minulla on viljakäärmenaaras noin 4v ja väri on normaali.
neitokainen on aiemmin syönyt hyvin ja pitänyt ruuat ja mölyt mahassaan eikä ole pienistä hetkahtanut mutta nyt näiden helteiden aikana on tullut jo 2 hiirulaista ulos parinpäivän kuluttua syömisestä...
Ruokaa saa normaalisti n.15-19 päivän välein ja täysikasvuinen hiiri on ollut hänelle riittävä.
käärme asuu yksin ja mitään ongelmia ei ole aiemmin ollut saati olosuhteet muuttuneet. terrassa päivälämmöt olleet 28-30 ja yö lämmöt 20-24. en ole aiemmin törmännyt tälläiseen ongelmaan enkä ole kuullut muistakaan mutta jos joku tietää mikä syynä niin olisin kiitollinen.
Käärmeen yleiskunto on muuten erittäin hyvä enkä toisaalta vielä ole erityisen huolissani..
oksentelu
kärmesnainen
1
441
Vastaukset
- -----m------
Johtuu varmasti näistä helteistä. Itse en kovimpina hellepäivinä pitänyt edes lämpömattoa ja -valoja päällä ettei yleislämpö nouse liian korkeaksi. Tiedän tapauksia missä käärme on oksentanut kun lämpöä on joko liikaa tai liian vähän. Tarkkailee lämpötiloja, kyllä ne joskus pullauttelee, haju on vaan kamala:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086