Olemme ostamassa kaupungilta omakotitaloa. Oston ehtona kuntotarkistus. Muntters .fi kieltäytyi koko tarkistuksesta. Vähintäänkin omituista. Osaako kukaan sano, miksi yritys kieltäytyisi työstä?
Nyt he teettävät tarkistuksen toisaalla, mutta paikalla ei sa olla ketään. Sekin vähän oudoksuttaa?
Ko. henkilä telkee tutkimuksen omiin nimiinsä firman laitteilla.
Onko kaupunki teettäjänä liian kova vastus oikeudessa, jos tarkastus tehdään huonosti ja siitä löytyy selvä puute. Miksei kaupunki käytä terveystarkastajaansa mittauksiin ja rakennustarkastajaa muuhun arviointiin? johtunee puolueettomuus kysymyksestä.
Miksei paikalla saa olla? Poraavat vielä reikiä paikkoihin, joihin ei saisi porata? Äkkiäkös saunan paneelia raottaa ja täräyttää eristeistä läpi, tai muovimattoa irrottaa, kun irti muutenkin ja läjäyttää reiän peruskallioon asti.
Vähintäänkin ihmeellistä touhua. Mitä arvelette?
Yritys kieltäytyy kuntotarkistuksesa ja muutakin omituista
puhtaat jauhot
3
788
Vastaukset
- ostako
jos ette esim saa olla paikalla ja/tai teettää työtä myöskin toisella yrityksellä.
- 15
TARKISTUS on eri juttu, kuin ARVIO.
Tarkistuksessa kyllä AVATAAN paikkoja.
Sitä paperia käyttää tai on käyttämättä se joka siitä on maksanut.
Kohtuullista olisi, että maksaisitte puolet laskusta ja tietysti saisitte olla paikalla. (jos ette sattuisi ostamaan kohdetta, niin myyjälle jäisi kuitenkin raportti tarkastuksesta)
MINÄ EN OSTAISI KYSEISTÄ KOHDETTA KUITENKAAN....! - nics0
että välittäjät kieltää tekemästä edes tai kertomasta oikeita tuloksia. onse petosta tuo kauppa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748