Tuomo Ruutu on iiihana...

saara

Tuomo Ruutu on niin söpö, lutunen ja vielä niin hyväkäytöksinenkin.....pusuja Tuomolle ;)

16

4188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokeri

Huhu kertoo että mies olisi homo.

• saara

jaa, että onko varmakin lähde???

• Bridget

Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!

• tyttö
        Bridget kirjoitti:

Pötyä! Se seurustelee ja ihan naisen kanssa! =) se nainen on kyllä maailman onnellisin ihminen. Voisin koska vaan ottaa Tuomon niin hauska, tyylikäs ja KOMEE!

siis mitä??
        kauanko se on seurustellu??kenen kans??? mitä tietoa asiasta????

• minttu

Näyttää aika lihavalta tv:ssä.

• saara

ne ovat lihaksia... ei läskiä

• Jenni

Itse oisin ehkä ottanut jonkun kokeneemman konkarin "asiantuntijaksi", mutta ei se nyt herran jumala missään nimessä lihavalta näytä. Tietysti eri asia jos satut tykkämään sellasista luusäkeistä, joissa ei ole lihasta tippakaan.

• saara

Eikö muka kukaan pidä tuomoo söpönä??

• hannah

Tuomo on mustakin ihan tajuttoman ihana! Mä oon oikeesti ihan lovena siihen!=)

• Keso

EI helvetti yks homo se on. Vitun tyhmä letti viel.Änkyttää ku joku keskenkasvuinen kakara.JOs joku siit tykkää niin päässä on vikaa sanon minä ja oikeassa kyllä olenkin.

• kekkonen

osuit naulan kantaan

• pikkupeto
        kekkonen kirjoitti:

osuit naulan kantaan

se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nepa
        pikkupeto kirjoitti:

se on niin ihana, komee, sillä on aivan äly söpö hymy, ei todellakaan ole homo ja se on varattu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juu, Tuomolla on ihana hymy ja ihanaiset hiukset ja ku mä hokasin sen telkkarissa "ihastuin" heti.
        Mutta ihan sama onko se homo vai hetero vai mikä onkaan... Ku emmä sitä kuitenkaan ole ottamassa.

• Bridget

Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.

• jugatsi
        Bridget kirjoitti:

Millä perusteilla? Sä oot varmaan sen paras kaveri ja tiiät. Ei pitkät hiukset tai vastaavat asiat tee kenestäkään homoa. Selvä naistenmies se on. Se sais kenet vaan.Sitä miehekkäämpää miestä saa etsiä.

Mielestäni tuomo ruutu on homo vaikkakin hyvin miehekäs ja maskuliininen. Taitaa vaan olla kaapissa koska jääkiekkopiireissä vaikeaa olla homo.

• ELLLLLLU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe