...tallentavaa DVD-laitetta, jossa on sekä digiviritin, kovalevy että vhs-kasettipesä?
Onko olemassa tällaista...
1
403
Vastaukset
- ..................
Toshiballa ainakin mutta niitä ei Suomen kaupoista saa, Suomi on takapajula tuon laitevalikoiman suhteen. Mutta Pixmania tulee onneksi avuksi (toimittaa kohtuukustannuksin Suomeen):
http://www.pixmania.com/fi/fi/4987585/art/toshiba/tallentava-dvd-vhs-soitin.html
160 GB kovalevy, digiviritin antenniverkkon, tallentava dvd ja vhs.
Kulkee ainakin postipakettina kauemmin koska ne toimittaa nuo Suomen ulkopuolella olevista varastoista mutta hyvää jaksaa odottaa ja voit seurata paketin kulkua netin kautta. Itse olen tilannut Pixmaniasta mm. tallentavan dvd-soittimen kohtuuhinnalla, enkä katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337