Olisiko tässä Kanta-Hämeen alueella joku pesäpallo porukkaa?? Jos on niin olisiko joku kiinostunut otamaan -91 syntyneen nuoren naisen mukaan toimintaansa?? Olen kiinostunut pesäpallion pelaamisesta ja minun mielestä se on mukava harastusmuoto.
Paljonko pesäpallon kausimaksu on?? ja voiko pesäpalloa harastaa talvella?? Mitä kaikkea joutuu itse ostamaan jos aloitaa pesäpallon pelaamisen?? Onko pesäpallon pelaajilla jotkut erinlaiset kengät pelaamiseen vai käykö hyvät lenkkarit??
kyselee uteliaisuuttaan
1
508
Vastaukset
- entinen palloilija
Pistä guugleen hakusanoja eri seuroista niin löytyy varmasti yhteyshenkilöitä joillekka voi soitella yms.
Kausimaksu pitkälti on lisenssimaksu eli ei varmaan 100€ enempää nykyäänkään. Pesäpalloa voi toki harrastaa myös talvella. Halleissa liikuntasaleissa voi harjoitella lyöntiä ja heittoa sekä kiinniottoja lähes normaaliin tapaan. Talvella järkätään myös ihan oikeita hallipelejä yleensä turnausmuotoisesti.
pesäpallossa yleensä käytetään piikkareita. Tekonurmella max.pituus piikeissä 6mm. Toki normilenkkareillakin alkuun pääsee. Voipi vaan olla joskus liukasta.
Omaksi välineiksi kannattaa hommata ainakin oma räpylä ja kypärä (joskus kypärän saa seuralta). Mailoja ei tarvitse olla joukkuessa jokaiselle omaa, mutta jos sellaisen ikioman mailan haluaa hankkia, niin sellaisen 200€ maksaa hyvät mailat. Jokaisella seuralla on varmasti mailoja, joita voi käyttää, jos ei halua omaa ostaa.
Siinä jotain vastauksia kysymyksiisi. Vastaan mielelläni lisää, jos kysyttävää on uudesta mukavasta harrastukseta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738