onko kukaan muuttamassa Pariisiin tai hakee luotettavaa alivuokralaista, jo tänä syksynä?
Kovasti olisi minulla nyt haussa katto pään päälle kaupungista, ja kaikkia ehdotuksia otetaan vastaan!
Sähköpostini:
evi.mous.tin@gmail.com
Pariisiin
3
404
Vastaukset
- il était une fois
Terve!
Oletko jo laittanut ilmoitusta Suomi-instituutin nettisivuille? Kannattaa myös katsastaa Fusacin ilmoituksia: http://fusac.fr/fr/annonces_detail.php?&cat=Housing Offers Paris
Hieman edullisemmin ja ehkä helpommin kämpän voit löytää esikaupunkialueelta, esim etelässä on runsaasti ihan ok alueita. Helpompi etsiä seuraavaa kämppää kun on jo vähän jalansijaa.- Emmalainen
Nuo Fusacin taitaa olla liian tyyriitä kämppiä mulle. Omia ilmoja oon laittanut sinne tänne, jos tärppää :)
Tuo on totta että jokin koti olisi paras alku, paikan päältä on jo helppo hakea seuraavaa.
Viime tingassa moni tuntuu etsivän sieltä paikkaa. Voi kun voisi maksaa vuokraa lähes tonnin niin ei olisi tällästä hakutyötä koko ajan!!
- PierreM
kuva kasvosta ja paino seka pituustiedot niin katsotaan sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319