syökö teistä kukaan roskaruokaa? siis vaikka on anoreksia?
itelläni on anoreksia ja perheen takia joudun syömään roskaruokaa, mutta tietty kulutan sen aina liikunnalla pois.
jotkut sanoo että ne anoreksikot jotka syövät roskaruokaa on jtain wanna be-tyyppei ja et niil ei oo itsehillintää mutta mikäpä siinä jos kaikki sitä ruokaa tunkee suuhun -.-
eipä mulla mitään sitä vastaan oo, hyväähä se on! mutta sitte tullee kauheita ahistus-kohtauksia
roskaruoka
6
720
Vastaukset
- ihj
ite saatan syyä pizzan (550klc) ja siinä onki sitte se päivän kaikki ruoka.. :/
siks sitä pittääki syyä tosi säästeliäästi että sitte jaksaa. - surullinen ...
viesti tällainen...ajatuksena se, että "oonko tarpeeksi hyvä anorektikko vai pelkkä wannabe?" No, tuossa vaiheessa lienee ulkopuolisen jutut yks hailee. Terv. erinäisiä syömishäröilyitä jo 7 v. harrastanut:/
- hihihihif
Käyn joskus, ehkä kerran tai kolme kuukaudessa Mäkissä. Syön yleensä grillatun Kana Caesar salaatin tai lastenaterian kananuggeteilla :>
Nami.
- wannabewannabe
Mun mielest' anoreksiaa ei voi määrittää sen perusteella mitä syö. Itse tiputin painoani kaikkiaan 22 kiloa vajaassa vuodessa, joista 7 viimeistä käytännössä roskaruoalla( hampurilaisia, jäätelöä, suklaata.. ) Pitkään nälkiintynyt keho vaati rasvaa, mutta suurten kaloripitoisuuksien vuoksi en tietenkään syönyt näitä ruokia suuria määriä. Tuntui oudolta joutua sairaalaan kun päivitäin söi suklaakuorrutettua jäätelöä xD
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa roskaruoka?
Teen kyllä aina ruokani itse, mutta se on suht yksinkertaista kun en voi syödä paljon, ehkä kourallisen... olen sairastanut koronan ja ruokahalu hävisi..
Salaattia harvoin..- Anonyymi
Roskaruoka on ravintosisällöltään epäterveelliseksi luokiteltavaa ruokaa. Usein roskaruoassa on päivittäisiin saantisuosituksiin nähden liikaa jotain yksittäistä ravintoainetta ja tämän lisäksi annoskoot ovat yleisesti katsoen monesti energiapitoisuuksiltaan liian suuria päivittäiseen energiantarpeeseen suhteutettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295