Mulla on Sony Handycam video kamera. Tämä kiukkuaa. Oli piuha teeveeseen kiinni ja tökkäsin siihen toisen johdon joka yhditää tietokoneeseen. Niin tietsikka ilmoitti notta levy se varmaan kameran kiintolevy on vikatilassa.
Onko minun vietävä maksullisten miesten hoivaan se jonnekkin alan liikkeeseen?
Apuva!
4
555
Vastaukset
- maadoittamattomat
Jos pistorasiat ovat maadoittamattomat (ei-suko) niin sähköisku on tainnut tulla kameraan tietokoneesta. Tietokoneen rungossa on 115 V joka riittää rikkomaan paikat.
Jos tarvitset siirrän sony matskusi valmiiksi DVD;lle. On sitten helppo katsoa missä vain, tai tehdä editointeja mielen mukaan. sekä varmuuskopiot edullisesti. soita y. 0440 222 461.
- mitä,
jos yrittäisit kirjoittaa kysymyksesi uudelleen ja lukisit sen vielä uudelleen
ja korjaisit kirjoitusvirheet,
vai etkö jaksa lukea itsekään tekstiäsi yhtään kertaa ?
en oikein ymmärtänyt,
siksi en alkanut arvailemaan ja kirjoittelemaan useampia vaihtoehtoja. - Ei ymmärrä
Käsittämätöntä horinaa, pitäs kirjoittaa asiat selvin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111