äskettäin Kallioon ja etsin uutta seuraa. Nopean surffailun tuloksena löysin mm. Ponnistuksen ja SAPAn tästä lähettyviltä. Kaipaisin hieman vinkkejä sopivan seuran löytämisessä.
-91 s. pelaaja etsii seuraa HKI
2
445
Vastaukset
- jaakko s
helsingin jalkapallojoukkueita on paljon esim: hjk valtti, allianssi käpa,viigingit,pk35,herto,LPS paras on kuitenkin hjk,pk35 tai allianssi mikä sitten on kuntosi meriittisi ja katseesi tulevaan olen itse valmentajana
hjk ssa. ja peliurani on vielä vaakalaudalla olen itse myös 91 syntynyt ja silloin pitääkin miettiä mikä on näkymä tulemaan ja missä itse siinä olet, onko hyvä aerobinen kunto, hyvät motoriset taidot, taitoa ja voiko kehittyä jalkapalloilijana uskon että se tuottaa hedelmää, koska saat kyllä tasoisesi joukkueen jos olet itse aktiivinen muista tärkeintä on vahva halu jalkapalloa kohtaan silloin pääsee pitkälle - futebol
olisi tosiaan hienoa löytää oman tasoinen joukkue, vaikea verrata helsingin divareiden tasoa kaakkois-suomen tasoon. olen junnuna pelannut jopa vitosta, viime vuodet kolmosen porukan mukana. tarkoitus ei ole vetää hampaat irvessä, vaikkakin joukkue saisi olla ryhdikäs ja tekemisen meinigillä.
tiedättekö harjoitteleeko/pelaako tuossa Helsinginkadun varrella olevalla tekonurmella mikään organisoitu joukkue?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823