Tehtäiskö sellainen päätös että me vanhemmat näyttäisimme lapsille esimerkkiä,että ihmissuhteet toimii.Nuorilla äideillä ja isillä on niin paljon vaatimuksia tässä maailmassa ei he aina muista seuloa sanojaan.Pidetään heidän lapsiin yhteys ja puhe välit kokoperhelle.Se taakka on suuri molemille mitä perässä joutuu vetämään kun suhteet omiin vanhempiin katkeaa.
mummut ja ukit
4
764
Vastaukset
- tapansa kullakin
Lapseni isovanhempi on niin monta kertaa jättänyt seulomatta sanansa, että lapsi ei halua olla mumminsa kanssa enää tekemisissä, muuta kuin pakollisissa yhteyksissä (synttärit tms.).
Meidän tapauksessamme isovanhemmat ovat aiheuttaneet omiin lapsiinsa ja lapsenlapsiinsa välien katkaisemista omalla törkeällä käytöksellään. - ****¨¨¨¨*****
miettinyt ja miettinyt.
Minulla on ensimmäisestä lapsestani kaksi lastenlasta.
Lapseni on tyly ilkeä ja heittää "herjaa" iästäni terveydestäni jopa mahdollisista piilevistä sairauksista tai niiden levittämisestä.
Lapsenlasten suuteleminen on kielletty, jos minulla on http://fi.wikipedia.org/wiki/Karies (Ihan on hoidetut ja ehjät hampaat.) Joka asiaan löytyy selkeä ja osuva piikki tai suora lyönti. Se on sarkasmia!
En halua lapsenlapsen kasvavan esimerkillä, että iäkkäämmät ihmiset ovat ansainneet iällään ilkeilyn ja tyly kohtelun.
mietin ja mietin..
Oli suunnitelma muuttaa Keski.Eurooppaan vanhuudeksi, mutta kaverini kuoli yllättäen. Itsen en kykene oppimaan kieliä, koska olen pahasti lukihäiriöinen yksin en siis voi muuttaa.
Sellainen onnettomuus kuolema olisi onnenpotku, miten sen järjestää. Hirveitä kipuja en haluaisi kokea.
Asiat on vain järjestettävä ja kadottava.- elämä opettaa
Ei lapsia suudella!!! Etkö voi kunnioittaa lapsesi ohjeita, miten hänen lapsiaan kohdellaan?
Kuules, sinusta itsestäsi löytyy kaikki sama, minkä näet muissa. Sitä asiaa voit vielä miettiä.
Ala pitää puoliasi ja näytä esimerkilläsi lapsenlapsille, että toisia ei saa kohdella ilkeästi ja tylysti. Muistathan pitää puoliasi niin, ettet itse sorru ilkeilyyn ja tylyyn käytökseen..
Kieliä voi muuten opiskella muutenkin kuin vain lukemalla. - 29
elämä opettaa kirjoitti:
Ei lapsia suudella!!! Etkö voi kunnioittaa lapsesi ohjeita, miten hänen lapsiaan kohdellaan?
Kuules, sinusta itsestäsi löytyy kaikki sama, minkä näet muissa. Sitä asiaa voit vielä miettiä.
Ala pitää puoliasi ja näytä esimerkilläsi lapsenlapsille, että toisia ei saa kohdella ilkeästi ja tylysti. Muistathan pitää puoliasi niin, ettet itse sorru ilkeilyyn ja tylyyn käytökseen..
Kieliä voi muuten opiskella muutenkin kuin vain lukemalla.suksi suolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210