Espoon bilajardisalin

kulmilta,

urheilija on aina nuoren seikuva tai sitten ei
poikkesin kaverin tykö Matinkylään ja kaverin ikkunasta näkyy Satukuja 1 edessä oleva parkkipaikka,seurasimme siinä parin kaverin touhuja ikkunasta, oliko sattumaa vai uteliaisuutta, tiedä tuota
kavereilla seisoi harmaa farmari-Volvo siinä parkissa ja aina silloin tällöin kaksi kaveria tuli tuon VOlvon luo, en kiinittänyt huomiota polttivatko tupakkaa, vaan kiinnitin siihen huomio, että joivat kaljatölkin tuossa käydessä, ei siinä pahaa vaan se tyhjä tölkki heitettiin siihen lähipuskaan ja se on tymyyttä
kerroin omalle pojalle, että iskä on joskus käynyt pelaamassa biljardia, poika kysy yhtääkkiä, että kusitko sinäkin parkkipaikalle, siinä tuon Volvo-parin isompi kusi parkkipaikalla puskaan ja se on suurta tyhmyyttä
tuon biljardi-salin seinän viertä käytetään yleisenä wc:nä nuorten ja juoppojen taholta ja ympäristö haisee kuselle
kaveri kerto, että kun tuo halli talvella vetää salin täyteen niin autot parkkeerataan jopa siten, että talon ulkoovea on vaikia saada auki ja se on idiotismia
taidan jättää seuraavan kierroksen väliin
pahoittelen kirjoitusvirheitä, olen lukihäiriöinen

2

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastus hyvä

jotkut käyttäjät pilaa

• poistunna nyt ne

kävi puottamassa lumet katolta kadulle, se mikä kulkee satukujalta vanhalle ostarille on kaisankuja ja julkinen kulkuväylä

minä joskus pidin biljardia "herrasmiesten" lajina nyt tämän biljardisalin kulmilla asuneena voin sanoa, että tyypillisiä kusipäitä osa jengistä on'

ei voi muuta kun oottaa, että tuo halli ja tuo ostari puretaan pois

jos olet hankkimassa asuntoa, hanki mahdollisemman kaukaa minkäänmoista urheiluhallia tai kapakkaa
      ongelmat tulee kulmille niiden myötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2580
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2542
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1557
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe