjoitti aina uudet valmisteet reseptille ja turhaan..
Sitten joku vanha mummo käski syödä yhtenä päivänä ainoastaan kilon kuoriperunoita ja litran mustikoita, eikä siis mitään muuta koko päivänä. Vaiva parani heti.- Ovat
vanhan kansan lääke ripuliin, koska se koventaa ulosteen laatua. Jos siis sinulla on ummetusta niin mustikoita ei kannata juuri syödä. Jos taas ripulointia niin mustikoista on apua.
Oletko ajatellut käydä apteekissa kyselemässä.
Antibiooteilla on sellainen sivuvaikutus mitä ei oikein lue missään. Ne tuhoavat imisen suoliston omaa parempaa bakteerikantaa siinä samalla kuin hoitavat tulehdusbakteereja. Maha menee joillakin ihmisillä sekaisin ja toisilla tulee todella suuret kivut.
Käy apteekissa ja kysele mitä voisi tehdä. Visiblin voisi olla sellainen mikä auttaa, mutta kannattaa varmistaa ennen kuin ostaa.
- Anonyymi
Perse räjähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717