jouduin pahoin henkisesti kiusatuksi koulussa.
olen välillä katkera ja vihainen koska...
2
655
Vastaukset
- ...
kenelle?kiusaajilleko
- polttomerkitty
luulisit kelle aloittaja on vihainen, varmaan joulupukille. Tietenkin, tonttu, kiusaajille, jotka pistävät toisen matalaksi ihan huvin vuoksi, ajankuluksi. Kaikkein hauskinta on se että kiusaajat eivät taatusti muista ketä ovat kiusanneet ja missä, mutta kiusattu muistaa aina miltä kiusaaja näytti ja mitä sanoi. Monesti kiusaajat pärjäävät elämässä paremmin kuin hän jota kiusasivat. Itsekin mietin miksi just minä jouduin sen tyypin rääkättäväksi, siksikö kun olin muita arempi, ujo, syrjäänvetäytynyt köyhän perheen lapsi jolla ei muutenkaan ollut kovin hääppöstä koulussa. Kai mun pitää ymmärtää häntä joka sai kiksit siitä kun rumaa tyttöä saatanan huoraksi haukkui, kun ei tohtinut näteille tytöille puhumaan mennä. Kai sen pojan isä puhui pojan äidistä ja naisista tyyliin saatanan huora. Kai kiusatuilla on oikeus olla katkera pilatusta nuoruudesta. Ei niitä sanoja ja tekoja pysty sisältänsä hävittämään. Kai kiusattu ansaitsi joutua kiusatuksi muitten katsellessa ja kuunnellessa tyynesti vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249