Varasimme Europcarista seitsemän hengen auton Italian lomaa varten. Netin varaussivun mukaan autona oli PG 5008 7h vai vastaava. Näin meille vakuutettiin myös puhelimessa kun soitimme Europcarin Suomen toimipisteeseen.
Italiassa meitä odotti ikävä yllätys kun autosta, joka kyllä oli PG 5008, puuttuivat kolmannen rivin penkit. Virkailija sanoi, ettei heillä edes löydy valikoimista seitsemänpaikkaisia autoja. Hän kuitenkin lupasi yrittää meille sellaisen hankkia lomamme aikana. Näin ei kuitenkaan tapahtunut vaan jouduimme ajamaan lapsi sylissä koko lomaviikon.
Olisi varmaan pitänyt osata odottaa jotain tällaista sillä Europcarin hinta oli lähes puolet halvempi kuin muiden vuokraamojen. Siis nimenomaan seitsemänpaikkaisen auton hinta. Auto oli onneksi tilava, siisti ja upea ajettava.
Europcarin lupaukset katteettomia
2
470
Vastaukset
- tyypillisesti
italialaiselta touhulta. En niinkään syyttäisi Europcaria, mutta en tosin ole tuota ketjua Italiassa käyttänyt.
- samoin_laskut
Europcarin toiminta ei kannattaisi ilman huijauksia. Autoon jätetään joku merkitsemätön naarmu tai lommo paikkaan, josta asiakas ei huomaa katsoa. Sijaitsee usein joko etuhelman alla tai tuulilasissa on pieni huomaamaton kiveniskemä, Sitten palautusvaiheesa se yllättäen löytyy. Asiakkaalla on kaksi vaihtoehtoa. Maksaa vakuutuksesta tai luottokortilta. Summa on usein moninkertainen auton alkuperäiseen vuokrahintan nähden.
Näin on käynyt Europcarilla. Mutta ei käy enää. Käytän nykyään muita vuokraamoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239