Jos puranen tietäis?

850-93

850 -93 Glt:n etutukivarren kumit alkavat olla lopussa. Jostain olen saanut käsityksen, että näihin -92-93 (joissa tukivarret alumiinia ja vanteet 4-pulttiset) malleihin ei kävisi nuo tarvikkeina myytävät peltiset tukivarret, jotka sisältävät myös alapallon. Pitääkö paikkansa? Jos pitää, niin vaihdan helat, muuten ostan tukivarret ja pääsen helpommalla....;)

4

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvo_puranen

Olet oikeassa jos tukivarsi on alumiinia siihen pitää ostaa se alapallonivel jolloin halvempi asennus kun ei tarvitse sitä tukivartta ostaa.Näissä uusimissa on terästä tämä tukivarsi kanssa joissa on kiinteänä se alapallo nivel.Ps päivän tietoisku vaihdamme takatukivarren linkki.
      http://www.volvofinns.com/index.php?topic=523.0

• 850-93

Moi!

Oikeastaan oli kysymys noista tukivarren heloista, ei niinkään alapallosta. Mutta olet ilmeisesti sitä mieltä etteivät nuo tarviketukivarret sovi alumiinisten tilalle? Vaan joudun vaihtamaan kuluneiden "puslien" tilalle
        uudet helat vanhoihin tukivarsiin?

• volvo_puranen
        850-93 kirjoitti:

Moi!

Oikeastaan oli kysymys noista tukivarren heloista, ei niinkään alapallosta. Mutta olet ilmeisesti sitä mieltä etteivät nuo tarviketukivarret sovi alumiinisten tilalle? Vaan joudun vaihtamaan kuluneiden "puslien" tilalle
        uudet helat vanhoihin tukivarsiin?

Kuten viestissä siinä linkissä kun niitä asioita ei monta kertaa viitsi kirjoitella luki seuraavaa.
        Muutettu etutukivarteen teksti sopivaksi.
        Etutukivarret irti ja tässä tulee monelle paha paikka pitäisi olla hydraalinen puristin jolla vanha holkki lähtee pois ja uusi tilalle.
        Toiseksi tärkeää on näissä alkupään Volvoissa oli alumiiniseosta nämät tukivarret näihin pitää olla oma holkkinsa kun nykyiset terästä olevat holkit ei käy muuten hapettuu nämä tukivarret.
        Tarkkuutta ostoon ja osta samalla ne kiinnityspultit uudet sinne tukivarsiin.
        Tekisin ostan osat valmiiksi ja vien firmaan jossa tämä holkin vaihto onnistuu kivuttomasti säästät monta senttiä siinä kun purat ja kasaan auton itse.Raportti päättyi

• volvo_puranen
        volvo_puranen kirjoitti:

Kuten viestissä siinä linkissä kun niitä asioita ei monta kertaa viitsi kirjoitella luki seuraavaa.
        Muutettu etutukivarteen teksti sopivaksi.
        Etutukivarret irti ja tässä tulee monelle paha paikka pitäisi olla hydraalinen puristin jolla vanha holkki lähtee pois ja uusi tilalle.
        Toiseksi tärkeää on näissä alkupään Volvoissa oli alumiiniseosta nämät tukivarret näihin pitää olla oma holkkinsa kun nykyiset terästä olevat holkit ei käy muuten hapettuu nämä tukivarret.
        Tarkkuutta ostoon ja osta samalla ne kiinnityspultit uudet sinne tukivarsiin.
        Tekisin ostan osat valmiiksi ja vien firmaan jossa tämä holkin vaihto onnistuu kivuttomasti säästät monta senttiä siinä kun purat ja kasaan auton itse.Raportti päättyi

Kun auto on vm 95 tai nuorempi niihin käy se teräksinen alatukivarsi .Tässä Motonetin juttua.
        Etualatukivarsi Volvo850/70 V

* 850/70-sarjat 95->00 Etualatukivarsi vasen (ei kaikki Turbot) [1995-2000]

69.90

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe