Meri-Rastilassa on kaksi dobbis-narttua, suku ja laku. Omistaja muija vetelee hihnalla koiria oikein olan takaa niin että pahaa tekee. Muka "kouluttaa" koiria. Jos toi on koulutusmetodi, niin sekopäisiä koiria tulee varmasti (siis omistajansa kaltaisia).
Jos joku kasvattaja pongaa tämän viestin, niin kannattaisi käydä katsomassa miten koiria kohdellaan. Tekis kyllä mieli vedellä sitä ämmää remmillä nilkoille niin että soi. Puuttukaa nyt hyvät dobermanni-ihmiset asiaan, jotka tunnistatte kenestä kyse.
Kaikkee meitä löytyy ja sitten ihmetellään jos debermanni käy kimppuun....
Suku ja Laku Vuosaaressa
Tehkää jotain
5
704
Vastaukset
- sdajklsdfjlkdf
kannattais varmaan laittaa tuonne dobberipalstalle ilmoa, jos joku vaikka tietäis kenen koirat kyseessä...
- f4554t
Miksi et puutu siihen itse? Tee ilmoitus eläinsuojeluyhdistykselle, äläkä täällä jeesustele.
- D=
Tarkoitatko vetelyllä että hakkaa hihnalla, vai että vetää sitä hihnaa jos ne vaikka jää jälkeen tai itse vetävät tms?
- Apuvaa
Etkö voi tehdä eläinsuojeluilmoitusta?
- DOBBERIKKO
Aloittaja on TROLLI!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106