Toimiiko teillä herppi.net? Kun yritän klikata sivua auki, tulee "sivua ei voi näyttää". Näin on ollut jo kolme päivää. Kenelläkään muulla samaa?
Herppi.net ei toimi?!
9
1078
Vastaukset
- J
Sama täällä. Varmuudella on ollu kaatuneena eilisestä lähtien, kun eilen yritin kirjautua sinne.
Mulla tulee tällänen ilmoitus: "Yhteyden muodostus osoitteeseen www.herppi.net epäonnistui."- Herppis
Samoin täällä. En pääse herppi.nettiin ;( Välillä se toimii, välillä on jopa useita päiviä, ettei sinne pääse. Mikäs on vialla??
- herpittäjä...
Herppis kirjoitti:
Samoin täällä. En pääse herppi.nettiin ;( Välillä se toimii, välillä on jopa useita päiviä, ettei sinne pääse. Mikäs on vialla??
eilen toimi, nyt taas ei. tuota ennen luulin sen vain johtuvan huonosta nettiyhteydestäni, mutta ilmeisesti ihan sivustossa vikaa. Onko siellä menossa jotain huoltokatkoja vai mikä mättää?
- kyllästynyt!
Yksinkertaisesti koko sivusto vaan on niin paska. Täytyy varmaan poistaa profiili koko foorumilta.
- herppinet
Huoltokatkoja menossa palvelinhotellissa. Valitamme häiriötä, Jared -ylläpito
- RURINANTE
herppinet kirjoitti:
Huoltokatkoja menossa palvelinhotellissa. Valitamme häiriötä, Jared -ylläpito
SUOMI24.kin tarttisi vähän enempi huoltokatkoja.....
- liero.....
kyllä meillä vaan toimi eilen ja tänään...joskus on kyllä ollu että ei pääse..toivotaan et pian pääset kans,hyvä sivusto ja paljon alan harrastajia!=)
- käärmemies
mulla ollut tän päivän sillei että ku klikkaan "herppi.net" nii jää vaan lataamaan
- matoma
Foorumin ylläpitotoimet pitäisi tehdä pikkaisen fiksummin, esim. käyttäjiltä piilossa niin että foorumi toimii jatkuvasti, ja päivittää sitten kun ylläpitotoimet on tehty.
Tätä tietty saa kestää kun toimivuudesta ei ole mitään takeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066