"Sinä,Jumala,sinä olet minun kuninkaani,toimita Jaakopille apua" (Ps.44:5).
Ei ole olemassa yhtään vastustajaa sinun kasvamisellesi armossa,ei yhtään vihollista sinun kristillisessä työssäsi,jota Herra Jeesus ei olisi voittanut Golkatalla.
Sinun ei tarvitse pelätä niitä.Kun kosketat niitä,ne pakenevat.Ole vain luja ja rohkea! Älä pelkää äläkä arkaile!Herra,sankareista suurin,on kanssasi.Hänen kauttaan sinä olet enemmän kuin voittaja.
Kun viholliset ryntäävät päällesi, huuda voitonhuuto! Kun sydämmesi on nääntymäisillään ja voimasi vähentynyt,katso ylös ja huuda voitonhuuto!
Varmistu osuudestasi Jeesuksen voittoon,jonka Hän sai,ei vain itseään vaan meitä kaikkia varten! Muista,että se on sinuakin varten!Ja huuda voitonhuuto!Ota se nimiisi ja kerää voiton saalista! Eivät anakilaiset enempää kuin linnoitetut kaupungitkaan kestä edessäsi.Kuulut voittoisaan legioonaan. Omista osuutesi Vapahtajan voitosta.
F.B.Meyer
Päivän sana
2
86
Vastaukset
- Jeesus Kristus
Ja sen ohessa kaikki muukin.
"Mene ja myy kaikki mitä sinulla on ja anna rahat KÖYHILLE."
"Sen jälkeen tule ja seuraa minua!" Mutta niinhän se on, että "Mene eteenpäin!"
Luuk. 16:16
Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti;
siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa,
ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
Voitonhuuto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854