Herppi.net ei toimi?!

....................

Toimiiko teillä herppi.net? Kun yritän klikata sivua auki, tulee "sivua ei voi näyttää". Näin on ollut jo kolme päivää. Kenelläkään muulla samaa?

9

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J

Sama täällä. Varmuudella on ollu kaatuneena eilisestä lähtien, kun eilen yritin kirjautua sinne.
      Mulla tulee tällänen ilmoitus: "Yhteyden muodostus osoitteeseen www.herppi.net epäonnistui."

• Herppis

Samoin täällä. En pääse herppi.nettiin ;( Välillä se toimii, välillä on jopa useita päiviä, ettei sinne pääse. Mikäs on vialla??

• herpittäjä...
        Herppis kirjoitti:

Samoin täällä. En pääse herppi.nettiin ;( Välillä se toimii, välillä on jopa useita päiviä, ettei sinne pääse. Mikäs on vialla??

eilen toimi, nyt taas ei. tuota ennen luulin sen vain johtuvan huonosta nettiyhteydestäni, mutta ilmeisesti ihan sivustossa vikaa. Onko siellä menossa jotain huoltokatkoja vai mikä mättää?

• kyllästynyt!

Yksinkertaisesti koko sivusto vaan on niin paska. Täytyy varmaan poistaa profiili koko foorumilta.

• herppinet

Huoltokatkoja menossa palvelinhotellissa. Valitamme häiriötä, Jared -ylläpito

• RURINANTE
        herppinet kirjoitti:

Huoltokatkoja menossa palvelinhotellissa. Valitamme häiriötä, Jared -ylläpito

SUOMI24.kin tarttisi vähän enempi huoltokatkoja.....

• liero.....

kyllä meillä vaan toimi eilen ja tänään...joskus on kyllä ollu että ei pääse..toivotaan et pian pääset kans,hyvä sivusto ja paljon alan harrastajia!=)

• käärmemies

mulla ollut tän päivän sillei että ku klikkaan "herppi.net" nii jää vaan lataamaan

• matoma

Foorumin ylläpitotoimet pitäisi tehdä pikkaisen fiksummin, esim. käyttäjiltä piilossa niin että foorumi toimii jatkuvasti, ja päivittää sitten kun ylläpitotoimet on tehty.

Tätä tietty saa kestää kun toimivuudesta ei ole mitään takeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe