Onko kukaan suorittanut samana vuonna sekä proseminaaria että graduseminaaria,
vai onkohan tällainen teoriassa edes mahdollista?
Minun oli tarkoitus käydä viime vuonna, mutta sairastumisen vuoksi jouduin olemaan koko syksyn sairauslomalla. Nyt keväällä ja kesällä olenkin sitten saanut suoritetuksi kursseja niin ripeään tahtiin, että alkavaksi opiskeluvuodeksi ei tahdo riittää tarpeeksi opintopisteitä, ellen voi suorittaa jo graduseminaariakin... Eikä huvittaisi olla toimettomana, saati Kelan tätien käsittelyn jälkeen myös osittain opintotuettomana. :)
Tiedän toki, että proseminaari on tarkoitettu ensin käytäväksi, mutta olisikohan tässä tapauksessa mahdollista käydä näitä samaan aikaan? Proseminaarin aihe minulla on jo mielessä, ja ohjaajan mukaan se kuulostaa erinomaiselta ja on sellainen, josta voisi laajentaa helposti graduunkin. Eli itselleni ei olisi mikään ongelma tehdä noita kahta yhtä aikaa, vaan ne varmasti jopa tukisivat toisiaan.
Ja jos tuo vain suinkin onnistuu, niin tuleekohan minun mainita tällaisestä "erikoismenettelystä" seminaarien ohjaajille?
Arveluita / kokemuksia kehiin vaan!
P.S. Kysyn asiaa toki amanuenssilta, mutta on nyt lomalla...
Pro- ja gradusemma samana vuonna -
Mahdollistako?
0
380
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096