mielestäni pitäisi olla itsestäänselvää, että jos perheen vanhemmat eroavat, laki kieltää oleskelun alkoholisoituneen vanhemman luona ilman mitään sääliä.
minulla kävi paska tuuri, olisin kyllä saanut päättää etten näe isää (olin jo 12 vee) mutta siskoni oli vasta 6, joten oli pakko olla siellä isän luona jottei pikkusiskolle kävisi mitään inhottavaa. siellä sitten kestin sitä jatkuvaa huumeiden ja alkoholin pyörittämistä ja olin äiti siskolleni.
alkoholistivanhempi
dfghklöä
1
283
Vastaukset
- tapauksesta
samaa mieltä.
Vaikkakin en ole koskaan kokenut samaa mitä sinä ja siskosi.
Olen kyllä asunut perheessä ja isäni on aina juonut alkoholia mutta ei sillä lailla ole aiheuttanut mitään ongelmia.
Minusta nuorenkin ihmisen pitäisi saada päättää kenen luona on ja käy.
Lakia pitäisi muuttaa sillä lailla, että jos olet alkoholisti niin nuorei lapsi ei saisi mennä vanhempansa luo juurikin erotapauksissa.
Ei lapsen tarvitse nnähdä kaikkea sitä mitä aikuisen ihmisen juominen tuo tullessaan koska lapsi ei sitä sillä tavalla osaa käsitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882