Eli minulla on seraavanlaisia ongelmia, johon pyytäisin neuvoja.
Yritin vaihtaa integroidun näytönohjaimen tilalle, uuden näytönohjaimen ja onnistuinkin, mutta
työpöydän pikakuvakkeet jäi näytön vasempaan reunaan, näyttöalueen ulkopuolelle ja muut ikkunat aukeavat myös sinne paitsi imternetti. Eli millä saisin ongelman korjattua?
Integoidulla näytönohjaimella hiiri menee oikeaan reunaan näyttöalueen ulkopuolelle, ja aukasee ainakin USB-WLANIN ikkunan näyttöalueen ulkopuolelle, oikealle puolelle.
Olisin kiitollinen jos saisin vastauksia.
Hiiren osoitin menee näyttöalueen ulkopuolelle
5
1771
Vastaukset
- mikinmikki
Kokeiles muuttaa näytön resoluutiota, klikkaat oikeella työpöytää ja mukauta ja näytön asetukset..nyt ei tullu muuta mieleen.
- Salasanaaukko
Paina Windows nappia ja p:tä.
Ja valitse sieltä vain tietokone. - Asdaukko
Itellä oli kans tää, kiitos salasanaaukko
- auto painike
panelinäytössä on painike "AUTO" paina sita. kuva vilkku ja värisee = panelin automaattisesti säätää työpöydän reunoja myöten.
Erittäinpaljon kiitoksia Salasanaaukko. Samalla ohjeella ratkesi myös vakavampi ongelma eli se, etten saanut resurssienhallintaa auki. Se aukenikin sinne oikealle "näytön ulkopuolelle". Nyt aukeaa taas normaalisti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184