Mitä ihmettä on tapahtunut..olen kertakaikkiaan tainnut palaa loppuun. Kaksi vuoden ikäerolla syntynyttä lasta, lukuisat yöimetykset, itkut, heräilyt, sairastelut..nyt molemmat jo kävelee omilla jaloilla ja minä en! Tuntuu että kuljen ihan usvassa ja haluaisin vain nukkua aamuisin, päivisin, iltaisin..aina. En jaksa mitään, enkä ketään. Aivot ei nyt toimi sen vertaa, että mistä apua. Jos marssin lääkäriin, niin ei tästä kotiäidin työstä saikkua saa!? Miten vastaavaan jamaan itsensä saattaneet olette toimineet? Satunnainen lastenhoitoapu ei nyt auta..
äiti nukkuu
einormiväsymystä
1
635
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkk
siis ekana soitat perhepäivähoidon ohjaajalle ja vaadit muksuille hoitopaikat. Sitten lekuriinja kirjottakoon lähetteen labraan ja tutkikoon veriarvot. Sitten vaan nukut ja nukut. On väärin ajatella, ettei univelkaa kerry. Kyllä tosiaankin kertyy. Olen välillä ollut niin väsynyt, että mennyt parikin viikkoa vaan siihen, että nukkuu ja nukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249