Windows7 alkoi toistaa päivityksiä kb977165 ja kb981852 aina vaan uudelleen. Lataa päivitykset ja asentaa sammutettaessa ja ilmoittaa logissa myös onnistuneesta asennuksesta, mutta...seuraavan käynnistyksen jälkeen toistaa saman uudelleen jne... Mikähän em. toiminnon aiheuttaa ja miten se olisi korjattavissa?
Päivitys luuppi
6
419
Vastaukset
- zxxxz1
Tuolla vähän samaa:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en/vistawu/thread/aad9caa1-ff4f-45d3-b5ab-c8680e085653Olen ajanut koneellani olevat Aviran virustorjunnan ja Windowsin Defenderin sekä Pandan online-skannerin, mutta mitään örkkejä ei ole löytynyt.
julipatti kirjoitti:
Olen ajanut koneellani olevat Aviran virustorjunnan ja Windowsin Defenderin sekä Pandan online-skannerin, mutta mitään örkkejä ei ole löytynyt.
Oletko kysynyt Microsoftin asiakaspalvelusta?
- hfhyfjsgsjddsk
M-Kar kirjoitti:
Oletko kysynyt Microsoftin asiakaspalvelusta?
Voisitko antaa tarkan osoitteen?
hfhyfjsgsjddsk kirjoitti:
Voisitko antaa tarkan osoitteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887